GoT Alliance : Ogame Universum III

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:
  • 3.927 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
hij is ook de enige met vlootpunten -_- hij hoort bij de crew als je ff op het forum van ogame zoekt

btw: atm 8-6-4-8, robot fabriek 2, werf 2, onderzoeks lab 1. nu weer ff aan deut en energie werken :)

[ Voor 35% gewijzigd door flashin op 30-10-2005 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 21:10

FlashBang

Hoi.

Gaat lekker smooth hier, 8-7-4-10, robot fabriek op 2 :)

Zodra iedereen echt vloten heeft kunnen er door die Alliantie vecht systemen veel grotere oorlogen worden gehouden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat zeker lkkr

zit nu op 10.7.3.10
robot op 2
werf & lab op 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Ik zit op 10.7.4.10 en straks 10.7.6.11. Biox je gaat een deut tekort hebben, op het interne deel van onze alliance heb ik een overzichtje neergezet over de exacte totale kosten om zo snel mogelijk te kunnen raiden, plaats het hier niet ivm mogelijke spionage van andere allianties.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben al bezig voor volgende deuterium :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar energie lvl 11 is wel erg duur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verdorie, ik zou gister voor het slapen gaan nog 1 energie en 1 metaal erbijbouwen, maar ik ben het vergeten :/ Dat heeft me aardig wat gescheeld :(

offtopic:
@ hierboven: gebruik de editknop in plaats van 2 berichten achter elkaar te plaatsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 11:43:
maar energie lvl 11 is wel erg duur :(
Ja idd maar kan eigenlijk niet zonder, we moeten toch een beetje deut produceren. Ben er net zelf mee bezig, straks nog even mijn deut pompen en dan gaan met die banaan :)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me hierboven nou dan afvraag: Wat moten jullie met al die deuterium? In het begin heb je daar nog helemaal niets aan...

Zit nu btw op 11-9-2-10
Score: 20 (rang 30 van 3842) ;)

Deuterium ga ik wel produceren zodra ik een werf enzo heb, maar eerst de mijnen naar een lvl13 upgraden, dat is nu even het allerbelangrijkste
13-13-6-14 is nu even het streefgetal voor de aankomende dag (of 2) :)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2005 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zie wel dat mijn tactiek héél anders is dan die van de meesten hier, ben ook nog een groentje ;)

4-3-3-6 en een onderzoekslab niveau 1. Ga geen bakken met geld in zonnecollectoren investeren en wil zo snel mogelijk een fusie centrale :)

(Misschien niet slim maar ik wil het gewoon :P )

[ Voor 10% gewijzigd door pagani op 30-10-2005 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4-3-3-6 en een onderzoekslab niveau 1. Ga geen bakken met geld in zonnecollectoren investeren en wil zo snel mogelijk een fusie centrale :)
Fusie centrale word na een tijdje net zo duur als een zonne-energie centrale, omdat je ook steeds weer extra deuterium-mijnen moet bouwen (die weer heel erg veel stroom kosten etc. en dan moet je dus weer meer fusie centrales bouwen...)

Mijn strategie is zonne-energie centrales bouwen totdat het écht te duur word (level 15 ongeveer) en dan over op zonne energie sattelieten voor de rest. Fusie centrales zijn dan als back-up voor de zonne energie sattelieten voor als ze neergeschoten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kzit nu 10.7.4.10
robot op 2
werf en lab op 1

ga denk ik toch eerst metaal ff naar 11 gooien want dat heb ik nu het hardste nodig en dan zet ik kristal en deuterium ff op iets lager pitje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Metaal op 10 geeft al 778 resources, dat zorgt ervoor dat je in 8 uur genoeg resources bij elkaar hebt voor al het onderzoek en het bouwen van een freighter. Van deuterium heb je ruim 3k nodig dus dat is bijna altijd de limiterende factor (zie interne deel alliantiepagina). Qua productie ga ik inderdaad nu iets achterlopen (ik zal ook wel van de eerste plaats binnen de alliantie afgegooid worden) maar als ik straks kan raiden haal ik jullie wel weer in ;) (in theorie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou raiden zonder scan's lijkt me heeel gevaarlijk. Er hoeft maar een iemand te zijn die je aanval aan ziet komen en een paar rocket-launchers bouwt en je bent gelijk een halve dag aan productie aan vloot kwijt!

Ik ga toch maar voor productie dan, ik was zoiezo al van plan om te gaan turtlen in uni3 :)

offtopic:
m.m ben jij darth?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2005 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
ik denk dat als je al gaat aanvallen vandaag of morgen dat je dan niet verder dan 5 planeten van jouw planeet weg moet iig :p

8-6-5-10 bijna energie techniek 1 en dan de verbandingsmotortjes nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

@the_shadow
Nee ik ben Stefan

Was jij degene met nog 0 punten trouwens? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was jij degene met nog 0 punten trouwens? :P
Hehe ja, ik had eerst een ander account aangemaakt maar had toen toch maar besloten dat ik onder mijn 'gewone' naam verder wou gaan. :P
Die account kan dus uit de clan verwijderd worden en staat al ingeschreven voor verwijdering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die al een kv heeft? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
niemand op ogame heeft nog genoeg onderzoek gepleegd voor een kv volgens mij hoor :o

edit: de enige speler die een schip zou kunnen hebben is Zizou van .SAS., onderzoek 2 punten en vloot 1. dus een klein gevechtsschip maybe

[ Voor 46% gewijzigd door flashin op 30-10-2005 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 spelers nu met vlootpunten

heb gehoord dat 1 ervan GO is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan die Legor nou al 19 vlootpunten hebben, hij zit niet eens bij de top300...

