Telkens wanneer ik de PC aanzet, (nadat die een tijd uit is geweest) dan wil die niet starten. Hij krijgt stroom maar hij wil maar niet starten. Af en toe, dus niet altijd, hoor je biepjes, maar ik heb die opgezocht en tot nu toe is niets gelukt.
Maar wanneer ik, (dit doe ik dus elke ochtend), een voedingskabel uit mijn (primary) HD haal en die weer terug zet dan start de PC wel. Dus ik denk dat het waarschijnlijk aan de HD ligt. Ik heb ook een andere schijf op de primary IDE gezet en toen wou die ook niet starten.
Weet iemand waaraan dit kan liggen?
[PC]
Dell 2400
Seagate Barracuda 7200.8 400 GB ATA-100
(PS: Een tijd geleden is een andere Hd, dus niet de twee die boven genoemd zijn, doorgebrand. Misschien dat dat de oorzaak is?)
Maar wanneer ik, (dit doe ik dus elke ochtend), een voedingskabel uit mijn (primary) HD haal en die weer terug zet dan start de PC wel. Dus ik denk dat het waarschijnlijk aan de HD ligt. Ik heb ook een andere schijf op de primary IDE gezet en toen wou die ook niet starten.
Weet iemand waaraan dit kan liggen?
[PC]
Dell 2400
Seagate Barracuda 7200.8 400 GB ATA-100
(PS: Een tijd geleden is een andere Hd, dus niet de twee die boven genoemd zijn, doorgebrand. Misschien dat dat de oorzaak is?)