Toon posts:

Vreemd verschijnsel op mijn 930 BF samsung TFT scherm.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was mijn DVD van Saving Private Ryan aan het proberen, om even na de Omaha beach landings het volgende te zien gebeuren met het vuur in sommige, maar niet alle scenes:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v58/Lightstorm/TopXXfunniest/Various/Pvt-Ryan003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v58/Lightstorm/TopXXfunniest/Various/Pvt-Ryan002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v58/Lightstorm/TopXXfunniest/Various/Pvt-Ryan001.jpg

Het lijkt wel een transporter signaal uit Star Trek. Bemerk overigens ook de witte gloed op het tweede fotootje. De dag erna doorgespoeld naar dezelfde scenes en het gebeurde weer, om even later weer te verdwijnen. Om nogmaals te herhalen, tijdens deze momenten was er een andere scene met vuur en die werd 500% correct getoond. Is mijn scherm defect? Wordt dit erger als de maanden voorbijgaan? Dat zou jammer zijn want momenteel is het een formidabele koop geweest en heb ik geen andere klachten. Echt alarmerend is het niet, maar wil er toch het fijne van weten.

Thanks. ;)

• MAD_Sofia
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-05 15:44
ik zou eerder het probleem zoeken in je dvd decoder ofzo. of misschien is je dvdtje gewoon niet goed meer

Andromeda is near

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-07 14:10
Ik denk tog echt niet dat dat aan je scherm ligt.
Ten eerste zou je die gloed en stralen ook tijdens andere dingen dan moeten merken, en ten 2de...een scherm gaat dat niet toevallig alleen bij vuur doen...dat weet dat scherm namelijk niet ;) nee egt niet :P
Ik denk dat je het probleem bij je dvd-speler of dvd moet zoeken, of probeer het is met een andere programma? Werkt heel soms ook nog..
Hebje het probleem trouwens ook bij andere dingen..?

Ps: Kep dat scherm zelf ook

[ Voor 8% gewijzigd door Ruben [NL] op 29-10-2005 17:35 ]

• Ruben [NL]
Zalk ik je is wat vertelle...ik heb mijn private ryan dvd ook maar eens tevoorschijn gehaalt....en raadt eens wat...precies hetzelfde op dat stuk :D |:(
Ik geef het op ik weet het niet..... :'(

Verwijderd

Topicstarter
G-SuPRuuB schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:26:
Zalk ik je is wat vertelle...ik heb mijn private ryan dvd ook maar eens tevoorschijn gehaalt....en raadt eens wat...precies hetzelfde op dat stuk :D |:(
Ik geef het op ik weet het niet..... :'(
Meen je dat echt? Wel, das positief news dan. :) Op welk scherm? De 930BF?

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-07 14:52
"What means 'nicht schiessen'?"

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:48
Kijk eens of je met dit plaatje ook zulk soort verschijnselen hebt?

Heb ik net ff gemaakt :
Afbeeldingslocatie: http://img428.imageshack.us/img428/4886/monitortest2rq.jpg

http://axrotterdam.blogspot.nl

Verwijderd

Topicstarter
G-SuPRuuB schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:34:

Hebje het probleem trouwens ook bij andere dingen..?
Nee. Op het eerste zicht niet.

• Ruben [NL]
Nee ik dus ook niet :? Maar ik heb idd ook de 930BF en Private Ryan ff dat stukkie gekeken..

Ohjah en Edit:

Bij dat plaatje van "dekaasboer" is er nix aan de hand

[ Voor 30% gewijzigd door Ruben [NL] op 29-10-2005 19:53 ]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:57
Zit het niet gewoon in die film toevallig? :X

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Ruben [NL]
XanderH schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:55:
Zit het niet gewoon in die film toevallig? :X
Jah zat ik ook aan te denken...maar dat betekent dat ik moet vragen of hij m illegaal gekopiert heeft :P :X Ik namelijk ...

[ Voor 3% gewijzigd door Ruben [NL] op 29-10-2005 19:59 ]

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-08 10:46

MaxPoweR

-=StopTech=-

Heb zaterdag ook dit schermpje gehaald en heb precies hetzelfde.

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-07 15:45
dat met dat vuur heb ik een hele poos geleden ook gezien maar dat was op TV met een videoband.
dus ik denk dat het aan de film zelf ligt, anders had je waarschijnlijk alles wel zo.

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-12-2025

SgtStrider

Fractal Switchover!

Om maar even alle zorgen weg te nemen, het ligt inderdaad aan de film. Ik heb het op mijn CRT, en mijn beide TFT's. Dode mus (niet die van domino day ;))

"Case closed, we can all go home now George !"

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

• Rossi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-03-2025
Ik heb ook Saving Private Ryan, al jaaaaaaaren, en ja, ik heb dit ook. Op mijn PC, op de dvdspeler beneden, overal. Ligt niet aan je scherm hoor, ligt aan de film. Wel raar eigenlijk, vroeg me altijd al af wat het was. Toen ik deze dvd net gekregen had, heb ik hem zelfs nog omgeruild, maar dat gaf natuurlijk geen verbetering.
Ligt gewoon aan de film, geen zorgen maken over je scherm ;)
Pagina: 1