Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11 14:50

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Topicstarter
brand maar los! welke tweakert doet er hier aan vrijwilligerswerk? waar ben je bezig, levert het ook nog iets op?
maar vooral, waarom doe je iets waarvoor je niet betaald krijgt?

TS:
ik heb me gister aangemeld bij het lokale poppodium als licht/geluidsman, maar barwerk zou ook binnen de taken vallen. werkdagen heb ik nog niet gehad, maar ik verwacht niet dat dat problemen opleverd!
waarom? leuk werk! ik heb altijd al iets gehad met live muziek en heb sinds ik met muziek bezig ben mee willen helpen in zulke tenten. bovendien voeg je op een bepaalde manier iets toe aan de maatschappij!
bovendien zijn verder alle concerten gratisch ;)

• Thyzz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-11 12:59

Thyzz

-=leeg=-

Om ook maar eens iets "vrijwillig" bij te dragen aan de community ;)

Ik heb verschillende taken binnen mijn huidige sport vereniging als vrijwilliger uitgevoerd.
• Instructeur/begeleider jeugd
• Instructeur volwassenen
• Bestuurslid
ondertussen heb ik de jeugd en bestuur al weer een jaartje achter me gelaten, maar ik doe het coachen nog steeds met plezier.

Waarom?
Ik vind het leuk om te doen. Dat is de enige belangrijke reden.
Je kan beargumenteren dat het ook goed op je CV staat, dat je er zelf ook nog dingen van leert enzo. Maar voormij telt alleen maar dat ik het leuk vind om te doen. (niet dat ik het niet op mijn CV heb staan trouwens >:))

5325wp

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:54

momania

iPhone 30! Bam!

ik ben vrijwilliger geweest op hier op GoT :Y) :+

Waarom?
Ben er voor gevraagd en vond het wel een leuke uitdagin en achteraf heb ik er nog redelijk wat van opgestoken ook en een hoop 'vrienden' aan overgehouden :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10 13:15
Ben leider Jong Nederland
geef training badminton (al krijg ik dat inmiddels wel betaald)

Waarom?
Het is beide heel leuk om te doen en ik vind het leuk om sociaal contact met mensen/kinderen te hebben :)

Icons are overrated

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wie: op dit forum heel wat mensen met een kleurtje...

Waarom: ik vindt het gewoon leuk.
En wat krijg ik (naast bovenstaande): toegang tot l33t3 subfora en leuke dingen zoals plan: T.net Crewmeeting 2005: uw crew aan het zonnebaden :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:26

SmartDoDo

Woeptiedoe

offtopic:
Titels mogen zonder tag in TWI ;)

Ik doe zelf niet aan vrijwilligerswerk naast modden op het forum, wat je uiteraard ook als vrijwilligerswerk moet zien :) Irl vrijwilligerswerk lijkt me op zich wel leuk maar ik zou niet weten waar de tijd vandaan te halen.

Verwijderd

Vorig jaar Ordecommissie op mn vereniging... ging ongeveer mn halve week aan op.

En waarom? Gewoon omdat het een onwijs mooie groep mensen was en ik er een enorm mooie tijd aan over heb gehouden. :P

• Jaspertje
  • Laatst online: 21-11 15:38

Jaspertje

Max & Milo.. lief

Ik dirigeer een koor en ben daar een aantal jaar voorzitter geweest. Verder ben ik vrij actief in de kerk bij ons...

Waarom, muziek is leuk en iemand moet voor een koor staan en thuis zitten is niets voor mij, moet gewoon wat te doen hebben
* Jaspertje begint zaterdag aan de cursus dirigent

Verwijderd

Ik ben lichtman bij een plaatselijk poppodium geweest. Waarom? Om onder de mensen te komen, omdat ik het leuk vond om te doen en vanwege het gratis bier.

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-11 22:51
Ik help regelmatig bij het organiseren van zeilwedstrijden. Omdat ik het erg leuk vind om iets met die kennis te doen, die ik in jaren heb opgebouwd.

Ben ook erg actief bij 'mijn' Euros, roeivereniging. Ik zit daar in de materiaalcommissie en ik stuur de boten.
Alhoewel je dat laatste misschien niet als vrijwilligerswerk moet zien. Ik vind het namelijk zó leuk, dat ik er echt helemaal voor ga. Het is dus eigenlijk meer het bedrijven van een sport voor mij.

