cd/dvd Catalog programma gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• kreator
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-11-2025

kreator

Wie niet waagt, verliest niet

Topicstarter
Ik gebruik momenteel een heel oude versie van Whereisit en eigenlijk vind ik het niet eens een prettig programma. Nu ben ik dus op zoek naar een programma dat data cd's/dvd's makkelijk indexeert en met een goeie zoekfunctie.
Tucows/download.com laten me wel een heleboel results zien, maar ik word er niet echt wijs uit.

Iemand hier positieve ervaringen met een bepaalde tool?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Gebruik hier voor mijn eigen movie database MovieCollector Pro van Collectorz.
Ze hebben een aantal van dit soort programma's, ook voor games etc.
Erg uitgebreid. Programma kan de info van IMDB en een aantal andere sites af plukken, je kan er een eigen waardering aan toevoegen, je kan een "wishlist" maken, bijhouden welke films je uitleent, en aan wie enz...

• kreator

kreator

Topicstarter
BredeP schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 12:38:
Gebruik hier voor mijn eigen movie database MovieCollector Pro van Collectorz.
Ze hebben een aantal van dit soort programma's, ook voor games etc.
Erg uitgebreid. Programma kan de info van IMDB en een aantal andere sites af plukken, je kan er een eigen waardering aan toevoegen, je kan een "wishlist" maken, bijhouden welke films je uitleent, en aan wie enz...
Ik zoek geen movie-database-maker. Daar heb ik er al 1 van en die werkt als een tiet. Ik zoek echt een cd/dvd data-catalogger. Ik heb namelijk een paar duizend cd's/dvd's die ik genummerd heb en ik zoek er een programma bij waarmee ik ze makkelijk kan doorzoeken.

Verwijderd

Misschien is advanched disk catalog iets voor je, ik heb zelf ook een hele boel foto's, muziek e.d. Deze kun je in catagorie onderbrengen en middels de zoek functie vinden. Je krijgt daar te zien op bv welke cd/dvd het staat.

Ik gebruik het al jaren, klein, simpel, Nederlandse taal etc. Al met al een uitkomst voor mijn persoon en misschien iets wat je in gedachten had.

http://www.elcomsoft.com/adc.html

• kreator

kreator

Topicstarter
Thx, ik zal em es bekijken.