Heb onlangs naast mijn 512mb Nanya PC2700 cl2.5 geheugen nog eens 2x 512MB Samsung PC2700 cl2.5 erbij geplaatst (2ehands) - totaal heb ik dus nu 1,5 GB geheugen op een Epox 8k5a2+
Daarnaast heb ik een WDcaviar (primair) en 2 Maxtor hardeschijven
Voor de installatie van de geheugen deed alles het gewoon en heb 2x 512 gekocht omdat ik 512 net iets te weinig vond.
Maar nu merk ik hele kleine dingen die niet correct zijn, bijv. dat ik hotmail in IE niet normaal meer kan bekijken (dan hangt IE gewoon).
Af en toe merk ik ook dat mijn WDcaviar harde schijf even 'pauzeert' of ophoud en lijkt het niet genoeg stroom te krijgen of iets..
Heb zonet even memtest gedaan en de geheugen zijn gewoon goed !
Heb geheugen ook niet overclocked en alles gewoon standaard gelaten.
Heb wel me swap file veranderd van 780mb - 2350mb
Waar kan het aan liggen ?
Kan het zijn dat door toevoeging van extra geheugen dat ik dan niet meer genoeg "stroom" heb om alles van stroom te voorzien (in dit geval me HD)
Zelf lijkt me dit onwaarschijnlijk.....
Daarnaast heb ik een WDcaviar (primair) en 2 Maxtor hardeschijven
Voor de installatie van de geheugen deed alles het gewoon en heb 2x 512 gekocht omdat ik 512 net iets te weinig vond.
Maar nu merk ik hele kleine dingen die niet correct zijn, bijv. dat ik hotmail in IE niet normaal meer kan bekijken (dan hangt IE gewoon).
Af en toe merk ik ook dat mijn WDcaviar harde schijf even 'pauzeert' of ophoud en lijkt het niet genoeg stroom te krijgen of iets..
Heb zonet even memtest gedaan en de geheugen zijn gewoon goed !
Heb geheugen ook niet overclocked en alles gewoon standaard gelaten.
Heb wel me swap file veranderd van 780mb - 2350mb
Waar kan het aan liggen ?
Kan het zijn dat door toevoeging van extra geheugen dat ik dan niet meer genoeg "stroom" heb om alles van stroom te voorzien (in dit geval me HD)
Zelf lijkt me dit onwaarschijnlijk.....