Toon posts:

films downloaden

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heey tweakers,

ik wil het een of ander voor me zelf uitzoeken,
ik heb een internet provider van chello.ik heb een chello plus
mij download snelheid is op speedtest.nl 425 KByte/sec en upload is 115

nou als ik film download doe ik er altijd een dag over,

nou vraag ik me af of dit normaal is? met zo snelheid
ik heb wel een router?
ik weet dat je allemaal reken trukjes heb maar ik wil het gewoon van jullie horen hoe lang jullie het over doen

ik wil ook weten hoe jullie dat hebben ingesteld,wat het je beste kan doen om alles uit de kast te halen om van je sneld heid te profiteren.

met Azuruas download ik en met Morpheus

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2005 16:46 ]

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-12-2025
Als je nu vertel met welk programma je aant downloaden bent, kunnen wij advies geven :o

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-01 21:29

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Wellicht dat je met je router wat poorten kunt mappen? Ik weet dat al die download progs met poort 80 werken (o.a.) maar dat zorgt op de servers voor nogal overhead schijnt. Emule vindt poorten in de 4000 range veel leuker :)

And it goes BRAAAAAPP!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-02 12:50

Shaggy

Misantroop pur sang

Buiten het feit dat Films downloaden niet echt binnen de policy Het algemeen beleid valt denk ik, ligt het natuurlijk aan de bestands groote van een bestand.
En dan is er nog een geweldige search optie hier.
Kijk als je bestand 800Mb groot is...ja dan is ie langzaam, is je bestand 1Tb, ja dan is ie snel...

Dus iets meer info zou wel wat beter zijn, al zie ik niet echt het nut in van dit topic?
Je kan idd zelf heel gemakkelijk uitrekenen wat jouw max data is met downloads etc. maar dit is allemaal theorie het zal zelden lukken in de praktijk

[ Voor 7% gewijzigd door Shaggy op 29-10-2005 16:47 ]

Making an ass of myself since the 70's

Verwijderd

Topicstarter
oooh sorry je hebt gelijk... met Azuruas download ik en met Morpheus

Verwijderd

Topicstarter
ROFLASTC schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:38:
Wellicht dat je met je router wat poorten kunt mappen? Ik weet dat al die download progs met poort 80 werken (o.a.) maar dat zorgt op de servers voor nogal overhead schijnt. Emule vindt poorten in de 4000 range veel leuker :)
Maar hoe lang doe jij er voor als je een film download en wat voor snelheid heb jij

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02 09:22

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dat het met p2p netwerken niet zo snel gaat is niet zo vreemd...al helemaal niet als het een dvd is.

[ Voor 22% gewijzigd door Max|Burn op 29-10-2005 16:49 ]

ma ma ma ma ma macron one

Verwijderd

Topicstarter
shaggy8675 schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:43:
Buiten het feit dat Films downloaden niet echt binnen de policy Het algemeen beleid valt denk ik, ligt het natuurlijk aan de bestands groote van een bestand.
En dan is er nog een geweldige search optie hier.
Kijk als je bestand 800Mb groot is...ja dan is ie langzaam, is je bestand 1Tb, ja dan is ie snel...

Dus iets meer info zou wel wat beter zijn, al zie ik niet echt het nut in van dit topic?
Je kan idd zelf heel gemakkelijk uitrekenen wat jouw max data is met downloads etc. maar dit is allemaal theorie het zal zelden lukken in de praktijk
ik vraag gewoon hoe lang jullie er over doen,,,ik wil gewoon me eigen troubleshoot doen
ik heb toch gezegt hoe lang ik er over doet en wat me snel heid is?klaar is kees

Verwijderd

Als je het algemene beleid had gelezen dan wist je dat dit soort topics eigenlijk niet zijn toegestaan, vandaar dat je weinig vruchtbare reacties krijgt.

Verwijderd

Azureus heeft een uitstekende FAQ, waarin precies staat uitgelegd hoe je Azureus moet instellen voor de beste snelheden.
Ook staat daarin welke poorten je het beste kunt gebruiken.

Vooruit, omdat ik de kwaaiste niet ben: Azureus FAQ

Voor de rest mag je alles zelf uitvogelen ;)

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:49:
[...]

ik vraag gewoon hoe lang jullie er over doen,,,ik wil gewoon me eigen troubleshoot doen
ik heb toch gezegt hoe lang ik er over doet en wat me snel heid is?klaar is kees
mister stagair systeembeheerder.
Snap je het principe van het internet en van bandbreedte?

Mooi, ga dan eens voor jezelf na aan welke factoren het allemaal kan liggen waarom je download zo traag is en als je dan nog vragen hebt stel ze dan maar. Maar stel wel gerichte vragen!
Anders wordt dit een nutteloos opsom topic.

Vragen van ons aan jou:
Hoe groot is wat je wilt downloaden.
Hoe snel download je nu?

Verdiep je ook eens in p2p en dan zal je begrijpen dat het aan meer dingen kan liggen dan jou inet verbinding.
Bijvoorbeeld: hoeveel mensen zijn seeder? Hoe snel kunnen hun uploaden etc.

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-02 12:50

Shaggy

Misantroop pur sang

Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:49:
[...]

Klaar is Kees...? :/

Ach ja, je geeft geen enkele info over de groote van je te downloaden bestanden. Kijk zaken als poorten etc. daar is al zoveel over geschreven hier< plus het feit dat je ook daar geen verdere info over verschaft qua router, poortconfig oid.

Als je de search had gebruikt hier had je gezien dat je niet de eerste bent met deze vraag, en zou je waarschijnlijk zelf je vraag kunnen beantwoorden, ipv dat wij dat voorgekauwd op je bordje leggen.
Tel daarbij op de twijfelachtige content van je topic, en tjsa...

[ Voor 6% gewijzigd door Shaggy op 29-10-2005 17:03 ]

Making an ass of myself since the 70's

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

ik ruik een slotje. :)

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

• Cool_Mod_E
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-08-2025

Cool_Mod_E

9200 Wp

ik heb een internet provider van chello.ik heb een chello plus
*Proest* Begin eens met een provider te zoeken die P2P niet knijpt....

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Cool_Mod_E schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:07:
[...]

*Proest* Begin eens met een provider te zoeken die P2P niet knijpt....
Het leukste is eigenlijk nog dat er niet eens een 'chello plus' bestaat...

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02 15:56

Nakebod

Nope.

RekZ, leuk dat je jezelf nu tegenspreekt, RekZ in "Chello verhoogt wederom snelheden"
Of is je korte termijn geheugen niet zo goed ? :P

Maar goed, Azureus, dus torrent gok ik. Chello knijpt torrent als het goed is. En dan nog moet je een torrent hebben met veel gebruikers wil je snel kunnen downloaden.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Nakebod schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:19:
RekZ, leuk dat je jezelf nu tegenspreekt, RekZ in "Chello verhoogt wederom snelheden"
Of is je korte termijn geheugen niet zo goed ? :P
:D :D

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Voordat het hier helemaal uit de hand loopt sluit ik het topic. Ook past het niet echt in IT (op hetgeen Nakebod in "films downloaden" zegt na dan, maar dat is al gezegd :+ ).

In Software Algemeen kan je je ei kwijt vwb. optimalisatie van verschillende P2P apps, maar daar is een opsomming van downloadsnelheden pertinent niet de bedoeling en hoe dan ook loop thet topic zo niet. Ik sluit het hier dan ook ipv. het te verplaatsen. Open evt een nieuw topic cq. sluit je aan bij het "grote" topic als er niet genoeg tips al zijn te vinden en je nog vragen hebt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.