Hey,
Na een tijd googlen en GoT zoeken ben ik nog niet veel wijzer dus pak ik het maar aan met een post.
Ik wil een externe hdd kopen voor mijn Mac/Pc en ik zit te twijfelen tussen 3 harde schijven, namelijke:
LaCie Hard Drive USB Porsche 250GB (7200rpm, USB 2.0, 8MB)
pricewatch: LaCie Hard Drive USB Porsche 250GB (7200rpm, USB 2.0, 8MB)
En
Maxtor OneTouch II, 300GB (7200rpm, USB 2.0 & Firewire, 16MB)
pricewatch: Maxtor OneTouch II, 300GB (7200rpm, USB 2.0 & Firewire, 16MB)
Nu is de groote vraag, welk van de 2?
De Lacie is scherp geprijst en ziet er strak uit, de Maxtor is ook niet echt super duur (scheelt wel 60euro!!), is 50GB groter en heeft een stuk meer functies.
Geld is zeker een optie maar ik geef liever iets meer geld uit aan iets goeds dan minder aan een "half-assed" product.
Welke raden jullie mij aan. Het verschil tussen 300 en 250 gb maakt mij niet veel uit. Ik heb enkel het 300model van Maxtor gekozen omdat deze maar een paar euro duurder is dan het Lacie model.
Hebben jullie advies? Ik sta een beetje voor blok.
-Xeper
Na een tijd googlen en GoT zoeken ben ik nog niet veel wijzer dus pak ik het maar aan met een post.
Ik wil een externe hdd kopen voor mijn Mac/Pc en ik zit te twijfelen tussen 3 harde schijven, namelijke:
LaCie Hard Drive USB Porsche 250GB (7200rpm, USB 2.0, 8MB)
pricewatch: LaCie Hard Drive USB Porsche 250GB (7200rpm, USB 2.0, 8MB)
En
Maxtor OneTouch II, 300GB (7200rpm, USB 2.0 & Firewire, 16MB)
pricewatch: Maxtor OneTouch II, 300GB (7200rpm, USB 2.0 & Firewire, 16MB)
Nu is de groote vraag, welk van de 2?
De Lacie is scherp geprijst en ziet er strak uit, de Maxtor is ook niet echt super duur (scheelt wel 60euro!!), is 50GB groter en heeft een stuk meer functies.
Geld is zeker een optie maar ik geef liever iets meer geld uit aan iets goeds dan minder aan een "half-assed" product.
Welke raden jullie mij aan. Het verschil tussen 300 en 250 gb maakt mij niet veel uit. Ik heb enkel het 300model van Maxtor gekozen omdat deze maar een paar euro duurder is dan het Lacie model.
Hebben jullie advies? Ik sta een beetje voor blok.
-Xeper