Kleine zonnepaneleninstallateur

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 15:43
Zit met hetzelfde probleem als SmartDoDo, tenminste, voor wat betreft het tijds aspect.
Zou het ontzettend graag willen, kids trainen ofzo, of meehelpen met bijv. bejaarden activiteiten begeleiden ofzo, maar zou megod niet weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen.
Werk ruim 40 uur in de week, heb een zevental vogels in huis die aandacht willen, vriendin rondhuppelen thuis, enz...

Systemspecs

Verwijderd

Ik ben groepsleider op een "soort van" scouting voor kinderen met adhd, autisme, enzovoort. Dit kost me wel een zaterdag, maar ik vind het erg leuk werk om te doen.
Het is leuk om te kinderen bezig te houden met activiteiten waar ze dingen van leren, zeker om een opdracht te bedenken die een lerend proces heeft voor de groep, maar ook voor een aantal van de kinderen in het specifiek.

Stel er is een wat stiller kind, die niet veel praat. Dan probeer ik hem "beetje bij beetje" meer te laten praten (harder! anders is het vaak iets wat niet verstabaar is zo zacht -> 'hmzbzmvmkmtmna'). Dit kan ik bijvoorbeeld doen door hem de groep bij elkaar te laten halen. Of een andere opdracht voor hem bedenken waardoor hij in korte tijd veel en vooral hard moet praten. Ook gesprekjes met hem aangaan waarom hij zo zacht praat.

Kost me: 7 uur per 2 weken (het is 1x per 2 weken), en soms een week vrij nemen voor een kamp.
Wat krijg ik er voor terug: Niets. Behalve dan als je ziet dat het patroon van een kind veranderd is op een positieve manier (duurt soms wel jaren voordat je het echt begint te merken).
Waarom doe ik dit: Ik wil graag iets aan de maatschappij bijdragen, en dat kan ik op deze manier goed doen.

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-11 22:08

Arjan A

Cenosillicafoob

Leuk, vrijwilligerswerk. Ik heb altijd het gevoel erbij dat je net iets meer kan en mag dan bij je *echte* werk, vooral qua verantwoordelijkheden.

Hoe je als barman van een van de locale voetbalclubs toch de scepter zwaait over de financiën, bijvoorbeeld :D

Zelf zie ik vrijwillligerswerk vooral als iets als het uitleven van extra energie in je passie. En het laatste (echt het laatste) dat in me op komt is zoiets als 'beloning'.
Ik neem genoegen met gratis tapbier na het geldtellen of de taart die af en toe (spontaan) wordt toegekend na een evenement of verjaardag. Die onberekenbare dingen maken het alleen maar leuker!

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ik sta bar bij De Club van Rotterdam.
In de eerste plaats omdat het de mooiste club van Nederland is, in de tweede plaats omdat het leuk om te doen is :)

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-11 14:05
Feesten organiseren voor school, voor lokale kerk doe ik wels doop fotografie en wat geluidsgedoe... verder niet echt veel..

|>

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-11 17:34
Ik heb 1 jaar barmederwerker / geluid / licht gedaan in het lokale jongerencentrum. We hadden altijd volle zalen dus goed liep het zeker.

Waarom? Sociale ervaringen, leuke omgeving, goede besteding van vrije tijd.

Een bijkomend belangrijk voordeel: Toont op je CV aan dat je gemotiveerd bent, en sociaal/communicatief vaardig bent en goed kan samenwerken.

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Geen of te weinig tijd is zelden een goed excuus. Vaak is het een kwestie van prioriteiten stellen en goed time-management. :)

(Nu na 3 jaar ex-) Bestuurslid Voetbalvereniging = hele Zaterdag + avond + Zondag + Maandagavond + Dinsdagavond + Donderdagavond. Redakteur, vormgever, uitgever, regelaar voor sponsoring enz. enz.. Manusje van alles en prutser categorie 1.

(Net gestopt) 15 jaar lang 1e hulp bij PC-ongelukken en data-baseontwikkelaar (ahum) voor een dierenorganisatie. Later dit voortgezet en als adviseur bij een nieuwe opgerichte organisatie, www.dierencentrale.nl . Naam verzonnen, logo ontworpen , website gemaakt en dagelijks bijhouden ervan. Af en toe fungeren als meldpunt.

2 jaar lang huisinspecties gedaan voor een Dierenasiel. Elke week 1 avond. Is al lang geleden.

