Toch wel anders dan NeoPets
Kheb me vandaag aangemeld. Lijkt me leuk, zit iemand bij mij in de buurt, 2:220:10, geen idee wat alles nog betekend
Verwijderd
Nee dat is wel raar eigenlijkRey Nemaattori schreef op woensdag 02 november 2005 @ 14:53:
[...]
Verhoogt dit ook het rendement van je energie producerende units?
Hoe kan ik een werf bouwen? ik heb het nodig voor verdiging, maar het staat niet tussen de gebouwen die ik kan bouwen? Ik heb nu 12 punten en enkele 1000en metaal en kristal...
Neopets? omg dat doet mijn gf ookcrashmatrix schreef op woensdag 02 november 2005 @ 14:56:
Toch wel anders dan NeoPetsKheb me vandaag aangemeld. Lijkt me leuk, zit iemand bij mij in de buurt, 2:220:10, geen idee wat alles nog betekend

robot fabriek lvl 2headhunternl schreef op woensdag 02 november 2005 @ 15:00:
Hoe kan ik een wef bouwen? ik heb het nodig voor verdiging, maar het staat niet tussen de gebouwen die ik kan bouwen? Ik heb nu 12 punten en enkele 1000en metaal en kristal...
[ Voor 35% gewijzigd door Rey Nemaattori op 02-11-2005 15:01 ]
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
*KNIP*
[ Voor 100% gewijzigd door Rey Nemaattori op 02-11-2005 15:01 ]
Webmail heeft geen spambox, de mail voor uni 2 kwam wel direct binnen
Met een ander adres doet ie het wel, het ligt blijkbaar aan de combinatie van adres en uni, want op uni2 deed mijn emailadres het prima
[ Voor 24% gewijzigd door StarLite op 02-11-2005 15:43 ]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Les 1: Memorize the techtree
Bah, al veel resource kwijt gespeeld in de aanval, 44000 om presies te zijn. Maarja, its a game, effe een dagje rebuilden en revenge nemen.
angel008 ik wil ook wel helpen maar heb alleen 1 kv
maar misschien kan die toch wat toevoegen ^^
[ Voor 5% gewijzigd door FlashBang op 02-11-2005 15:48 ]
Verwijderd
hoe lang duurt het voordat ik op het forum mag?Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 14:45:
[...]
heb me aangemeld,
mijn account moet nog geactiveerd worden
maakt niet uit ik ook maar ik ben weer thuis dus ga ff proberen forum toegang te krijgen dan kunnen we een plan van aanpak bedenkenDevilion schreef op woensdag 02 november 2005 @ 15:46:
angel008 ik wil ook wel helpen maar heb alleen 1 kvmaar misschien kan die toch wat toevoegen ^^
Zo, ik ben nu gesetteld in Uni3 op 2:226:9 met 3:1:0:3 op het moment
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Heb je een mailtje gestuurd?Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 16:50:
hoe lang duurt het voordat ik op het forum mag?
Verwijderd
jep vanmiddag heb ik dat ook maar ff gedaan
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2005 18:57 ]
Och.. zo vaak zit ik niet op GOT hoor en die resources had je ook niet terug hoeven te gevenjohnnyv.nl schreef op woensdag 02 november 2005 @ 09:46:
[...]
Excuus, excuus, had echt niet door dat je van GOT wasZal je zodra ik wat meer scheepjes heb die drie resources teruggeven
Lijkt me verstandig om een beetje te gaan samenwerken nu.
Hoe zit het eigenlijk met het aantal resources wat je na een gelukte aanval meeneemt?, ik had nog wel meer in voorraad..
