Toon posts:

SATA problemen denk ik

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi
Ik heb pas een nieuwe computer gekocht (zelf samengestel ) intel 4 met intel moederboard D915GAV met een seagate barracuda 200gb schijf SATA nu doet alles het prima maar nu heb ik er een tweede schijf bij gezet maxtor diamond plus 9 80gb SATA geformatteerd en XP geinstalleerd maar als ik de comp opstart dan duurt het nu langer dan voorheen toen die maxtor nog niet was geinstalleerd dus na bios krijg zwart scherm met knipper streep ong 20 sec en dan pas windows logo en toen deze niet was geinstal deed het het ineens.
Wat is hier het probleem of is er geen probleem is dit normaal

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

1. Welkom op GoT :)
2. Gebruik alsjeblief een minimum aan interpunctie.
3. Heb je de drivers voor je chipset al geïnstalleerd? Zijn ze WHQL certified?

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:20
Wat voor voeding heb je?

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Zit de Maxtor op een andere controller dan de andere HD?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Kijk ff in de BIOS naar de bootvolgorde. Hier hadden we een soortgelijk probleem met hetzelfde moederbord, waarbij de floppydrive als primary boot device stond, terwijl er helemaal geen floppydrive was aangesloten. Na dit veranderd te hebben in de HD starte de computer in een keer door.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de reacties het is gelukt het was de diskettedrive die moeilijk deed heb hd eerst laten opstarten en dan diskette en hij doet het prima
bedankt
Pagina: 1