CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Lijkt mij een brakke connector op je mobo
Waarom? Omdat het kan!!
erg raar, nu alle kabels in me kast en raam erop en tot mn verbazing werkt die die 250 gig upgrade durf ik niet meer helaas
en om een nieuwe mobo te halen zie ik ook niet zitten aangezien ik deze vorig jaar nog voor 139 euro gekocht hebt
[ Voor 51% gewijzigd door Tiduz op 28-10-2005 20:45 ]
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Probeer het eens met een andere VGA kaart? Als je zelf al het id hebt dat die stoort, klinkt ook alsof er iets niet helemaal goed gaat met dat ding.
TT
jawel de vga is goed, maar het probleem ligt aan de stroomdoorvoering ofzo, maar nu is het probleem opgelost zolang ik de kast dicht hebt en de kabels nu niet meer aanraakt is het stabiel, er zit ergens een "knik" in een kabel vermoed ik zelf
Je hebt dus een nieuwe voeding aangeschaft? Dan is de volgende stap logisch, haal alle verloopstekkertjes eruit, en controleer ze.
Dat kunnen wij vanaf hier namelijk niet voor je doen
Dat kunnen wij vanaf hier namelijk niet voor je doen
Pagina: 1