Impulsmotoren, ben ik ook mee bezig.. om op nivo 2 te komen: Benodigd: Metaal:4.000 Kristal:8.000 Deuterium:1.200Ben impulsmotoren aan het researchen en m'n werf aan het uitbouwen, wil z.s.m. wat zwaardere schepen. Moet alleen nog wel ergens transportscheepjes gaan bouwen

ah, mijn werf is eindelijk op niveau 2, ik kan een kleine laser bouwen..
uhm, hoe zie ik of iemand mij wil aanvallen/heeft aangevallen? Resources gaan btw best snel, gewoon 3maal daags ff raak klikken en je hebt zo alles op lvl 7 oid
Daar krijg je vanzelf een melding van.headhunternl schreef op woensdag 02 november 2005 @ 23:02:
uhm, hoe zie ik of iemand mij wil aanvallen/heeft aangevallen? Resources gaan btw best snel, gewoon 3maal daags ff raak klikken en je hebt zo alles op lvl 7 oid
Ondertussen ben ik al 2x aangevallen en nu is er weer iemand anders onderweg.
Schijnbaar maakt het lid zijn van de GoT alliantie geen indruk meer.
Twee keer van deze gast: Aanvaller VincentO (1:7:4)
En nu deze gast:
Een vijandige vloot van speler jacky 2 van planeet mercurius [1:6:12]Verstuur bericht nadert planeet Risa III[1:8:8] De missie is aanvallen
Als er mensen zijn die in de buurt zitten van deze lui, hak ze gerust in de pan.
En nu deze gast:
Een vijandige vloot van speler jacky 2 van planeet mercurius [1:6:12]Verstuur bericht nadert planeet Risa III[1:8:8] De missie is aanvallen
Als er mensen zijn die in de buurt zitten van deze lui, hak ze gerust in de pan.
Hmmm ik kan nu mooi grote vrachtschepen bouwen, is er ook een manier om mijn kleine te trashen / disbanden / recyclen? Of moet ik ze gewoon op een planeet afsturen zodat ze aan gort geschoten worden?
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
Zo ook maar ff aangemeld voor de alliantie dan 
Zit nu trouwens op:
5 Metaal
2 Kristal
1 Deuterium
5 Zonne-energie
Zit nu trouwens op:
5 Metaal
2 Kristal
1 Deuterium
5 Zonne-energie
[ Voor 44% gewijzigd door dxta op 03-11-2005 12:09 ]
Omelette du fromage!
Ik had per ongeluk een vrijwel volgeladen schip je laten aanvallendjkoster schreef op woensdag 02 november 2005 @ 20:25:
[...]
Hoe zit het eigenlijk met het aantal resources wat je na een gelukte aanval meeneemt?, ik had nog wel meer in voorraad..
[...]
Verwijderd
verkeerde topic, dit is voor UNI 3Hans.Solo schreef op donderdag 03 november 2005 @ 10:38:
Hmmm ik kan nu mooi grote vrachtschepen bouwen, is er ook een manier om mijn kleine te trashen / disbanden / recyclen? Of moet ik ze gewoon op een planeet afsturen zodat ze aan gort geschoten worden?
Verwijderd
ik denk niet dat iemand al genoeg deut heeft voor verbrandingsmoter 6:johnnyv.nl schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:19:
[...]
Mag ik vragen hoe je zeker weet dat dit niet uni 3 is?
moter 1 t/m 6 is 75600 Deut als ik me niet verreken

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 13:12 ]
Ben ook van de partij nu ;-)
Zit op locatie: 2:231:12
Mijnen op 5/4/3/6 en een onderzoekstoestand, maar had wellicht beter eerst een robotfabriekje kunnen bouwen...
Zit op locatie: 2:231:12
Mijnen op 5/4/3/6 en een onderzoekstoestand, maar had wellicht beter eerst een robotfabriekje kunnen bouwen...
Zo, tis wel errg leuk, ik ben denk ik verslaafd, zie ook avatar
Verwijderd
vind het echt een superspel 
inmiddels heel wat raids achter de rug met twee goeie vloten
op een of andere manier heb ik 10e in ranglijst gehaald
geen idee wat ik goed doe, ik pruts maar wat
inmiddels heel wat raids achter de rug met twee goeie vloten
op een of andere manier heb ik 10e in ranglijst gehaald

Moeilijk is het spel opzich niet. Als je heel erg actief bent dan kun je een voorsprong behalen door sneller dan de anderen het volgende gebouw te maken, of onderzoek te beginnen.Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 17:09:
inmiddels heel wat raids achter de rug met twee goeie vloten![]()
op een of andere manier heb ik 10e in ranglijst gehaaldgeen idee wat ik goed doe, ik pruts maar wat
Om echt hoog te komen heb je toch ook af en toe wat raids nodig, denk ik...RoD schreef op donderdag 03 november 2005 @ 17:11:
[...]
