I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Moet zeggen dat ik de kaart niet ken, maar heb je al nieuwe drivers geinstalled? Kan altijd helpen...Op woensdag 17 januari 2001 20:23 schreef wcduck het volgende:
Mijn Gainward CardXpert Twinview crasht in spellen(zowel DirectX als OpenGl). Weet iemand iets zodat het een beetje stabiel gaat lopen?
Bij voorbaat dank.
.... Ik weet het ook niet
Ik heb al verschillende drivers geprobeerd, maar hielp niets.
Ik heb er geen last van..
Ik zou iig de 6.34 drivers overheen flikkeren. De rest dat er na komt is een stuk minder. Nouja, 6.49 vond ik wel goed.
Oja, als je AGP 4x hebt, schijnen er rare problemen te kunnen voordoen..
]-[enk..
Ik zou iig de 6.34 drivers overheen flikkeren. De rest dat er na komt is een stuk minder. Nouja, 6.49 vond ik wel goed.
Oja, als je AGP 4x hebt, schijnen er rare problemen te kunnen voordoen..
]-[enk..
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Zeker een moederbord met BX chipset? Zo ja, zet dan de AGP rate op 1x.
Jep, zet het bij BX op 1*AGP. Kan hiermee http://www.charnleys.co.uk/nvmax/
Net voordat jullie dit zeiden had ik het geprobeerd en het werkte(agp naar 1x). Toch nog mijn hartelijke dank!!!
Win98 werkt nu....nu nog win2k. Weten jullie misschien hoe ik 2 beeldschermen hierin aan de praat krijg(of moet ik hier een nieuw topic voor openen).
Win98 werkt nu....nu nog win2k. Weten jullie misschien hoe ik 2 beeldschermen hierin aan de praat krijg(of moet ik hier een nieuw topic voor openen).
nog ff , wat voor geluidskaart heb je. Mijn huisgenoot had precies hetzlefde probleem namelijk. 2 dagen zitten klooien (hij heeft ook een MX). Toen kwamen we er achter dat het aan de geluidskaart lag(!). hij heeft een vortex geluidskaart(monstersound300).
nieuwe drivers opgehaald , klaar!.
[ oke dan heb ik dit niet gezegd ]
nieuwe drivers opgehaald , klaar!.
[ oke dan heb ik dit niet gezegd ]
Iemand doodmaken met een blije mus.....
Ik heb een SBLive Value.
Wat voor geheugen zit erop, is het winbond moet je eens contact opnemen met hastec, willen ze hem welles omruilen (kan lang duren)
Verwijderd
Ik heb het zelfde probleem , heb een msi mx en ook deze loopt alleen vast bij spellen, ligt echt aan de geluidskaart, heb zelf sb live 1024 of zo iets en als ik die er uit trek doet mijn mx kaartje het gewoon prima, nieuwe drivers heeft ook niet geholpen, op andere pci slotje gezet zodat ze niet samen de irq deelde hielp ook niet. Ik sloop mijn moeder geluidskaart er van het weekend wel even uit en kijken of die wel werkt. Zo ja dan laat ik het wel even weten.
hippie
hippie
Hou me ff op de hoogte aub. Ik heb precies hetzelfde probleem.
Nvidia en geluid blijkt nogal een slechte combo te zijn.
Nvidia en geluid blijkt nogal een slechte combo te zijn.
Het lag bij mij inderdaad aan de AGP setting. Nu ie op 1x staat doet ie het bijna perfect(een ding lukt me nog niet: de hardwareversnelling aanzetten bij het afspelen van DVD's).
Pagina: 1