Vergeten:
Nergens een cent ooit voor ontvangen. In principe is dat geen probleem maar in het geval asiel heb ik 10.000 km zonder vergoeding gereden en zelfs een kaartje met de kerstmis kon er niet af. Dat vond ik na 2 jaar wel een beetje a-sociaal dus gestopt.

[ Voor 18% gewijzigd door Guardian Angel op 30-10-2005 21:05 ]

ARME AOW’er

• NijntjeRocks
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-11 12:04

NijntjeRocks

Jeugdsentiment

Een anderhalve week per jaar opbouwen en standby staan op een festival. Het leuke is dat ik in mijn geval een backstagepas krijg met all-access :)

Daarnaast doe ik 4 keer per jaar promotie verzorgen voor een kerkdienst en hier en daar losse projecten zoals op dit moment het verzorgen van een GUI voor een nieuw administratieprogramma.

In de meeste gevallen doe ik het voor de ervaring, niet per se de werkervaring die ik opdoe, maar de mensen en organisaties die je leert kennen. De sfeer is vaak veel vrijer en je hebt te maken met mensen die allemaal erg gemotiveerd zijn om hun steentje bij te dragen. Vooral de week bij het festival is een erg intensieve week, overdag flink bikkelen en 'savonds leer je elkaar goed kennen en na een week vorm je een hechte club ook al zijn er mensen van het vorige jaar afgevallen en zijn er nieuwe voor in de plaats gekomen.

Dick Bruna? Copyright? Nooit van gehoord!

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-11 14:13
Ben bijna 3 jaar geluidstechnicus geweest bij de lokale radio. Kreeg er geen geld voor, met kerst een waardebon van onze eindredactrice.
Heb er veel mensen leren kennen, erg veel geleerd en ook onder 'stress' werken.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:23

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ben een tijdje lid geweest van de organiastie van een Jongerenvereniging waar we dan 2wekelijks activeiten in de lokale kroeg uitvoerden. Hier valt te denken aan: schuimpartys, bandjes inhuren, lokale bandjes contest, maar ook het jaarlijkse kinderdisco met sinterklaas en zwarte piet (welke we dan zelf waren 8)7 :+ )
Binnen de organisatie deed ik voornamelijk het financiele gedeelte en de uitvoering van de 2wekelijkse actieveiten (bandjes contracteren, spullen huren etc.) en in een schema moest je dan aan de deur zitten om de entree te heffen.

Ik heb het voornamelijk gedaan omdat het leuk was, en ik toch altijd al in de kroeg hing :PIk werd er niet voor betaald, en het kostte me de nodig uren per week; waaronder zondagochtend vergaderen :X
Voordelen waren legio : Eerst biertje van de zaak na de vergadering, biertjes bij de bachtelijk schoonmaak van de kroeg en natuurlijk het goedkoopie plantje bij vertrek uit de organisatie :+

Tijd voor een nieuwe sig..

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:35

Basszje

Reisvaap!]

Ik ben bestuurslid bij een jongerenvereniging, doe dit tweakersspul ( maar dat mag bijna geen naam hebben ) en ben actief bij de lokale afdeling van mijn partij. En daarmee is mijn week qua avonden eigenlijk wel gevuld. Ik heb naast uitgaan verder geen leven ;)

Voor de jongerenvereniging doe ik de financien, administratie, sta regelmatig achter de bar, organiseer zo links en rechts wat avonden en doe daarnaast nog taken die langs komen

Hier ben ik de schrik van de HK ( :P )

En voor mijn lokale partij doe ik van alles. Van het opstellen van schriftelijke vragen tot aan het bezoeken van mensen met ideeen / problemen / whatever tot aan het contact opnemen met instanties, raadsstukken lezen en voorbereiden, acties bedenken, campagnes opzetten, dingen organiseren etc. Uiteraard met een leuke en vrij grote groep :)

[ Voor 53% gewijzigd door Basszje op 31-10-2005 10:15 ]

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Ik help dit jaar voor het eerst met het organiseren met de intocht van Sinterklaas en ik ga verkleed als zwarte piet. Zaterdag nog een pak dozen staan inpakken als decoratie (lees 200 dozen!). Waarom ik vind het gewoon leuk ! Betaald niets maar heb wel een aandeel pepernoten :Y)

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• bluesbrother
  • Laatst online: 26-01 14:21

bluesbrother

Blues Rocks!!!