Moeilijk is het spel opzich niet. Als je heel erg actief bent dan kun je een voorsprong behalen door sneller dan de anderen het volgende gebouw te maken, of onderzoek te beginnen.
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.
Verwijderd
Ik heb ook net aangemeld.
Alleen onder de naam Majestix, ik had het geprobeerd met TMX maar ik kreeg geen email terug van Ogame(met me xs4all email) dan maar ff met me Hotmail Accountje proberen en die deed het wel gelijk.
Ik kijk het eerst ff een dag aan en dan zie ik wel wat ik ga doen,
als ik dr dan nog niet flauw van ben join ik de alliantie vast een zker
Ik zit in melkweg 2. Maakt dat wat uit?
Alleen onder de naam Majestix, ik had het geprobeerd met TMX maar ik kreeg geen email terug van Ogame(met me xs4all email) dan maar ff met me Hotmail Accountje proberen en die deed het wel gelijk.
Ik kijk het eerst ff een dag aan en dan zie ik wel wat ik ga doen,
als ik dr dan nog niet flauw van ben join ik de alliantie vast een zker
Ik zit in melkweg 2. Maakt dat wat uit?
Nee, het is gewoon de melkweg waar je in zit. Er zijn een aantal melkwegen die weer onderverdeeld zijn in zonnestelsels.
Het bepaald gewoon waar je zit in het spel, verder niet.
Deze keer een andere opzet gebruikt, in uni1 veel meer op raiden gefocused en hier meer op bouwen maar het gaat veel makkelijker als je eerst flink bouwt, 15:15:10 of iets in die geest en dan gaat raiden, nu is raiden een leuke bijkomst en versneld vaak je wachttijd iets maar bij raiden en opbouwen samen ben je veel grondstoffen kwijt aan schepen en onderzoek daarnaar en nu komt het vanzelf wel binnen. Zal mij benieuwen hoe het verder zal verlopen.
Verwijderd
Ik heb me aangemeld, alleen nog niet genoeg posts op het forum, kan ik ondertussen het spel een beetje leren kennen
Verwijderd
Hell yeah, tjuk gaat hardVerwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 17:09:
inmiddels heel wat raids achter de rug met twee goeie vloten![]()
op een of andere manier heb ik 10e in ranglijst gehaaldgeen idee wat ik goed doe, ik pruts maar wat
helaas ben ik inmiddels al naar de 41-ste plaats gezakt
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 18:25 ]
Verwijderd
Bedankt!RoD schreef op donderdag 03 november 2005 @ 17:58:
[...]
Nee, het is gewoon de melkweg waar je in zit. Er zijn een aantal melkwegen die weer onderverdeeld zijn in zonnestelsels.
Het bepaald gewoon waar je zit in het spel, verder niet.
Ik kreeg zo juist een hele hoop berichten binnen waaronder; "Een buitenlands vloot van planeet Stal [1:52:6] werd opgemerkt bij je planeet Namek X [1:51:11]. Kans op contra espionage: 0 %" Wat kan ik hier tegen doen? Heb totaal geen verdediging gebouwd. Er wordt de laatste dagen zowiezo meer GoT-ers aangevallen, wat gaan/kunnen wij als alliantie hier tegen doen?
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Ik ben met dit spel zoon kleine dag begonnen en men broer wil mee spelen. Maar ik kan hem niet toevoegen aan men vriendenlijst. Hoe moet ik dit doen?
