Hallo,
Ik zat wat door de V&A van tweakers te bladeren en ik zag toch ook redelijk wat volledige pc`s te koop staan voor een zeer lekker prijsje.. Nu vraag ik me af of er vraag is naar het volgende systeem:
Moederbord ASROCK 939DUAL-SATA2
CPU AMD 64 3200 Venice
CPU Cooler CNPS-7000B Cu Retail
GPU nVidia GeForce 6600
HDD Maxtor 250GB 7200RPM S-ATA 16MB
Systeemkast Naar wens € 100,00 (standaart prijs voor standaart kast)
FDD Sony 1,44
DVD Asus DRW1608P Wit (Retail)
Toetsenbord en muis Naar wens
TFT monitor Naar wens
Boxen Naar wens € 50,00 (standaart voor een redelijk luxe boxenset)
Totaal prijs inclusief verzendkosten: € 769,70
LET OP
Systeemkast is naar wens en je moet dus eigenlijk de prijs die daarbij staat eraf halen en de prijs erbij optellen van de kast die jij wil.. INCLUSIEF de verzendkosten. hetzelfde geld voor de boxen, toetsenbord, muis en boxen.
en: Excuses dat alles niet netjes onder elkaar staat.. is nou eenmaal lastig in een simpele topic add
Mijn vraag is dus: Zou hier vraag naar zijn? ik wil dat dan best wel leveren. Lijkt me leuk.
Ik zat wat door de V&A van tweakers te bladeren en ik zag toch ook redelijk wat volledige pc`s te koop staan voor een zeer lekker prijsje.. Nu vraag ik me af of er vraag is naar het volgende systeem:
Moederbord ASROCK 939DUAL-SATA2
CPU AMD 64 3200 Venice
CPU Cooler CNPS-7000B Cu Retail
GPU nVidia GeForce 6600
HDD Maxtor 250GB 7200RPM S-ATA 16MB
Systeemkast Naar wens € 100,00 (standaart prijs voor standaart kast)
FDD Sony 1,44
DVD Asus DRW1608P Wit (Retail)
Toetsenbord en muis Naar wens
TFT monitor Naar wens
Boxen Naar wens € 50,00 (standaart voor een redelijk luxe boxenset)
Totaal prijs inclusief verzendkosten: € 769,70
LET OP
Systeemkast is naar wens en je moet dus eigenlijk de prijs die daarbij staat eraf halen en de prijs erbij optellen van de kast die jij wil.. INCLUSIEF de verzendkosten. hetzelfde geld voor de boxen, toetsenbord, muis en boxen.
en: Excuses dat alles niet netjes onder elkaar staat.. is nou eenmaal lastig in een simpele topic add
Mijn vraag is dus: Zou hier vraag naar zijn? ik wil dat dan best wel leveren. Lijkt me leuk.