Ik doe niet aan vrijwilligerswerk en ben het ook niet van plan. Ik ben nogal op mezelf en bekaf als ikt huis kom. Maar vind het wel erg mooi van mensen dat zij dat wel kunnen.

Ik ben wel in de hele straat de computer expert en help een stuk of 15 ouderen O-) (ik woon in een redelijk oudere buurt) op weg met hun PC en er gaat geen week voorbij dat er aangebeld wordt met vragen. Dus behulpzaam zijn en iets voor een ander doen hoeft van mij niet in een structureel verband. Gewoon goed proberen te doen is ook een mogelijkheid.

Het is alleen jammer dat mensen steeds egoistischer worden. Of zie ik dat alleen?
Ik ben benieuwd hoelang vrijwilligers nog bestaan.
Ik filosofeer ook maar wat. (8>

Wil je je pizza in 4 of 8 stukken? .......Doe maar in 4, 8 krijg ik niet op.

Verwijderd

Ik doe vrijwilligers werk.

Ik ben vrijwilliger bij de EHBO vereniging in het dorp waar ik sta bij de dorpsfeesten en in de feesttent ( backstage) en bij de leuke activiteiten. Dit alles is onbetaald, soms een barbieque of een kleinigheidje. Dranken en eten worden wel betaald voor me :Y) . Hier ben ik ongeveer 8 dagen inzet en een aantal cursus avonden kwijt wat tijd betreft.

Verder draai ik mee als vrijwilliger bij het rode kruis in zandvoort waar ik me bezig houd met radio verbindingen, EHBO werk, en soms meerijd op de ambulance.
Heb hier door een jaarkaart met no restrictions voor het circuit en kan bij de meeste evenementen op het paddock me auto kwijt. Vorig jaar heb ik 30 dagen op het circuit gestaan en daar komen nog wat andere dagen/avonden bij voor cursussen.

Het enige financiele dat ik doe met me vrijwilligers werk is dat ik een behoorlijk hoge aftrekpost heb voor de belastingen bij het hoofdstukje giften. Ik mag alle gemaakte kosten declareren bij het rode kruis. Dit doe ik echter niet en mag deze kosten dan aftrekken als gift.
Autokilometers mogen tegen de werkelijke prijs worden afgetrokken ipv 18?ct/km. dus dat tikt wel lekker aan.

Waarom?
Ik vind het leuk om wat nuttigs te doen. Het is totaal anders dan waar ik normaal me tijd aan besteed. Persoonlijk vind ik het gewoon een goed gevoel geven om mensen te kunnen helpen als het nodig is. Een hoop mensen klagen wel dat niemand meer iets over heeft voor een ander. Maar de zelfde mensen zullen zelf niet beginnen om dan iets als vrijwilliger te doen.
Het excuus dat ze het druk hebben en geen tijd is vind ik persoonlijk altijd een beetje een rotsmoesje. :X Als je het echt wilt kan je er tijd voor maken. Bijwijze van spreke ga je als er een collecte week is een paar avonden een uurtje langs de deur of zo.

Verbeter de wereld. BEGIN !!!! _/-\o_

• jjbstolk
  • Laatst online: 21-11 12:30
Ik doe ook wat vrijwillgerswerk:

Elke 1e zaterdag van de maand oud-papier ophalen en ook regelmatig op vrijdagavond. Geld gaat naar goede doelen.

Onderhoud de website van onze kerk.

Doe regelamtig wat (elktra, telefonie) werkzaamheden in en om de kerk en pastorie om op deze manier geld te besparen voor een bedrijf.

Kleine moeite veel plezier vind ik!

• StefSybo
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik werk in een jongerencentrum hier in de buurt, het gaat dan om glazen ophalen, achter de bar werken, het licht bedienen en ik ben lid van het webteam, dat alle computers en onze website onderhoudt.
De beloning is gratis drinken onder het werk, en af en toe een avondje met zijn allen gezellig samenzijn O+

Ik ben er begonnen omdat een paar vrienden van mij het ook deden en ze vroegen of ik hun uit de brand wou helpen met het licht in hun nieuwe gebouw. Dat leek me wel wat en dus ben ik daar begonnen. Ik werk er nu nog steeds omdat ik het leuk vind en het gratis bier is mooi meegenomen :)

Verder ben ik lid van de commissie licht en geluid van de lokale carnavalsvereniging, daar ben ik ook voornamelijk met licht bezig. Ook daar kunnen we gratis drinken of krijgen we een aantal penningen en daarnaast is er een jaarlijkse feestavond en natuurlijk de mooie medaille die ik mag dragen met de carnaval :P