P4 2.4Ghz @ 3.5Ghz l MSI 875P Neo FIS2R l 512MB 400Mhz @ 466 Corsair x2 l WD 120 Gb 7200 | Sapphire 9700Pro 128Mb DDR 399/714Mhz l Benq 52/32/52 | Chieftec MX-01BLD-S l Hercules Fortisimo III 7.1 | Air Cooling all the way
Op het alliantie forum komen en een gezamenlijke aanval plannenXadeon schreef op donderdag 03 november 2005 @ 20:05:
Ik kreeg zo juist een hele hoop berichten binnen waaronder; "Een buitenlands vloot van planeet Stal [1:52:6] werd opgemerkt bij je planeet Namek X [1:51:11]. Kans op contra espionage: 0 %" Wat kan ik hier tegen doen? Heb totaal geen verdediging gebouwd. Er wordt de laatste dagen zowiezo meer GoT-ers aangevallen, wat gaan/kunnen wij als alliantie hier tegen doen?
Hem in de melkweg opzoeken en op het goede knopje naast de planeet klikkenArieke schreef op donderdag 03 november 2005 @ 20:06:
Ik ben met dit spel zoon kleine dag begonnen en men broer wil mee spelen. Maar ik kan hem niet toevoegen aan men vriendenlijst. Hoe moet ik dit doen?
[ Voor 25% gewijzigd door FlashBang op 03-11-2005 22:45 ]
Haal anders even je planeet leeg ofzo....Frijns.Net schreef op donderdag 03 november 2005 @ 10:15:
Ondertussen ben ik al 2x aangevallen en nu is er weer iemand anders onderweg.
En nu deze gast:
En dat is de groene knop om precies te zijn.Devilion schreef op donderdag 03 november 2005 @ 22:43:
[...]
Hem in de melkweg opzoeken en op het goede knopje naast de planeet klikken
[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 03-11-2005 23:21 ]
Devilion schreef op donderdag 03 november 2005 @ 22:43:
[...]
Hem in de melkweg opzoeken en op het goede knopje naast de planeet klikken
MerciRoD schreef op donderdag 03 november 2005 @ 23:21:
[...]
En dat is de groene knop om precies te zijn.
[ Voor 39% gewijzigd door Arieke op 04-11-2005 08:28 ]
P4 2.4Ghz @ 3.5Ghz l MSI 875P Neo FIS2R l 512MB 400Mhz @ 466 Corsair x2 l WD 120 Gb 7200 | Sapphire 9700Pro 128Mb DDR 399/714Mhz l Benq 52/32/52 | Chieftec MX-01BLD-S l Hercules Fortisimo III 7.1 | Air Cooling all the way
Fuck, las straks het volgende bericht;"Een vijandige vloot van speler Libje van planeet Power [1:53:5]Verstuur bericht nadert planeet Namek X[1:51:11] De missie is aanvallen." libje is lid van het alliantie genaamd TiefoB, bestaat uit 23 leden, hij heeft een vloot aantal van 2. Heb dit gepost op het GoT-alliance forum, en heb nog nauwelijks reactie gehad. Ben ondertussen 3 raket-lanceerders aan het bouwen. Maar maak ik wel enigzins kans, want meer dan 3 raket-lanceerders voor verdediging heb ik niet. Is er misschien iemand die deze libje's vloot wil/kan aanvallen? Zit btw op 1:51:11.
edit: ah, heb zo juist toch nog wat reactie gekregen, en het komt erop neer dat ik geen steun kan krijgen van anderen, helaas. Ik zal dus moeten roeien met de riemen die ik nog heb.
Cross your fingers and wish me luck.
edit: ah, heb zo juist toch nog wat reactie gekregen, en het komt erop neer dat ik geen steun kan krijgen van anderen, helaas. Ik zal dus moeten roeien met de riemen die ik nog heb.
Cross your fingers and wish me luck.
[ Voor 18% gewijzigd door Xadeon op 04-11-2005 14:27 ]
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Ik en djkoster (buurtjes) zijn bezig om z.s.m. kolonisatieschepen naar verweggistan te sturen, lukt momenteel aardig, nog impuls van 2 naar 3 en ik kan ze bouwen
Yahoo, een 2e aanval in opkomst; "Een vijandige vloot van speler Zwijn van planeet Daalhof [1:39:7] nadert planeet Namek X[1:51:11] De missie is aanvallen"
it's my lucky day, isnt it?
it's my lucky day, isnt it?
