Hey,
Ben ontmoedigd aan het geraken:
Machien:
DFI Lanpart NForce 2
Athlon XP-M 2600+ @stock
Geforce 6800le @16*1.5
1gig mem
verdere meuk
Heb al drie keer gereinstalled, een keer met weghalen van de bf2 map in my docs, een keer met weghalen van alle vermeldingen van battlefield in registry.
Hij start niet op: gaat naar zwart scherm en komt onmiddellijk terug.
Geprobeerd:
Update nvidea drivers naar 81.85
Reinstalls
Patch 1.3
runnen met +nosound
runnen met het commando voor 12..*10.. resolutie
refreshrates nagekeken in nvidea controlepaneel
map movies gerenamed naar oldmovies
rituele offering van een geit bij volle maan
Geen van allen heeft mijn probleem opgelost.
Ik ben nu al overtuigd dat ook nooit nog een EA spel koop, maar kan iemand mij helpen om an deze vijftig euro nog iets te hebben?
* DexterBelgium houdt zich vreselijk in om niet gewoon een lijst scheldwoorden in caps te posten op het officiële EA forum.
Ach ja, het is mijn eigen schuld, als je het buggy POS BF:V gekocht hebt, dan moet je eigenlijk al beter weten...
Jongens, sorry voor de toon van mijn post, maar ik zie het ECHT niet meer zitten!!
Ben ontmoedigd aan het geraken:
Machien:
DFI Lanpart NForce 2
Athlon XP-M 2600+ @stock
Geforce 6800le @16*1.5
1gig mem
verdere meuk
Heb al drie keer gereinstalled, een keer met weghalen van de bf2 map in my docs, een keer met weghalen van alle vermeldingen van battlefield in registry.
Hij start niet op: gaat naar zwart scherm en komt onmiddellijk terug.
Geprobeerd:
Update nvidea drivers naar 81.85
Reinstalls
Patch 1.3
runnen met +nosound
runnen met het commando voor 12..*10.. resolutie
refreshrates nagekeken in nvidea controlepaneel
map movies gerenamed naar oldmovies
rituele offering van een geit bij volle maan
Geen van allen heeft mijn probleem opgelost.
Ik ben nu al overtuigd dat ook nooit nog een EA spel koop, maar kan iemand mij helpen om an deze vijftig euro nog iets te hebben?
* DexterBelgium houdt zich vreselijk in om niet gewoon een lijst scheldwoorden in caps te posten op het officiële EA forum.
Ach ja, het is mijn eigen schuld, als je het buggy POS BF:V gekocht hebt, dan moet je eigenlijk al beter weten...
Jongens, sorry voor de toon van mijn post, maar ik zie het ECHT niet meer zitten!!
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say