Listen to the voices in your head.
Hmm... iets meer info misschien?
Wat voor bestandstype is het, waar sla je hem op, en welke anti-virus / firewall software heb je allemaal draaien? Ik zou het zo iig niet weten; ik gebruik ook XP-SP2 en ik heb die melding volgens mij nog nooit gehad.
Wat voor bestandstype is het, waar sla je hem op, en welke anti-virus / firewall software heb je allemaal draaien? Ik zou het zo iig niet weten; ik gebruik ook XP-SP2 en ik heb die melding volgens mij nog nooit gehad.
[ Voor 26% gewijzigd door RagingR2 op 28-10-2005 16:11 ]
P183, M4A78T-E, Phenom-II X4 955, OCZ 4GB Platinum 1333Mhz, MSI GTX 960 4GB, Syncmaster 2494HS + PS3 + XBOX360 + Samsung Galaxy S3 + Canon EOS 600D
Dat kan vast wel, maar standaard moet je em voor iedere extentie uitvinken... je kunt natuurlijk terug gaan naar SP1.. dan heb je er geen last van...
Iedereen wil wel dat het veiliger wordt, maar als daartoe stappen ondernomen worden, dan is het soms wel eens lastig ja... hoort erbij... :-)
Iedereen wil wel dat het veiliger wordt, maar als daartoe stappen ondernomen worden, dan is het soms wel eens lastig ja... hoort erbij... :-)
heb een jpg in mn email gehad, en gedownload.
(van kennis, en verwacht, dus safe)
in de melding stond : unknown publisher
Dat is het zo'n beetje wel
(van kennis, en verwacht, dus safe)
in de melding stond : unknown publisher
Dat is het zo'n beetje wel
[ Voor 16% gewijzigd door bbr op 28-10-2005 16:57 ]
Listen to the voices in your head.