[ Voor 16% gewijzigd door Xadeon op 04-11-2005 14:49 ]
Dat raiden doe je dat door een aanval op een andere planeet of stuur je een transport schip er naar toe?
Een vijandige vloot van speler Crimson Chin van planeet TiefoB [1:27:9]Verstuur bericht nadert planeet Atlantis[1:34:10] De missie is aanvallen
Wor weer aangevallen door iemand uit een alliantie..
Wor weer aangevallen door iemand uit een alliantie..
Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache
zeg.. krijg ik dit :
Een buitenlands vloot van gestoorde asiel levert grondstoffen af op (33620311):
Metaal:0 Kristal:0 Deuterium:0
Hiervoor had je: Metaal:16030 Kristal:9077 Deuterium:3762
Nu heb je: Metaal:16030 Kristal:9077 Deuterium:3762
snap er echt niks van
wat heb ik hier mee te maken?
Een buitenlands vloot van gestoorde asiel levert grondstoffen af op (33620311):
Metaal:0 Kristal:0 Deuterium:0
Hiervoor had je: Metaal:16030 Kristal:9077 Deuterium:3762
Nu heb je: Metaal:16030 Kristal:9077 Deuterium:3762
snap er echt niks van
traktor scratch!
hij wilde je waarschijnlijk aanvallen, heeft alleen op de verkerde knoppen gedrukt. Wat heb jij trouwens een mooie hoeveelheid grondstoffen, zou je die niet eens een keertje gaan uitgeven?
het lijkt er trouwens op dat die Alliantie TiefOb ruzie met ons wil!?
[ Voor 17% gewijzigd door Jukebox126 op 04-11-2005 15:37 ]
ben ik continue aan het doenJukebox schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 15:35:
hij wilde je waarschijnlijk aanvallen, heeft alleen op de verkerde knoppen gedrukt. Wat heb jij trouwens een mooie hoeveelheid grondstoffen, zou je die niet eens een keertje gaan uitgeven?
traktor scratch!
Oorlog, dat zou leuk zijn dan doen we het ook nog ergens voorJukebox schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 15:35:
Ok, heb dus straks mijn de eerste aanval overleeft; " De verdediger heeft het gevecht gewonnen!
De aanvaller heeft een totaal van 4000 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 0 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 600 Metaal en 600 Kristal."
Vervolgens kreeg ik weer een bericht van een 2e aanval, maar ene Wibbie stuurde een Fusie Vloot ofzo iets naar mijn planeet, dat kort voor de aanval zou arriveren. Waardoor dus de persoon die de 2e aanval op mij planeet plande, de aanval heeft gecancelled en is overgegaan in een spionage-aanval. Kan je op één of andere manier een spionage-aanval tegen gaan?
It's my lucky day after all.
De aanvaller heeft een totaal van 4000 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 0 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 600 Metaal en 600 Kristal."
Vervolgens kreeg ik weer een bericht van een 2e aanval, maar ene Wibbie stuurde een Fusie Vloot ofzo iets naar mijn planeet, dat kort voor de aanval zou arriveren. Waardoor dus de persoon die de 2e aanval op mij planeet plande, de aanval heeft gecancelled en is overgegaan in een spionage-aanval. Kan je op één of andere manier een spionage-aanval tegen gaan?
It's my lucky day after all.

Ik val iemand aan, en ineens ben ik 3k metaal en wat kristal kwijt. Weet iemand hoe dit kan? Ik weet zeker dat ik op aanvallen geklikt heb (staat er ook als ik op overzicht klik).
Volgens mij heb ik dat nog nooit eerder gehad, iemand enig idee?
Kijk even bij je gevechtsrapport, je hebt waarschijnlijk de slag verloren.
Hoe kan dat als ik ze net een paar seconden geleden weggestuurd heb?Xadeon schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 18:44:
Kijk even bij je gevechtsrapport, je hebt waarschijnlijk de slag verloren.
