Toon posts:

[XP] Klikken op map eindigt in zoeken in plaats van openen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem, als ik een normale bestandsmap open
dan krijg ik niet de bestanden te zien maar dan krijg ik een 'Zoek Werkbalk' ernaast.
Dan moet ik eerst iets intypen en dan pas zie je de bestanden :S

Hoe kan ik dat weer normaal krijgen?

Verwijderd

Wat heb je zelf geprobeerd?

Welke OS draai je?

Hier kunnen we echt niets mee.... Je moet ook zelf acties ondernemen alvorens je alles maar gaat vragen |:(

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

maxtempel,

Op GoT zien we toch graag wat meer informatie - met name zaken als welk OS draai je, sinds wanneer heb je dit probleem en wat heb je zoal al geprobeerd om zelf je vraag te beantwoorden :) Neem dit soort dingen altijd even op in je topicstart, dan weten we bv. al wat je zelf al geprobeerd hebt en gaan wij dat niet nogmaals voorstellen :)

Begin even met het vertellen welk OS je draait, en ga dan eens op GoT op zoek naar iets als 'folder' en 'zoeken' of 'folder' en 'search' - ongetwijfeld vind je dan wel wat informatie hierover :)

Verwijderd

Topicstarter
ok, sorry, wat dingen vergeten :P
post eigenlijk nooit

Ik heb Windows XP home edition, SP 2.
Ik had bij Mapopties -> Bestandstypen -> (GEEN) Map geselecteerd en dan geavanceerd
op 'open' en op 'Standaard' daarna, ik dacht dat mappen dan gwoon zouden openene maar dat werkte niet :S

Verwijderd

Topicstarter
en voortaan zou ik eerst verder op internet kijken want ik heb namelijk al een oplossing gevonden :)
sorry voor dit onnodige topic