Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

BESTELLEN BIJ NEWEGG

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gegroet _/-\o_

Ik wil een compleet systeem kopen, ik wil dit ZEER graag bij Newegg bestellen omdat de prijzen daar zo mega aantrekkelijk zijn. Heeft iemand hier ervaring mee?
Het systeem dat ik wil aanschaffen kost +/- 2300$. De verzendkosten zullen wel duur zijn, maar het blijft aantrekkelijk.
alle informatie hierover is welkom.

bedankt voor de hulp!
Florian

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
(jarig!)
dit topic riekt naar reclame :/ * BasieP denkt dat je maar eens naar de shopsurvey moet gaan kijken
ook onze lieve pricewatch kan je verder helpen

[ Voor 48% gewijzigd door BasieP op 28-10-2005 18:05 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:12
newegg levert enkel in de US en in Canada.
Zelfs indien ze zouden verzenden naar het buitenland, moet je nog rekening houden met importkosten en dergelijke. Geen idee hoeveel die in Nederland zijn maar in België kan dat oplopen tot 25% meerprijs! Geen goedkoop systeem meer hé :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Sowieso zou het verschepen van een compleet systeem erg duur worden, en is het erg onhandig met garantie ed.

Icm met wat hierboven staat: niet handig dus :)

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14-11 09:27

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ja, doen. Kopen. Meteen.

Wat verwacht je hier voor antwoorden? Als de deal goed is voor jou, gewoon bestellen. Alleen zou ik er de volgende keer geen account voor Tweakers op aanmaken en een titel met HOOFDLETTERS gebruiken. Lees anders de [FAQ]FAQ[/FAQ] nog even door.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:12
RoD schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:07:
Sowieso zou het verschepen van een compleet systeem erg duur worden, en is het erg onhandig met garantie ed.

Icm met wat hierboven staat: niet handig dus :)
Inderdaad. Je moet ook rekening houden dat veel fabrikanten enkel support geven op hun product in het werelddeel waar je het gekocht hebt. Zo kan je problemen hebben om in Europa een RMA aan te vragen indien je het product gekocht hebt in de VS.
Verder is de service van newegg uitstekend hoor. Je kan een product zonder problemen terugsturen indien het niet voldoet aan jouw eisen.

[ Voor 13% gewijzigd door D-Three op 28-10-2005 18:13 ]

• Gurbe de n00b
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-02-2024
hmmz,

ruik ik een slotje ? :P

Portfolio

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Hoi Florianus,

Dit forum is bedoeld om feedback te geven op de Tweakers.net Buyers Zone, niet om ervaringen met online winkels in te bespreken :). Enkele bezoekers hebben je hierboven al wat tips gegeven om verder te kijken, dus dat zal ik niet herhalen, maar wel moet ik dit topic op slot gooien :).

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.