Molex probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-05 15:08
Nu weet ik het echt niet meer, ik had altijd als ik iets nieuws zoals een Harddisk aansloot dat mn pc vastzat tijdens network boot, die puntjes lopen dan niet door zeg maar, en ik kan het bios dan ook niet in, dus ik in de veronderstelling dat er ergens een knik in een molex zit waardoor de hd windows niet boot een Nieuwe Thermaltake 450 watt realpower gekocht, sluit ik hem aan doet die het, me pa wilt een molex de kast in doen zodat ik me zijraam erop kan zetten, en Pats reboot en weer zelfde probleem, Vanaf half 5 tot 8 uur liggen kloten met molexxen omwisselen etc, leg ik de molexxen Uit de kast en na een paar keer friemelen boot mn pc weer, nu denk ik dus dat er ergens een molex stoort waardoor mn Hd/Vga stoort, ik kreeg in dos ook rare tekens soms dat wijst er denk ik op dat me vga niet goede stroom kreeg, heeft iemand enige idee hoe ik er nu achter kan komen wat dit is? heb hier al meer dan een jaar last van, mn mobo is een MSI 865pe Neo2-PFISR, de rest van de specs staan in mijn sig

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:19

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Lijkt mij een brakke connector op je mobo

Waarom? Omdat het kan!!

• Tiduz
erg raar, nu alle kabels in me kast en raam erop en tot mn verbazing werkt die die 250 gig upgrade durf ik niet meer helaas :( en om een nieuwe mobo te halen zie ik ook niet zitten aangezien ik deze vorig jaar nog voor 139 euro gekocht hebt

[ Voor 51% gewijzigd door Tiduz op 28-10-2005 20:45 ]

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

• talat
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-02-2021
Probeer het eens met een andere VGA kaart? Als je zelf al het id hebt dat die stoort, klinkt ook alsof er iets niet helemaal goed gaat met dat ding.

TT

• Tiduz
jawel de vga is goed, maar het probleem ligt aan de stroomdoorvoering ofzo, maar nu is het probleem opgelost zolang ik de kast dicht hebt en de kabels nu niet meer aanraakt is het stabiel, er zit ergens een "knik" in een kabel vermoed ik zelf

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:21
Je hebt dus een nieuwe voeding aangeschaft? Dan is de volgende stap logisch, haal alle verloopstekkertjes eruit, en controleer ze.

Dat kunnen wij vanaf hier namelijk niet voor je doen ;)
Pagina: 1