Toon posts:

Andere Hardeschijf inbouwen in recorder

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik wou graag een dvd-recorder aanschaffen met harde schijf , maar kun je de hardeschijf ook vervangen voor een grotere harde schijf ? gaat dat gewoon via ide of is dat weer een aparte aansluiting?

Groeten Sj0k0

Verwijderd

Dat zijn veelal gewoon ide schijven, maar op deze schijven staat in veel gevallen ook de aansturing e.d. Tenzij ze deze op ee flash rom zetten. Wat ik dan zou doen is een ghost image maken van de schijf, en deze op je nieuwe zetten. Dat zit je altijd goed in principe

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:11

voodooless

Sound is no voodoo!

Vaak is de groote ook gewoon in software gelocked, en kun je de extra diskspace niet eens gebruiken.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11-2025

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

het zal waarschijnlijk niet zo simpel zijn als recorder open en schijfje wisselen, maar misschien dat je met wat tijd en geduld de software die in de recorder zit kunt verbouwen? in CME loopt een topic over router hacking(niet t zelfde, maar dat is ook een apparaat aanpassen zodat t iets anders doet dan datgene waarvoor t gemaakt is)...

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 09:10

seninha

god's right foot

Bij de LG HR7500 (heeft een 80GB HD) schijnt makkelijk een nieuwe schijf in te kunnen.

Kijk ff hier op GOT , er wordt in een topic over gesproken.
Recorder staat trouwens bij Mediamark voor €299

EDIT: heb een link voor je gevonden http://www.addison-net.co.uk/dvd/

[ Voor 18% gewijzigd door seninha op 29-10-2005 08:25 ]

iRacing Profile Flickr

Verwijderd

Als ik het vergelijk met Satelliet-ontvangers met harde schijf, PVR genoemd, daar worden heel vaak grotere schijven ingezet.
Pagina: 1