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:55

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Ik ben administrateur van de VVE van ons appartementsgebouw. Daar staat wel een jaarlijkse vergoeding tegenover. Daarnaast had ik de intentie het lokale ijshockeyteam van foto's te voorzien, maar als daar niets mee gedaan wordt dan houdt het voor mij op. :)

Op zich zou ik wel iets meer willen doen, maar ik moet nog eens uit gaan zoeken wat me leuk lijkt en ik makkelijk in de buurt kan doen.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik heb nooit echt officieel vrijwilligerswerk gedaan, ben ik het type ook niet voor :X

Het enige wat ik lang geleden heb gedaan, is mensen helpen met hun Linux problemen op internet. Maar na een tijdje had ik daar ook meer dan genoeg van :X Ik doe in mijn vrije tijd liever iets voor mezelf en bij voorkeur iets dat ik leuk vind :)

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

• Outerspace
  • Laatst online: 21-11 22:25

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik ben ook vrijwilliger :)
Ik mag modden bij het forum van BalusC. Daarnaast ben ik user die vrijwillig mensen hier op het forum help. Ook af en toe een computerhulpje voor kleine problemen wat voor sommigen gewoon niets kost. Ik wil binnenkort weer wat meer gaan doen, zoals data bijhouden voor mijn waterpoloclub. Waarom ik het doe: het is gewoon leuk :)

En ik drink ook vrijwillig bier in de Irish Pub :+

[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 03-11-2005 12:33 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• jan-marten
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-11 23:59
Het ligt op dit moment even stil met het vrijwilligerswerk ivm verhuizing naar de grote stad.

Kleine 3 jaar clubleiding (groep 5/6) gedaan. Erg leuk maar ook best zwaar.
4,5 jaar website ontwikkelaar voor een vrijwilligers organisatie geweest (met deze organisatie ook 3 keer meegeweest).
Hier en daar nog wat dingen voor onze eigen kerk, het heeft geen naam.

Het is erg gezellig geweest maar ik ga me nu toch meer richten op waar ik nu woon dus weer helemaal vanaf 0 beginnen.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

Beetje modden op dit forum en de website van mijn volleybalclub, dat is zo'n beetje alles wat ik doe nu.

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Secretaris Kidsclub van FC Emmen
Secretaris Supportersvereniging FC Emmen
Wedstrijdsecretaris EAC De Sperwers (atletiekclub in Emmen)

En dat kost me in totaal behoorlijk wat vrije tijd. Als bestuurslid van de Supportersvereniging krijg ik een seizoenkaart voor FC Emmen, verder krijg ik bij alle functies niets betaald.

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
Ik heb veel vrijwilligerswerk gedaan, van diverse commissies in mijn studententijd tot het rondbrengen en layouten van het clubblaadje van mijn toenmalige hockeyclub. Momenteel leid ik elke zomer een jeugdkamp.

DIT IS MIJN WEBSITE

• Paquito
  • Niet online
Ik heb heel veel vrijwillig festivalwerk gedaan, maar ook bij evenementen+beurzen en op het kantoor bij een poppodium. Sinds dat ik weer fulltime aan het studeren ben heb ik er nauwelijks meer tijd voor... (behalve voor opdrachten (bij t poppodium) waar ik vrije ruime mee kan invullen) echter de ervaring en contacten die ik heb opgedaan helpen me bij de opleiding.

[ Voor 4% gewijzigd door Paquito op 06-11-2005 04:05 ]

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03:42

Zym0tiC

^_^

Ik ben vrijwilliger bij een poppodium in de buurt.

Ik ben er ooit begonnen als glazenhaler. Hierna verder achter de bar gegaan, daarna de lichten bedienen en nu draai ik een keer in de 6 weken daar als DJ natuurlijk. Soms ook als klant maar dat komt dan omdat ik zat ben :D.

Waarom? Gezellige sfeer, relaxt werkt en leuke collega's. Mensen leren kennen en gratis drinken en geen entree bij activiteiten :)

Dit doe ik nu ongeveer 3 jaar.

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• 418O2
  • Laatst online: 12:05
Ik heb vorig jaar als vrijwilliger bij Van Eigen Bodem meegewerkt. Vond het heel leuk om te doen..

