Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bitcomet (bitcomet uit, maar er blijven connecties)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bitcomet, leuk programma om mee te downloaden sinds veel sites met gratis downloads ook torrents gebruiken. Nu luistert dit programma naar poort 12346 bij mij.
Nu heb ik zonealarm geinstaleerd en gekeken naar de log viewer. Steeds, om de 2/3 seconden blocked zonealarm een incoming connecting met als destination 12346.
Dus ik even voor de lol poort van bitcomet veranderen in 9169, en vervolgens komt er in de log te staan dat ook daar incoming connections naartoe gaan.

Nu het leuke van alles is dat ik bitcomet uit heb gezet terwijl de connecties door blijven gaan, zo ongeveer om de 2 seconden.

Iemand enig idee hoe dat kan, is bitcomet stiekem toch aan het uitzenden?

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Vervallen die connecties niet na een minuut of 20 ofzo... want misschien is het gewoon de tracker die je address blijft doorgegeven... voor kort....

There is no place like ::1

• Dawai
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-11 04:35

Dawai

HERiTAGE CHESS CREW

Options -> Preferences -> Advanced -> Connection -> "Enable DHT network" uitschakelen?

Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.

Verwijderd

Topicstarter
Dawai schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 04:47:
Options -> Preferences -> Advanced -> Connection -> "Enable DHT network" uitschakelen?
Neuj, helpt niet enne na een uur is zonealarm nog steeds berichten aan het geven van binnenkomende connecties :?