CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Maximum temperaturen staan 'gewoon' in de PMG FAQ en of je voltages goed zitten, geen idee, je geeft ze nl. niet op en het plaatje werkt niet. Voltages mogen 5% afwijken.
ARME AOW’er
Welke koeling gebruik je ?
Misschien heb je tijdens het monteren van de voeding tegen de koeler gestoten,
en zit die niet meer goed op zijn plaats.
btw 70°C is echt niet meer gezond voor je cpu...
je casetemp is redelijk hoog, eens proberen starten zonder zijpaneel en kijken of de temps lager zijn.
Misschien heb je tijdens het monteren van de voeding tegen de koeler gestoten,
en zit die niet meer goed op zijn plaats.
btw 70°C is echt niet meer gezond voor je cpu...
je casetemp is redelijk hoog, eens proberen starten zonder zijpaneel en kijken of de temps lager zijn.
ik gebruik een Coolermaster JET4 op max speed, nu is me idle temp opeens +/- 55c, me cpu onderklokt niet bij 70c want cod stotterde niet eens ofzo, ik denk dat me temp sensor gewoon aan het flippen is maar ik haal van de week wel een extra casefan, alles zit er nog goed op en de koelpasta is ook nog goed
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
GoT Huisregels
Zie post van Guardian Angel:
- lees voortaan de FAQ
- (deep)link niet naar plaatjes maar geef gewoon de specs in inline text
Zie post van Guardian Angel:
- lees voortaan de FAQ
- (deep)link niet naar plaatjes maar geef gewoon de specs in inline text
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()