Maar vaker, nee.. dat trekt me niet zo. Echter, volgende keer ben ik bij VEB wel weer van de partij

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-11 21:42

zomertje

Barisax knorretje

Ik heb ook vanalles gedaan :)

Bestuurslid geweest bij een jongerencentrum. We hebben die boel zelfs helemaal opgezet met een aantal mensen en het centrum in helpen richten.

Bestuurslid geweest bij de plaatselijk afdeling van de PvdA

In de studentenvereninging vanalles gedaan

Rooie spelen hier :)

Eigenlijk wil ik nog wat doen tegen dierenleed, maar ik kan nog niet goed bedenken wat. Er komen soms zoveel horrorstories boven water dat ik er een knoop van in mn maag krijg.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• Skaah
  • Laatst online: 21-11 16:32
Ik ben bestuurslid voor twee kleine studentenverenigingentjes (een koor en een theatersportvereniging). Ik doe het om verschillende redenen: het is erg leuk, bezigheidstherapie, gezellige bedoeling en het staat straks leuk op mijn cv.

Daarnaast ben ik nog leiding bij scouting, dat doe ik vooral omdat ik het zo leuk vindt. Dit geldt ook voor de website die ik voor mijn scoutinggroep beheer.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik doe niet aan vrijwilligerswerk. Heb het momenteel veel te druk met betaald werk, afstuderen, dingen regelen voor verjaardag vader+st.klaas+kerst en daarnaast vind mijn vriendin (waar ik mee samenwoon) het ook wel eens leuk om me te zien. ;)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Ik ben freelance-webdesigner voor alle familiebedrijfjes, pagina's over de hond enzovoorts :P

Ehm en verder doe ik af en toe wat voor mijn voetbalclub; meehelpen met trainingen van de F'jes enzo. Maar niks vasts. Heb ik eerlijkgezegd naast studie en werk ook helemaal gene tijd vor, maar ik zie mezelf wel zoiets als de TS doen over 10 jaar ofzo, me lekker mengen onder de jeugd en doen alsof ik nog jong ben :P

leoaq.fm // Jeune Loop

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Ik ben leiding bij scouting (nu nog aan het kijken voor ergens vast) en ik ben dj bij de plaatselijke jeugdsoos. Draaien is 2 keer per maand op een vrijdag avond en scouting is iedere zaterdag. Sommige mensen denken gewoon dat we ervoor betaald krijgen :o .

Maar het is erg leuk werk, alleen de jeugdsoos nu ff minder.. vooral als de 2 maandelijkse dingen samenvallen :X . Dan begin ik op vrijdagavond gelijk na het eten,help dan opbouwen bij de jeugdsoos, ben ik om half 7 ofzo weg, ben dan 23 uur oid weer. Dan zaterdagochtend 7.45 eruit en tot 13uur werken, dan gelijk al scouting (begint dan ook, kom meestal iets later, half 6 oid thuis ff snel eten en dan 's avonds rond 20u weer scouting (ook 1x in de 2 weken in de avond, voor de ouderen)...

Dan ben ik ook wel bekaf ja :P

• EdwinG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-11 19:21
Hoera, iets waar ik ook goed in ben :P

1: Stuif Stuif, erg leuk om te doen, doe ik al zo'n 5 jaar, en ga het steeds leuker vinden :)
Natuurlijk is de groep vrijwilligers ook reuze gezellig.

2: Scouting (leiding) Vanaf dat ik 9 was bij de groep gezeten, en toen ik te oud was om jeugdlid te zijn nog steeds niet weg willen gaan :P

3: Bevrijdingspop: Helpen met op en afbouw (3x gedaan), en op 5 mei zelf eventueel nog wat dingen doen.) Gezellige groep, en ook nog eens leuk om op de 5e 'backstage' te kunnen.

Bezoek eens een willekeurige pagina

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Ik ben vervangend teamleider (scouts) bij de plaatselijke scouting-groep.. :), kost me iedere week een zaterdag (of een vrijdagavond), maar ik doe het met veel plezier :)

[ Voor 3% gewijzigd door SyS_ErroR op 06-11-2005 19:17 ]

• elnino
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11 22:19
Op het moment ben ik trainer en coach van een jeugdvolleybalteam (jongetjes van ongeveer 12-13 jaar oud; de bijdehante leeftijd, zeg maar ;) ), soms wel vermoeiend, maar meestal wel erg leuk om te doen. Het kost me gemiddeld een avond doordeweek en een ochtend in het weekend.

