[emule] wat te backuppen voor herinstallatie van OS?

Pagina: 1
Acties:

• Galileo_Galilei
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-08-2025
Ik ga een herinstallatie van XP uitvoeren en nu ben ik heel zorgvuldig alles aan het doornemen wat ik moet gaan backuppen. Ik ben al behoorlijk ver gekomen, de drivers liggen allemaal klaar, de te installeren software ligt klaar, Outlook instellingen en het pst bestand is klaar, favorieten zijn opgeslagen, wachtwoord instellingen van het FTP programma zijn opgeslagen, maar nu zit ik nog met één probleem.

Ik heb op dit moment een fors aantal downloads openstaan bij emule waar ik al naargelang de download redelijk ver mee ben gekomen. Die wil ik uiteraard na een herinstallatie niet allemaal weer opnieuw moeten downloaden, dus ik wil de data directory hetzelfde houden. Zijn daarmee alle gegevens over de downloads die bezig zijn bewaard gebleven? Of is er nog ergens een bestand wat ik moet backuppen om te zorgen dat emule straks weet wat ik ook al weer in de download queue had staan?

Thnx!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Kopieer gewoon je hele eMule-map (en als je temp files daar niet in staan, ook de map met de temp files).

Als je wil upgraden naar een nieuwere versie hoef je trouwens gewoon maar het .zip bestand te downloaden en de meeste bestanden daaruit naar je programmamap te kopiëren. Je credits worden niet op jouw pc opgeslagen voor zover ik weet.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Galileo_Galilei
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-08-2025
Even als follow up voor iedereen die hierna komt en dit ook wil weten: slechts het selecteren van de download map was voldoende, je kan dus up- en downgraden wat je wil, in de download files zèlf zit al opgeslagen welke bestanden het zijn.

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:30

TheBorg

Resistance is futile.

Functioneel gezien wel ja. Je bent alleen je userhash kwijt waardoor andere mensen je herkennen met een nieuwe naam. Hierdoor verlies je je credits.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 21:45

IceStorm

This place is GoT-like!!!

TheBorg schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:26:
Functioneel gezien wel ja. Je bent alleen je userhash kwijt waardoor andere mensen je herkennen met een nieuwe naam. Hierdoor verlies je je credits.
Lees, dat wil je gewoon niet. Je kunt in het grote eMule-topic even opzoeken welke files je precies moet opslaan maar ik kopieer altijd gewoon de hele map, net zo makkelijk.

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 11:43

Sabbi

je denkt aan mij.

Je emule settings staan in de "config" map. (inkoppertje)
Pagina: 1