De laatste tijd heb ik steeds vaker dat mijn pc zomaar uit valt. Ik kan hem dan ook niet meer aanzetten, eerst moet de stroom er een paar seconden af voordat ik hem aanzet. Daarna werkt alles weer.
Het probleem doet zich voornamelijk voor als ik een spel speel (dan valt hij echt altijd uit, soms na 5 minuten soms na een minuutje al) maar soms ook "gewoon" als ik wat office programma's draai of een film kijk. Heel soms zelfs meteen na het opstarten van de pc dat hij uit valt.
In het begin dacht ik dat het aan mijn voeding lag, die heb ik tot 2 keer toe vervangen. Ook heb ik een reepje geheugen vervangen, maar het probleem blijft zich voordoen
Mijn conf is:
Asus a7v600 moederbord
Amd xp 3000
2 x 256 MB DDR geheugen
geforce 5600
5.1 creative geluidskaartje
120 gig sata HD
160 gig sata HD
en ik draai windows xp met de laatste drivers
Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Het probleem doet zich voornamelijk voor als ik een spel speel (dan valt hij echt altijd uit, soms na 5 minuten soms na een minuutje al) maar soms ook "gewoon" als ik wat office programma's draai of een film kijk. Heel soms zelfs meteen na het opstarten van de pc dat hij uit valt.
In het begin dacht ik dat het aan mijn voeding lag, die heb ik tot 2 keer toe vervangen. Ook heb ik een reepje geheugen vervangen, maar het probleem blijft zich voordoen
Mijn conf is:
Asus a7v600 moederbord
Amd xp 3000
2 x 256 MB DDR geheugen
geforce 5600
5.1 creative geluidskaartje
120 gig sata HD
160 gig sata HD
en ik draai windows xp met de laatste drivers
Iemand enig idee waar het aan kan liggen?