Verder zit ik ook nog in een reiscommissie van mijn studentenvereniging (AEGEE-Utrecht), waarmee we een reis naar de Balkanlanden (Bosnië-Hercegovina, Servië en Montenegro e.d.) gaan organiseren. Ook erg leuk om te doen en vooral erg boeiend.

Daarnaast ben ik ook nog 'freelancer' bij mijn studievereniging (die overigens net is opgericht), wat concreet betekent dat ik zo en af toe ingezet wordt om te helpen bij activiteiten. Ook erg leuk. Ik zit erover te denken om volgend jaar misschien in het bestuur te gaan, maar of dat gaat lukken qua tijd, weet ik nog niet.

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Veel scouts trouwens hier @ got :Y)

Scouting is natuurlijk ook de grootste jeugdorganisatie, maar daarom is het nog wel leuk (tenminste dit hoorde ik een poosje geleden via via)

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:16
Ben leider bij Jong Nederland, omdat ik het leuk vind hoe je kinderen vooruit ziet gaan, ik vind het ook geweldig om in de natuur te zijn maar ook meteen creatieve dingen te doen. Ik krijg er natuurlijk niets voor. Kost me per week een uur of 2, 2 weekenden in het jaar en in de zomervakantie een hele week.

Verder sta ik 1x per maand achter de cocktailbar bij ons jeugdcentrum hier in het dorp, genaamd het Mafcentrum. Zo krijg je ook met mensen te doen waar je normaal niets mee te doen hebt en verder is dit ook wel tof om een keer te doen omdat je eens aan de andere kant van de bar staat. Krijg er op die avonden gratis drank voor (niet te veel sterke drank, moet niet als een zatlap daar rond gaan lopen) Het kost me 2,5/3 uur per maand. Per avond zijn er 2 diensten dus het is te overzien.

Degene die raad waar ik woon krijgt een koekje :P

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

GH45T schreef op zondag 06 november 2005 @ 22:28:
Ben leider bij Jong Nederland, omdat ik het leuk vind hoe je kinderen vooruit ziet gaan, ik vind het ook geweldig om in de natuur te zijn maar ook meteen creatieve dingen te doen. Ik krijg er natuurlijk niets voor. Kost me per week een uur of 2, 2 weekenden in het jaar en in de zomervakantie een hele week.

Verder sta ik 1x per maand achter de cocktailbar bij ons jeugdcentrum hier in het dorp, genaamd het Mafcentrum. Zo krijg je ook met mensen te doen waar je normaal niets mee te doen hebt en verder is dit ook wel tof om een keer te doen omdat je eens aan de andere kant van de bar staat. Krijg er op die avonden gratis drank voor (niet te veel sterke drank, moet niet als een zatlap daar rond gaan lopen) Het kost me 2,5/3 uur per maand. Per avond zijn er 2 diensten dus het is te overzien.

Degene die raad waar ik woon krijgt een koekje :P
Maasbree..stuur je het koekje op O+ ?

Wat is trouwens jong nederland? Klinkt een beetje als scouting nl. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Waypoint op 06-11-2005 22:32 ]

• GH45T
Waypoint schreef op zondag 06 november 2005 @ 22:31:
[...]

Maasbree..stuur je het koekje op O+ ?

Wat is trouwens jong nederland? Klinkt een beetje als scouting nl. :)
mensen van jong nederland en scouting willen meestal niet met elkaar vergeleken worden, maar het lijkt er inderdaad wel "een beetje" op.

En je hebt de website gevonden van het mafcentrum :P

• 418O2
  • Laatst online: 12:05
Maasbree ?

• GH45T
Inderdaad, maar Waypoint was eerder ;)

@Waypoint: kom het koekje maar halen :P

[ Voor 13% gewijzigd door GH45T op 06-11-2005 23:03 ]

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

GH45T schreef op zondag 06 november 2005 @ 22:38:
[...]

Inderdaad, maar Waypoint was eerder ;)

@Waypoint: kom het koekje maar halen :P
Van Zwolle (NL)
Naar Maasbree (NL, 5993)
Afstand 165,3 km.
Reisduur 01:39

ehm... nee :P .

Maar ik zie echt geen verschil tussen Jong NL en scouting. Alleen geen uniformen, maar jullie hebben ook blokhutten, delen kinderen naar leeftijdsklassen in en geven er namen aan.. grappig, ik had er nog nooit van gehoord :)
Pagina: 1