Ow, maar dat vertelde je er dus niet bij. Hmm, ok dan is het voor mij ook een raadsel. Post je probleem dan even op het GoT-alliantie forum.
heb je niet toevallig je schepen volgeladen?
Nee.Devilion schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 19:27:
heb je niet toevallig je schepen volgeladen?
Verwijderd
Ik vind het wel een tof spel ben gister begonnen met speele
6-4-2-7 Onderzoek 1 Zit ik nu.
Ik heb ff een aanvraag ingediend voor de alliantie onder de naam Majestix nou maar hopen dat ik wordt toegelaten.
6-4-2-7 Onderzoek 1 Zit ik nu.
Ik heb ff een aanvraag ingediend voor de alliantie onder de naam Majestix nou maar hopen dat ik wordt toegelaten.
Verwijderd
Een vijandige vloot van speler TchekoV van planeet pitchouns [1:337:9] nadert planeet Deillonica[1:339:12] De missie is aanvallen
ojeee, iemand zin om aan te vallen?
Ich bin sehr bang!
ojeee, iemand zin om aan te vallen?
Ich bin sehr bang!
hij komt wel uit het 1:337 zonnestelsel
, ach pomp alles in verdediging en je kunt het vast wel redden..
Verwijderd
Hahaha, niet eens opgevallen!Devilion schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 09:16:
hij komt wel uit het 1:337 zonnestelsel, ach pomp alles in verdediging en je kunt het vast wel redden..
maak hem af Deillion!
heb inmiddels m'n kolonie al, jammer genoeg niet zo groot: maar 104 velden
Das nog redelijk, in uni2 heb ik een kolonie met 48 velden

Verwijderd
Met 5 raketten en een laser red ik het niet denk ik..Tjukkie schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 09:27:
maak hem af Deillion!![]()
ouchSteffy schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 09:34:
Das nog redelijk, in uni2 heb ik een kolonie met 48 velden

Kan iemand me even uitleggen hoe het zit met die Zonne-energie satellieten? Heb er namelijk 2, maar ik zie de energie productie met regelmaat verspringen 46 naar 100 en weer terug. Ik weet dat de hoeveelheid energie leverantie afhankelijk is van de afstand naar de planeet en de hoeveelheid zonlicht.
Maar gek genoeg als dus het energie level op 100 springt, dan wordt dat niet in mn totale energie productie opgenomen.
Maar gek genoeg als dus het energie level op 100 springt, dan wordt dat niet in mn totale energie productie opgenomen.
je max temp /4 + 20 dat is wat ze per stuk opleveren. In het geval van een koude planeet niet erg interessant maar heb je bv iets van 60 graden dan leveren ze per stuk nog 35 op wat best goedkoop is vergeleken met een energie centrale die op level 18 meer als anderhalve ton metaal kosten

Ik heb er zelfs 1 met 39 velden
Dat is een bug. Jouw energieproductie is dus 46 (= 23 per satelliet). Iedereen die energiesatellieten gebruikt, ziet dikwijls 50 per satelliet staan maar dat is dus een foutje.Gewoon eens op "Bereken" klikken en dan zie je het juiste getal staan.Xadeon schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 09:48:
Kan iemand me even uitleggen hoe het zit met die Zonne-energie satellieten? Heb er namelijk 2, maar ik zie de energie productie met regelmaat verspringen 46 naar 100 en weer terug. Ik weet dat de hoeveelheid energie leverantie afhankelijk is van de afstand naar de planeet en de hoeveelheid zonlicht.
[ Voor 6% gewijzigd door Steffy op 05-11-2005 12:44 ]
Stroom word wel erg duur op level 11, tijd voor zonnesattelieten dan maar
\o/
StarLite schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 17:21:
Stroom word wel erg duur op level 11, tijd voor zonnesattelieten dan maar
Mjah, met name qua crystal word het nogal duur, dat ding nog maar meer upgraden dan
\o/
Verwijderd
is een fusie centrale nog de moeite waard dan?
zit op lvl 14 zonne energie en begint al aardig duur te worden
zit op lvl 14 zonne energie en begint al aardig duur te worden
Wil ik de alliantie joinen, druk ik gelijk op verstuur zonder iets te wijzigen.
