Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Ontbreken AMD 64 Opterons socket 939 in Pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vanavond ben ik op zoek gegaan naar de AMD 64 Opteron processor.
Ik heb zelf een 939 bord en ben niet van plan dit te gaan veranderen.
Daarom ging ik op zoek naar een 939 Opteron.
In de Pricewatch kon ik tot mijn verbazing niets van deze processor vinden.
Hoe kan het dat er nog geen Pricewatch vermelding is?
Bij Alternate zijn deze processoren al volop in de verkoop en ook op Komplett waren ze al uitverkocht.
Is het misschien een Pre-Order?

Hier een link naar Alternate waar de CPU verkrijg baar is (hier een voorbeeld de Opteron 144)

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:50:
[...]
In de Pricewatch kon ik tot mijn verbazing niets van deze processor vinden.
Hoe kan het dat er nog geen Pricewatch vermelding is?
[...]
Dat kan komen omdat nog geen shop of user interesse heeft getoont om de Socket 939 Opterons aan de Pricewatch te laten toevoegen of omdat er bij AMD nog geen gegevens over dit type Opteron bekend was.

Maar je kunt de producten zelf laten toevoegen aan de Pricewatch. :)
Cool, hoe kan ik prijzen toevoegen?

Onderaan elke pagina vind je drie links: product toevoegen, leverancier toevoegen en prijs toevoegen. De functie van deze links spreekt voor zich. Na het klikken op de link 'prijs toevoegen' verschijnt een popup window die - indien van toepassing - automatisch het product selecteert van de pagina van waaruit de link geopend wordt. Let er bij het toevoegen van nieuwe producten even op dat de naamgeving in lijn is met de overige producten uit de betreffende categorie. Alle prijzen in de Pricewatch worden vermeld inclusief BTW en eventueel van toepassing zijde wettelijke heffingen zoals verwijderingsbijdrage en afdracht aan Stichting de Thuiskopie. Voor bedrijven die vanuit het buitenland opereren kunnen afwijkende voorwaarden gelden. Dit wordt zo veel mogelijk bij de bedrijfsinformatie vermeld.

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt,
Ik zal dat binnekort even doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2005 11:39 ]