Toon posts:

[XP zonder CD] Complete herinstall PC

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo forummers,
Omdat mijn PC ultra traag loopt leek het mij slim om mijn complete pc schoon te vegen en XP opnieuw te installeren. Maar nou heb ik 1 probleem: ik heb een Compaq Presario S5100NL en die werd geleverd zonder XP cd (zat al geïnstalleerd op de harde schijf). Hoe kan ik nou m'n PC formatteren en XP opnieuw installeren? Ik heb 2 schijven (C: en D:) waarvan eigenlijk alleen C: gebruikt wordt, D: is HP systeemherstel (ik heb alleen geen idee wat dat is). Alvast bedankt.

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

F11 tijdens booten ingedrukt houden en volg dan de schermpjes.

En kies dan voor de niet desctructieve installatie, dan hou je jne documenten enzo.

Oja: Dit staat ook in je Compaq documentatie :)

[ Voor 54% gewijzigd door aReaRe op 29-10-2005 17:59 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Systeemherstel :? geen idee wat dat zou doen, misschien je systeem herstellen ;)

Hierover had je meer dan zat kunnen vinden. Meestal is er ergens ook wel een i386 map te vinden waar iets in staat. Je bent zeker niet de eerste met dit probleem, en je bent al eens vaker op het feit gewezen dat we inzet van jouw kant willen zien. Lees de Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens door. Ik sluit je topic.

Riemer had nog de volgende nuttige informatie toe te voegen:

Eventueel eerst een dvd of set cd branden van de partitie voor het installeren. Gaat het fout, dan kan je HP bellen voor een set recovery cd's
De installatie via het herstelprogramma is grotendeels geautomatiseerd dus er kan weinig fout gaan.

[ Voor 27% gewijzigd door sanfranjake op 29-10-2005 18:05 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.