convert phpBB 2.0.17 naar IPB 2.1.2

Pagina: 1
Acties:

• schuimpie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-08 19:13
hallo, ik wil graag mijn phpbb board converten naar een ipb board. De software is goed geinstalleerd maar ik kan nergens een goede convertor vinden. Ik heb op de officiele sites van PHPBB en IPB gekeken, maar dan kloppen de versies niet. Op google kwam ik ook niet ver want daar vind je alleen ene heleboel topics over ipb naar phpbb.

Hoop dat iemand mij kan helpen.

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Bij mijn weten is de phpBB (daar [url=http://paprika.datisstom.nl/forum]werk[url] ik zelf (helaas) op het moment mee) database in de afgelopen tijd niet veranderd, alleen de manier waarop deze wordt aangesproken. Ik gok dat dit hetzelfde is voor IPB. Je zou gewoon een keer kunnen proberen of een door jou gevonden converter niet gewoon werkt? :)

[ Voor 7% gewijzigd door the_shadow op 28-10-2005 16:44 ]

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• schuimpie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-08 19:13
wil niet werken. Ik krijg dan deze Mysql error :
mySQL query error: SELECT * FROM diem_-_testipb.ibf_cache_store WHERE cs_key = 'settings'

mySQL error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '-_testipb.ibf_cache_store WHERE cs_key = 'settings'' at line 1
mySQL error code:
Date: Friday 28th of October 2005 04:48:47 PM
Weet iemand een oplossing hierop??

[ Voor 9% gewijzigd door schuimpie op 28-10-2005 22:21 ]