Verhaaltje:
De computer (van kennis) met de AMD Athlon 1600+ processor ging wel eens kapot.
- Geheugenreepje
- Harde schijf
- Geheugenreepje (alweer)
Indien dat er weer stuk gaat, dan moet hele huis nagekeken worden op elektriciteit.
Maar toch is het huis getroffen door de blikseminslag.
De computer werkte niet meer. De ledjes van MSI gaven aan dat de processor kapot was of niet geinstalleerd is.
Tja: je weet nooit met blikseminslag, dus nieuwe computer (compleet->hp) gekocht.
De getroffen computer mocht iedereen hebben, dus ik mocht deze onderdelen moederbord+procesoor+video+geheugen hebben, omdat de kennis wist dat ik heel vaak werk met de computers.
De rest ging naar de anderen (dus kennisen van mijn kennis, eerst hen en toen ik)
Het wordt vreemder.
Ik weet dat de processor kapot is, goed ik ga ff de processor losmaken/bekijken en moederbord beetje schoonmaken (klein beetje stof).
Ik zet de processor weer terug, ik test ff voor de lol of hoe het gaat met de computer.
WAT BLIJKT HET NOU?!??!?!?!
De processor werkt het gewoon weer goed.
Dus de volgende vragen:
- Hoe kan dat nou met die processor?
- Moest de procesoor ff ademhalen?
- euh.. vreemd gewoon
Tot slot andere vragen:
Was het verstandig om compleet nieuwe computer te kopen desondanks de blikseminslag?
De computer (van kennis) met de AMD Athlon 1600+ processor ging wel eens kapot.
- Geheugenreepje
- Harde schijf
- Geheugenreepje (alweer)
Indien dat er weer stuk gaat, dan moet hele huis nagekeken worden op elektriciteit.
Maar toch is het huis getroffen door de blikseminslag.
De computer werkte niet meer. De ledjes van MSI gaven aan dat de processor kapot was of niet geinstalleerd is.
Tja: je weet nooit met blikseminslag, dus nieuwe computer (compleet->hp) gekocht.
De getroffen computer mocht iedereen hebben, dus ik mocht deze onderdelen moederbord+procesoor+video+geheugen hebben, omdat de kennis wist dat ik heel vaak werk met de computers.
De rest ging naar de anderen (dus kennisen van mijn kennis, eerst hen en toen ik)
Het wordt vreemder.
Ik weet dat de processor kapot is, goed ik ga ff de processor losmaken/bekijken en moederbord beetje schoonmaken (klein beetje stof).
Ik zet de processor weer terug, ik test ff voor de lol of hoe het gaat met de computer.
WAT BLIJKT HET NOU?!??!?!?!
De processor werkt het gewoon weer goed.
Dus de volgende vragen:
- Hoe kan dat nou met die processor?
- Moest de procesoor ff ademhalen?
- euh.. vreemd gewoon
Tot slot andere vragen:
Was het verstandig om compleet nieuwe computer te kopen desondanks de blikseminslag?