Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

mp3speler ong. 150 euro gezocht!

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Topicstarter
ik heb eens beetje rondgekeken voor een nieuwe mp3speler op het internet maar kan nou niet echt vinden welke nou echt wat is.

wil graag aardig veel opslag (zoveel als kan mar toch nog wel en degelijk apparaatje :o )
rond 150 euro (175max waarschijnlijk)

suggesties aub.

zat zelf beetje te denken aan ARCHOS Gmini XS 100? of heeft iemand een beter alternatief...die hopelijk ook hier in een winkel in de buurt te krijgen is 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door blmp op 28-10-2005 19:32 ]

Patient gamer

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Goeie keus, Archos maakt goeie apparaatjes.

Je wilt dus veel opslag, dan moet je voor hdd gaan, dat is goedkoper. Voor het budget dat je hebt lijkt mij de XS100 een erg goeie keus, ik heb er ns mee gespeeld, en het is echt een uberfijne gadget :9

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 21:30

Piggen

Lekker bakkie

Voor dat budget biedt die inderdaad de meeste opslag. Komt ook behoorlijk goed uit de tests.

Overigens zitten net boven je budget (€179) nog de iPod mini en de Creative Zen Micro. Misschien loont het om daar ook nog even naar te kijken.

• Randy
  • Laatst online: 12:15
of als je nog meer opslag wilt de Creative Zen Touch (20gb) voor 169 euro

• RoD
  • Niet online

RoD

Sc00t schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:16:
of als je nog meer opslag wilt de Creative Zen Touch (20gb) voor 169 euro
Die is wel weer groot en lomp imho. Maar het is aan de TS of ie die extra GB's de moeite waard vind ten op zichte van het enorme verschil in grootte.

[ Voor 18% gewijzigd door RoD op 28-10-2005 20:19 ]

• KappuhH
  • Niet online
Een vriend van me was ook aant zoeken voor een nieuwe mp3 speler en die vond de Creative Zen Nano Pro wel wat. 1Gb, 130 euri, super klein, goed merk. Of ben je toch meer op zoek naar een harddiskspeler?

• RoD
  • Niet online

RoD

KappuhH schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:28:
Een vriend van me was ook aant zoeken voor een nieuwe mp3 speler en die vond de Creative Zen Nano Pro wel wat. 1Gb, 130 euri, super klein, goed merk. Of ben je toch meer op zoek naar een harddiskspeler?
Er zijn betere spelers van 1GB die niet veel meer kosten, zoals de nieuwe flash speler van iRiver.

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-11 15:59

Huig

Merino Fanatic

RoD schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:30:
Er zijn betere spelers van 1GB die niet veel meer kosten, zoals de nieuwe flash speler van iRiver.
Ja, vooral die T20 is supermooi :9~ , en kost 149 euro (1gig versie), pcies binnen het budget van de ts, maar ik maak er nou niet echt uit op waar die naar op zoek is, Flash, Micro-hdd, Hdd :?

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Topicstarter
Huig schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:35:
[...]

Ja, vooral die T20 is supermooi :9~ , en kost 149 euro (1gig versie), pcies binnen het budget van de ts, maar ik maak er nou niet echt uit op waar die naar op zoek is, Flash, Micro-hdd, Hdd :?
zoek wel het liefst 2gb+..maar wel voor schappelijke prijs + niet zo groot, flash of HD ofso maakt niet zoveel uit alleen liefst niet te groot, dus denk dat het dan zowieso micro-HD ofso word :X

is de ipod mini veel groter? aangezien die evenduur is in de winkel :?

[ Voor 21% gewijzigd door blmp op 28-10-2005 21:21 ]

Patient gamer

• KappuhH
  • Niet online
Misschien voldoet de iPod nano dan wel aan je eisen alleen is die net iets te duur, 2gb = 199 euri volgens mij. Anders ga je voor de iPod mini, die heeft overgens nog een beste omvang als je hem (of haar :P) vergelijkt met de flashspelers. Persoonlijk zou ik dan liever iets meer uitgeven voor behoorlijk wat voordelen...

• RoD
  • Niet online

RoD

KappuhH schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:17:
Misschien voldoet de iPod nano dan wel aan je eisen alleen is die net iets te duur, 2gb = 199 euri volgens mij. Anders ga je voor de iPod mini, die heeft overgens nog een beste omvang als je hem (of haar :P) vergelijkt met de flashspelers. Persoonlijk zou ik dan liever iets meer uitgeven voor behoorlijk wat voordelen...
Behoorlijk wat voordelen? :? Die zie ik niet. een iPod geeft imho minder geluid, en de Nano heeft minder opslag dan de XS100, en is bovendien nog duurder ook. De Nano mag dan klein zijn, maar de XS100 zn formaat mag er ook wezen.

• KappuhH
  • Niet online
RoD schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:19:
Behoorlijk wat voordelen? :? Die zie ik niet. een iPod geeft imho minder geluid, en de Nano heeft minder opslag dan de XS100, en is bovendien nog duurder ook. De Nano mag dan klein zijn, maar de XS100 zn formaat mag er ook wezen.
Ik vergeleek op het moment ff de Nano en de Mini... srry dat dat misschien beetje onduidelijk was...

Verwijderd

Naar mijn mening kan je het best gewoon 50 euro bijleggen en een Ipod kopen!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Topicstarter
KappuhH schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:21:
[...]
Ik vergeleek op het moment ff de Nano en de Mini... srry dat dat misschien beetje onduidelijk was...
ik hoorde/las dat batterij niet zo goed was vd archos? en het menu niet zo oid? en las dat er geen oplader included was :|

Patient gamer

• RoD
  • Niet online

RoD

Menu van dat ding is erg goed imho, lekker overzichtelijk met icoontjes en erg intuïtief. De batterij heb ik geen ervaring mee, maar met andere Archos producten was de batterij boven verwachting.

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:39:
Naar mijn mening kan je het best gewoon 50 euro bijleggen en een Ipod kopen!
Dat mag je best onderbouwen, hoor.

We zijn trouwens behoorlijk offtopic geraakt.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
Zoek zelf eens goed. Met alleen GoT kom je al een heel eind. Er lopen meerdere topics over Mp3-spelers die allemaal vol staan met ervaringen…
Zoals je ziet is een vergelijkingstopic, zoals deze zou moeten worden, ook niet haalbaar. Binnen een paar posts is het uitgelopen op een welles-nietes spelletje "tussen twee spelers". Schluss.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.