[Verkenner] Linkerpaneel - Map opent niet meer automatisch

Pagina: 1
Acties:

• Galileo_Galilei
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-08-2025
Na een herinstallatie van Windows zit ik nu met het 'probleem' dat als ik in het linkerpaneel van de verkenner op een map klik er daar niets gebeurd. Ik krijg keurig in het rechterpaneel de inhoud van die map te zien, maar voorheen was het zo dat de geselecteerde map automatisch opende (hij werd dan ook onderstreept op het moment dat je er overheen hing met de muis).

Ik weet dat dit gewoon ergens een domme instelling is die ik over het hoofd aan het zien ben, maar het is in ieder geval niet extra --> mapopties --> Op items klikken --> "Openen bij eenmaal klikken", want dat gaat over het rèchterpaneel zo lijkt het wel.

Als iemand weet hoe ik dit moet oplossen graag!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:09
Eenvoudige mappenweergave in de Verkenner?

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Hij opent dus wel, maar hij opent in het zelfde scherm en niet in een nieuw scherm. Zet de selectie eens bij "Open iedere map in eigen scherm" (Open each folder in it's own window) (in extra > mapopties). Dan opent een nieuw scherm met daar in de door jou aangeklikte map :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke Windows hebben we het hier over? "Verkenner" is geen Windows versie ;)

• Galileo_Galilei
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-08-2025
The__Virus schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:36:
Eenvoudige mappenweergave in de Verkenner?
There ya go!

Ik wist het wel, het was zo'n sullige domme optie die je net ff over het hoofd ziet :D

Het is overigens Win XP, maar ik was er van uit gegaan dat tegenwoordig nagenoeg iedereen wel op XP werkt ;)