geen goede weergave bij spellen spelen

Pagina: 1
Acties:

• technicks
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-02-2024
hallo allemaal.
ik heb voor een vriend van mij een msi 6600gt kaart geinstalleerd.
ook heb ik zijn ram modules vervangen van 256 naar 1024 omdat hij graag mee wil komen met de spellen van tegenwoordig. het probleem is dat als ik bv een spel als battlefield 2 installeer. en het dan wil spelen word het helemaal verknipt weergegeven. niet dat hij hapert of zo maar meer of er de schaar in is gezet. maar als ik soldier of fortune 2 speel dan is er niets aan de hand.
ik heb de driver update van msi gebruikt dus de nieuwste drivers zijn geinstalleerd.
weet iemand dit probleem op te lossen?

mvg. nick

• theroman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-06 17:41
Probeer eens de eraf te gooien en vervolgens de nieuwste van Nvidia zelf erop te zetten.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:19

Thandor

SilverStreak

Wat als je de nieuwste drivers van nVidia download ?
Link naar de nieuwste officiele Win2K/XP drivers van dit moment.

Mocht het zo zijn dat die niet werken dan kun je altijd nog de oudere drivers proberen. Immers is nieuwer niet altijd beter. hier vind je het Win2K/XP driver archief van nVidia :)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• technicks
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-02-2024
ok bedankt ik zal het proberen. maar je denkt zeker te weten dat het aan de drivers ligt?
ik was namelijk vergeten te vermelden dat hij al wel een wat oudere processor had.
een amd 1700.
volgens de verkoper zou dit geen probleem moeten zijn.
wat denk jij?

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:19

Thandor

SilverStreak

Een AMD Athlon 1700+ hoeft geen probleem te zijn. Uiteraard wordt de videokaart dan minder efficient benut wegens een relatief trage processor.
Al met al zorgt dit niet voor artifacts en/of andere problemen mits de drivers goed in orde zijn :)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:12
Probeer eerst alle drivers er eens af te smijten van de vorige kaart en als dat niet werkt kun je nog altijd ff formatten. Mijn tweede pc thuis hier is ook een 1700+ en je moet er niet te véél van verwachten in de nieuwste games, hij vormt echt wel een bottleneck.

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

Pagina: 1