Toon posts:

Laptop USB receiver?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb voor mijn laptop een draadloze logitech muis en toetsenbord gekocht, ik probeer hem te installeren en alles is succesvol verlopen, alleen ze doen het niet. Mijn apparaat beheer geeft een fout geinstalleerd decive weer: de usb receiver --> hier heb ik geen aparte software voor kunnen vinden en geen software op de bijgeleverde cd.

Ook geeft de computer een foutmelding bij synaptics aanwijsaparaat

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Geef eens meer gegevens.
Merk, type, OS etc.

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:16
Het synaptics aanwijsapparaat is je touchpad.. Mogelijk geeft die een conflict met je aanwijsappraatdrivers van je Logitech setje. Probeer eens alles wat met beide aanwijsapparaten te maken heeft te verwijderen en schakel je touchpad in apparaatbeheer uit.
*just a guess*

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog

Verwijderd

Topicstarter
Dit staat bij het apparaat beheer bij de usb receiver:

USB\VID_046D&PID_C505\5&11BF97B5&0&1

OS; Windows XP

Cordless Desktop EX100 --> deze moet toch ook op laptop werken?

Verwijderd

Topicstarter
In apparaatbeheer staat onder aanwijs apparaten ps/2 mouse, die touchpad waar kan ik die vinden?

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:44

Hoogie2004

Whohooooo

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:40:
In apparaatbeheer staat onder aanwijs apparaten ps/2 mouse, die touchpad waar kan ik die vinden?
dat is je touchpad, staat hier ook in mijn apparaatbeheer op laptop (en bij velen anderen ook, intern aangesloten op wat de laptop een ps/2 poort noemt)

My iRacing profile | Strava

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Moet ik de ps/2 poort verwijderen uit mijn apparaatbeheer, als ik het probeer geeft mijn computer een foutmelding.
Pagina: 1