knetterende monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
een van onze monitoren (Philips 105s) begint te knetteren en elke keer als ie knettert gaat het beeld ff uit en daarna weer aan.

eerst hadden we dit af en toe, maar daarnet wou die niet meer stoppen. nu doet ie het weer goed en doet dat zo af en toe, voorderest ziet alles er normaal uit, kleuren zijn nog even scherp en geen vertekent beeld.

is dit nu bijna het einde van deze monitor??? hij is 1,5 jaar oud

Verwijderd

Is hoogstwaarschijnlijk een los contactje wat met stof in aanraking komt.
Als je zelf niet echt technisch aangelegd bent kun je hem misschien beter ergens ter reparatie aanbieden

Verwijderd

Zit de powercable er goed in?
Die willen (op de computers bij mij op school) nog wel es los zitten en dan knettert ie dus...

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 09:14
doet me denken aan de TV van de buren, die deed ok hetzelfde, knetteren dan ff geen beeld meer, totdat ie ineens geen beeld meer gaf an het knetteren. Ik zou hem gauw opsturen.

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-08 08:37
Ik had hetzelfde met een 17" Belinea monitor.
(knetterde als of er een machinegeweer bezig was) Van de een op de andere dag. Hij sprong dus ook helemaal niet meer aan die monitor!
Niks nada noppes jonge!
Bleek volgens dat er luchtbelletjes in de transformator zaten en dat dat een bekend probleem was bij die serie. Een dag later werd ie kosteloos verruild voor een nieuwe!
En het ding was al anderhalf jaar oud!
ERRUG NETJES !
suc6 met je jouwe

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-08 16:22
ik had dat ook
tot hij ineens bleef knetteren

inleveren, ja hoor
lijnuitgangstranformator defect :(
vervangen kost knetter>:)veel geld, kan ik net zo goed een nieuwe kopen

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Pagina: 1