[XP] invoegtoepassingen / plugins werken niet meer

Pagina: 1
Acties:

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:57

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Hallo,
ik heb hier een legale Windows XP Prof. Nu heb ik van een of andere jongen een programma gedownloadt wat wat ik vervolgens weer heb gedeinstalleerd.

Nu heb ik opeens het probleem dat alle invoegtoepassingen niet meer goed werken, in IE werken Mediaobjecten, flashobjecten, real audio plugins etc niet meer.
Nu dacht ik vrolijk systeemherstel te kunnen doen, maar helaas werkt dat niet en geeft een lege pagina. Waarschijnlijk omdat systeemherstel ook al over een invoegtoepassing beschikt 8)7 om HTMLfiles te gebruiken voor het intro ervan.

Ik heb al gekeken in Internet Explorer of bij beveiligingsinstellingen alles aanstonden, maar helaas pindakaas. Alles aanzetten helpt niet.

Iemand nog idee? Valt Systemherstel soms uit te voeren vanaf de commandline ofzo zonder die grafische (en dus niet werkende) omgeving te gebruiken?
Of weet iemand een oplossing voor mijn probleem?

Maar heeft iemand dus ideeen om invoegtoepassingen te fixxen?

[ Voor 12% gewijzigd door AW_Bos op 28-10-2005 21:05 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
na eventjes te hebben rondgeneusd, heb ik scriptnl.exe geinstalleerd die diverse plugins voor Windows m.b.t. scripting in programma's opnieuw installeert.
Geen resultaat.

Het is dus zo dat objects niet willen werken:
<object id=ObjSystemRestore classid="CLSID:fd589b7c-7ce0-11d3-b9e5-00c04f79e399"></object>

Bijv.

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Aan de hand van je beschrijving lijkt het er op dat één van de standaard Windows onderdelen mee verwijderd is of corrupt is geraakt. Dit kan je fixen met het commando SFC /SCANNOW (Windows System File Checker). Na het scannen en het vervangen van de bestanden zou het als het goed is weer moeten werken. :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
Crapzooi, dat werkt dus niet. :(.
Heb ook al gereboot, maar nein.
Alle web-invoegtoepassingen geven nog steedw een dood rood kruisje...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

http://support.microsoft.com/?kbid=307545 staat uitgelegd hoe je een handmatige system recovery kan doen :)

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
elevator schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:41:
http://support.microsoft.com/?kbid=307545 staat uitgelegd hoe je een handmatige system recovery kan doen :)
Hmzz helaas gaat dat niet lukken...
Waarschuwing Maak geen gebruik van de in dit artikel beschreven procedure als op uw computer een door de OEM geïnstalleerd besturingssysteem aanwezig is. De systeemcomponent in OEM-installaties maakt namelijk wachtwoorden en gebruikersaccounts die eerder niet aanwezig waren. Als u deze procedure niet gebruikt, kunt u zich mogelijk niet opnieuw bij de herstelconsole aanmelden om de oorspronkelijke registercomponenten te herstellen.
Het betreft namelijk een Dell-laptop....

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
Re-install gedaan....
Dit werdt te gek :o