[BF2] Crash to desktop bij opstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Hey,

Ben ontmoedigd aan het geraken:

Machien:
DFI Lanpart NForce 2
Athlon XP-M 2600+ @stock
Geforce 6800le @16*1.5
1gig mem
verdere meuk

Heb al drie keer gereinstalled, een keer met weghalen van de bf2 map in my docs, een keer met weghalen van alle vermeldingen van battlefield in registry.

Hij start niet op: gaat naar zwart scherm en komt onmiddellijk terug.

Geprobeerd:

Update nvidea drivers naar 81.85
Reinstalls
Patch 1.3
runnen met +nosound
runnen met het commando voor 12..*10.. resolutie
refreshrates nagekeken in nvidea controlepaneel
map movies gerenamed naar oldmovies
rituele offering van een geit bij volle maan

Geen van allen heeft mijn probleem opgelost.

Ik ben nu al overtuigd dat ook nooit nog een EA spel koop, maar kan iemand mij helpen om an deze vijftig euro nog iets te hebben?

* DexterBelgium houdt zich vreselijk in om niet gewoon een lijst scheldwoorden in caps te posten op het officiële EA forum. :X

Ach ja, het is mijn eigen schuld, als je het buggy POS BF:V gekocht hebt, dan moet je eigenlijk al beter weten... |:(

Jongens, sorry voor de toon van mijn post, maar ik zie het ECHT niet meer zitten!! :'( :'( :'(

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:04

Stewie!

Keen must die!

Trekt je videokaart en de voeding het wel?

Verwijderd

ik wee tniet wat het is maar BF:V is niet van de zelfde makers als BF2 dat is BF1942, BF:V maakte al die sercret weapons add ons en al die dingen.

refres lock aan?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2005 23:18 ]

• DexterBelgium
Voeding is OK, was nl. stabiel in dezelfde comp, met huge overclock op zowel CPU (fsb250 ipv 133 nu), oc op Graka, een hard disk meer, en nen hoop kermislichtjes meer.

Graka heeft in nog geen een ander spel en of tesprog (Aquamark, 3Dmark05, rthdribl) een probleem gemeld.

refresh staat gewoon standaard op 60 hz, en het gaat hier over een tft tje waar ik dit alles op probeer te zien te krijgen.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Verwijderd

DexterBelgium schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:47:
Voeding is OK, was nl. stabiel in dezelfde comp, met huge overclock op zowel CPU (fsb250 ipv 133 nu), oc op Graka, een hard disk meer, en nen hoop kermislichtjes meer.

Graka heeft in nog geen een ander spel en of tesprog (Aquamark, 3Dmark05, rthdribl) een probleem gemeld.

refresh staat gewoon standaard op 60 hz, en het gaat hier over een tft tje waar ik dit alles op probeer te zien te krijgen.
heb je beeld niet gefoceerd alla 1600x1200 wat je beeldscherm niet aan kan dus....

• DexterBelgium
Heb al meerdere keren geherinstalleerd, met en zonder 1.3 patch. Voor zover ik weet start BF2 de eerste keer gewoon standaard in 800*600, en ik ben nog nooit zo ver geraakt dat ik eender welke instelling kan veranderen. In de .con files staat ook gewoon 800 600 32 0 (waarom 0 eigenlijk????)

• DexterBelgium
Mega-kick,

maar ik heb men eigen probleem opgelost, en ik denk dat er mss nog andere mensen dit probleem wel is zouden kunnen tegenkomen, daarom post ik het hier effe.

Mijn dvd drives waren for some reason unknown to man in PIO mode gesprongen. En blijkbaar kan BF2 daar absoluut niet mee lachen. Ik heb ze nu terug naar UDMA mode gezet, en ik kan BF'en. EINDELIJK, vier maand na de aankoop...

Pagina: 1