Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Samsung YH-820] kan geen muziek uploaden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Samsung YH-820 gekocht. Ik heb de software geïnstalleerd. (Music Studio en Recovery Utility) Hij wordt in Windows herkend en ik kan hem ook als externe harde schijf gebruiken.
Als ik mp3-tjes wil uploaden via Music Studio geeft hij de melding "Your device is not properly connected now". Tegelijkertijd is hij wel via Explorer te benaderen en ook Recovery Utility werkt. Op internet heb ik nog geen antwoord kunnen vinden. Weet iemand een oplossing?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2005 18:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
schop

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Al ns op een andere pc geprobeerd? USB drivers gerefreshed?

Verwijderd

Topicstarter
Net bij mijn broer geweest, ook op zijn pc geprobeerd en ben niet verder gekomen. Ook de USB drivers heb ik al een flink aantal keren opnieuw er op gezet.
Ik heb een soort van work around gevonden. Ik zet via de verkenner de mp3's in system\music en laat dan een bijgeleverde tool de music library opnieuw rebuilden. Het werkt alleen heel erg omslachtig. Ik denk dat het toch beter werkt via de Samsung software. Alleen die doet het nog steeds niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2005 13:08 ]

Verwijderd

Je bent voor deze speler redelijk verplicht om de Software van het cd-tje te gebruiken.
Ik heb er ook eentje, had hetzelfde probleem.
De oplossing:
Ontkoppel je apparaat
Pak de cd en installeer de drivers die op de cd te vinden zijn
Reboot
Plug je apparaat in

Nu doet ie 't wel als het goed is, ga anders terug naar de winkel en bid dat je een nieuwe kunt krijgen, samsung doet nl heel erg moeilijk over het omruilen van producten.