Toon posts:

[XP] Games sluiten zichzelf af

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus een probleem: als ik een spel wil spele(in dit geval quake4 en cs) sluit het spel zich automatisch af na 10 seconden maar als ik 2 restarts doe, speelt het spel wel normaal :s
ik heb mn drivers van mn graka trug naar de vorige versie gezet(toen het probleem er nog niet was) maar het probleem blijft :s
Kan iemand mij helpen ?
Alvast bedankt :)

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:09
Wat zijn je systeemspecs?

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Sinds hoe lang heb je dit al? Alleen nadat je je drivers hebt geupdate? Dan zou je kunnen kijken of je met systeemherstel terug kan gaan naar het punt voordat je deze installeerde. Kijk ook even in je Eventlogs of daar iets in te vinden is (applicaties die "vanzelf" afsluiten, doen dit meestal door een fout en laten dan ook een entry achter in je eventlogs). :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Verwijderd

Topicstarter
specs: AMD 64 3200+(s745 nog :))
ATi 9600 XT
1 gieg ram
zal eens in de events kijken als het niet meer opstart, maar nu kank ik eindelijk nog es spelen, ga ik der ff gebruik van maken :)
en ya is sinds ik de omega drivers heb afgehaald mar heb ze nu trug op de catalyst gezet en probleem blijft ..
edit: ya is weer uitgevallen, heb de temperaturen eens gecontroleerd maar is nix mis mee
en waar kan ik de events zien ? bij de logboeken ? want daar zi ik geen foutmeldingen :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2005 14:13 ]

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:09
Wat voor voeding heb je?

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:46
Zet AGP eens terug van 8x naar 4x, 8x geeft nog wel eens wat problemen met de 9600XT serie

Verwijderd

Wil je ook een beetje op je spelling letten alsjeblieft? :)
Pagina: 1