in-en uitgangen op x-fi

Pagina: 1
Acties:

• 3Tone
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09-2024
Ik ken nu niet zoveel van al die in-en uitgangen op geluidskaarten en na wat te zoeken op een paar site's kom ik er nog altijd niet uit. Dus vroeg ik mij af of iemand hier misschien wist of ik een creative T7900 (7.1) en een logitech precision gaming headset (met 2 analoge kabels) tegelijk kan insteken op een x-fi xtrememusic?

Ik ben namelijk van plan deze kaart te kopen, maar het zou zonde zijn als ik dan iedere keer moet gaan wisselen tussen de headset en de speakers.

Verwijderd

Ik denk het niet aangezien je voor 7.1 3 uitgangen benut en de 4de wss een digitale uitgang is(dus niet gemaakt voor hoofdtelefoon..) :X

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

headampje met digitale input ertussen leggen?

• 3Tone
en met de bay die bij de platinum zit

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:53

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
of gewoon het stereo signaal, dus front L/R, splittertje erop (is er ook in kabelvorm), en dan switchen tussen 7.1 en stereo? werkt bij mij goed met M-Audio Revolution 7.1 met Philips A2.610 (5.1) en Sennheiser HD212Pro (2.0)

[ Voor 6% gewijzigd door BiG-GuY op 28-10-2005 19:26 ]

Home Assistant Configuratie V&A

• 3Tone
Ik denk er nu net aan ik kan ook mijn headset op de on-board geluidskaart aansluiten.
Maar gaan de speakers dan wel op de x-fi?

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
plantronics heeft een headset/boxen switch voor 12 euro ofzo ;0

• 3Tone
maar kan ik dan ook de 7.1 gebruiken of zijn de speakers dan stereo

Verwijderd

bij de platinum kan je inderdaad de bay gebruiken. heb deze kaart zelf ook en het werkt prima op die manier

Groet

Allard
Pagina: 1