Vind het bouwen trouwens best (nog) wel snel gaan. Ben benieuwd hoe het oorlogvoeren gaat.

Vind het bouwen trouwens best (nog) wel snel gaan. Ben benieuwd hoe het oorlogvoeren gaat.
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Heb mezelf ook aangemeld, vondt het spel interessant toen ik er over las hier bij GoT.
Ik speel onder de naam: Mayor Payne, locatie 2:358:12 Planeet: Isher
Ben benieuwd hoe het zich allemaal gaat ontwikkelen.
Ik speel onder de naam: Mayor Payne, locatie 2:358:12 Planeet: Isher
Ben benieuwd hoe het zich allemaal gaat ontwikkelen.
apollo13
Heb me na lidmaatschap van de gewonen HK GoT alliantie me hier ook maar voor aangemeld, is kijken of universum 3 ook een beetje spannend is
NeejOjjorz schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 20:02:
Heb me na lidmaatschap van de gewonen HK GoT alliantie me hier ook maar voor aangemeld, is kijken of universum 3 ook een beetje spannend is
En gewoon vasthouden die plekVerwijderd schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 16:42:
/me is op een of andere manier opgeklommen naar de 1e plaats
Jullie gaan sowieso lekker
Netjes hoor
We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.
Ik merk dat de laatste dagen steeds vaker (last) heb van spionage-aanvallen, alleen al deze ochtend heb ik er ineens weer 2. Hoeveel spionage-aanvallen hebben jullie tot nu toe max. op 1 dag gehad?
Deze nacht heb ik er een stuk of 8 gehad .Xadeon schreef op zondag 06 november 2005 @ 09:40:
Ik merk dat de laatste dagen steeds vaker (last) heb van spionage-aanvallen, alleen al deze ochtend heb ik er ineens weer 2. Hoeveel spionage-aanvallen hebben jullie tot nu toe max. op 1 dag gehad?
Ik ben trouwens 200 plaatsen gestegen in de ranking in vergelijking met 2 dagen geleden
Maar ben je ook al een keer aangevallen? Zo ja, heb je verloren of gewonnen?
Ja, enkele keren. Maar toen had ik nog geen verdediging.
Laagvliegerke in "GoT Alliance : Ogame Universum III"
De schade viel gelukkig nog mee. Je gaf ook aan dat je hem ook wilde aanvallen, maar dus niet hebt gedaan omdat de persoon in een alliantie zit. Reden te meer om GoT-alliance te joinen, dan kun je je revancheren.
valt wel mee hoor, ik zit nu op niveau 17 en dat leverd per keer toch een heleboel extra op en je kunt het ook niet meer kwijtraken, het lijkt veel maar de opbrengsten per uur worden nu wel met 300 per keer verhoogt en dat is na 1 nachtje slapen toch maar weer een dikke 4K extra, per nacht heb ik momenteel 26K metaal erbij, plus wat raiden dan kun je zo maar weer een nieuwe makenStarLite schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 18:06:
Mjah, met name qua crystal word het nogal duur, dat ding nog maar meer upgraden dan
zou *iemand* ff een raid kunnen houden op deze gast: the hell [1:85:9]. Hij heeft al 3k metaal 3k kristal en 2k deuterium gejat in de afgelopen dagen 
Begint wel een *tikkeltje* irri te worden zo

Begint wel een *tikkeltje* irri te worden zo
[ Voor 15% gewijzigd door Rey Nemaattori op 06-11-2005 11:13 ]
No thanksGrondstoffen op the hell [1:85:9] op 11-06 11:35:07
Metaal: 7595 Kristal: 5471
Deuterium: 5601 Energie: 1063
Vloten
Klein vrachtschip 1 Licht gevechtsschip 10
Spionage sonde 4
Verdediging
Kleine laser 5
Gebouwen
Metaal Mijn 14 Kristal Mijn 12
Deuterium fabriek 6 Zonne-energie centrale 14
Robot fabriek 2 Werf 3
Onderzoeks lab 4
Kans op contraspionage:1%
Waarom niet?
Zou moeten kunnen maar gaat me wel aardig was losses opleveren... niet echt ideaal dus.
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Je zou ook samen met devilion kunnen aanvallen, toch?
Wow, GoT-alliance is weer versterkt met 11 nieuwe leden, dat gaat lekker
Welkom allen
Wow, GoT-alliance is weer versterkt met 11 nieuwe leden, dat gaat lekker
[ Voor 50% gewijzigd door Xadeon op 06-11-2005 12:31 ]
dan duurt de aanval uren en heeft de gast alles al opgemaakt en geinvesteerd in defense of meer schepen
ik ben 2 keer aangevallen door dezelfde gozert.
Aanvaller Ganzz (1:408:7)
1e
De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
Hij steelt
4490 Metaal, 3319 Kristal en 1365 Deuterium
2e
Hij steelt
5273 Metaal, 2824 Kristal en 1197 Deuterium
Wat doet de alliantie als zoiets nou bij iemand gebeurd? Mag ik hem terug raiden? Raid de hele alliantie hem?
Dit is in uni 3 en ik zit bij de Got alliantie uiteraard (als Wrecker en planeet Wreckolia)
Aanvaller Ganzz (1:408:7)
1e
Hij steelt
4490 Metaal, 3319 Kristal en 1365 Deuterium
2e
Hij steelt
5273 Metaal, 2824 Kristal en 1197 Deuterium
Wat doet de alliantie als zoiets nou bij iemand gebeurd? Mag ik hem terug raiden? Raid de hele alliantie hem?
Dit is in uni 3 en ik zit bij de Got alliantie uiteraard (als Wrecker en planeet Wreckolia)
edit:
Ik heb inmiddels me verdediging op 6 raketten gezet, meer kan ik nu nog even niet doen (resources weg)
Ik heb inmiddels me verdediging op 6 raketten gezet, meer kan ik nu nog even niet doen (resources weg)
[ Voor 12% gewijzigd door The Wrecker op 06-11-2005 12:40 ]
Ow, dat is dan jammer. Rey zal dan zelf z'n verdediging moeten versterken, succes.
Hm, je zou hem terug kunnen raiden, maar aangezien Ganzz lid is van het scom-alliantie, zullen ze je waarschijnlijk met meerdere tegelijk aanvallen. Ik weet niet in hoeverre je verdediging sterk staat, maar probeer iig je verdediging te versterken alvorens je gaat aanvallen.
Hm, je zou hem terug kunnen raiden, maar aangezien Ganzz lid is van het scom-alliantie, zullen ze je waarschijnlijk met meerdere tegelijk aanvallen. Ik weet niet in hoeverre je verdediging sterk staat, maar probeer iig je verdediging te versterken alvorens je gaat aanvallen.
[ Voor 64% gewijzigd door Xadeon op 06-11-2005 12:40 ]
Naja Ik qoute je nog maar.Xadeon schreef op zondag 06 november 2005 @ 12:34:
Ow, dat is dan jammer. Rey zal dan zelf z'n verdediging moeten versterken, succes.
Uiteraard ga ik mijn verdediging omhoog gooien. Ik had vrijwel geen verdediging. Punt was dat ik niet meer kon inloggen bij ogame (ook uni2 niet , maar daar heb ik vrij sterke verdediging). Dus waarschijnlijk heb ik wat resources opgebouwd in die tijd (zeg > 24 uur). In die tijd ben ik dus 2 keer geraid door die gast. Verdediging ga ik in elk geval versterken. Ik kan ook nog geen spionage sonde sturen zo ver ben ik nog niet met mijn onderzoeken. Ik kan wel een keine gevechts en vrachtschip bouwen.
Ik sta nu 6 raketten en 1 kleine laser
[ Voor 7% gewijzigd door The Wrecker op 06-11-2005 12:47 ]