Zijn coordinaten zijn ook 1:1:2 dus het lijkt me dat het iemand van de leiding is die aan het cheaten is... :r

Score 32 (rang 12 van 3997)
Positie 3 binnen GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Kan ook niet zonder valsspelen, is eenvoudig na te rekenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij zit in de crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, en? Dan mag je jezelf zomaar 20 kruizers geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 23:49
(jarig!)
Moest vandaag werken dus ik sta nu niet meer zo hoog, maar met de opgebouwde recourses kan ik nu wel snel doorbouwen.

Mijn stats: 8-8-4-10, robot 2, werf 2, onderzoek 1, en energie techniek 1.

Nu ga ik weer verder met mijnen upgraden, totdat ik genoeg deuterium heb voor de verbranding motor. Daarna schroef ik mijn deuterium omlaag en daarme bespraar ik een upgrade van de zonne energie centrale.

Zal mij ook even aanmelden op het andere forum want ik zie dat ik wat informatie mis.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drgn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Zijn er al mensen die op het alliance forum kunnen? Ik heb eergisteren een login aangevraagd, maar kan er nog steeds niet op :| of ben ik erg ongeduldig :P

zit op 9/8/4/10/2 bij de weg..

Leave the gun, get the canoli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERINGTENTJE
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:48

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

Heb me ook maar ingeschreven (zit op 2:81:10). Ook gelijk maar aanvraag voor GoT alliantie gedaan.

Eerste keer voor mij. Is 'ns een keer wat anders dan utopia spelen ;)

Ik heb nu 2-2-0-2, maar ik kan nu niks meer doen. Moet ik nu gewoon wachten tot ik weer metaal krijg?

edit Laat maar, ik zie het al....

[ Voor 10% gewijzigd door VERINGTENTJE op 30-10-2005 18:08 ]

Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthesix
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09-2017
VERINGTENTJE schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 18:04:

Eerste keer voor mij. Is 'ns een keer wat anders dan utopia spelen ;)
Me2, en ik heb ook utopia gespeeld (Lang geleden), volgens mij is dit veel leuker dan utopia, je hoeft veel minder lang te wachten met alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT'er op 2e plaats van universum :o

hoever ben je stefan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
(jarig!)
Drgn schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 18:00:
Zijn er al mensen die op het alliance forum kunnen? Ik heb eergisteren een login aangevraagd, maar kan er nog steeds niet op :| of ben ik erg ongeduldig :P

zit op 9/8/4/10/2 bij de weg..
Heb je ook een mailtje naar deamonfreak gestuurd?
Ik was namelijk wel vrijwel meteen geaccepteerd, alleen post er bijna niemand op dat foum dus is er niet veel te beleven :'(

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Heb mij ook maar aangemeld, lijkt me best een leuk spel.

Zit @ 2:35:9, gewoon relaxed beetje mijn mining up te graden zodra ik weer geld genoeg daarvoor heb. Probeer me eerst te concentreren die zo hoog mogelijk te krijgen, denk dat ik morgenavond pas begin met dingen als robotfabrieken enzo.

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop eindelijk dat ik nu is geluk heb!!! morgen 3 planeten bevolken en als eentje niet hoger dan 160 wordt ik gek, dan heb ik 5 kolonisatie schepen voor nisk gemaakt

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2005 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Hmm, nog een ander vraagske, hoe lang duurt een tick hier? Half uur? Een uur?

Overigens, dat met die kolonisatieschepen, hoe werkt dat, kun je ze gewoon een bepaalde planeet laten bevolken die je zelf kiest binnen je eigen sterren stelsel?

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 21:36
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:24:
Ik hoop eindelijk dat ik nu is geluk heb!!! morgen 3 planeten bevolken en als eentje niet hoger dan 160 wordt ik gek, dan heb ik 5 kolonisatie schepen voor nisk gemaakt
Heb jij nu al 5 kolonisatieschepen? :) Ik doe hier iets helemaal verkeerd, denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er al 2 moeten weg gooien omdat ze allebij 70 velden hadden!! en die zitten gewoon te snel vol!!!
nu ben ik nog even me deut aan het opsparen om 3 kolonisatieschepen te lanceren naar de gewenst plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:40:
ik heb er al 2 moeten weg gooien omdat ze allebij 70 velden hadden!! en die zitten gewoon te snel vol!!!
nu ben ik nog even me deut aan het opsparen om 3 kolonisatieschepen te lanceren naar de gewenst plekken.
Dit is het uni3 topic he, kleine vrachtschepen zijn nog vrijwel onmogelijk op dit tijdstip, laat staan 5 kolonieschepen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg lz ahahahah oeps de verkeerde topic ahahah in kan me niet een registeren daar, krijg geen email

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SenZatioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-02 13:54

SenZatioN

Improvise...

* verkeerde topic...

[ Voor 90% gewijzigd door SenZatioN op 30-10-2005 20:50 . Reden: verkeerde topic ]

My software never has bugs, it just develops random features...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 21:20

Technicality

Vliegt rechtsom...

Zo, ff aangemeld: planeet: Dolphi nick = got nick en positie is 2:103:7
Iemand in de buurt? ik heb nog geen deut.

Ohja, en ik heb dit (of ieder andere browserbased-game) nog nooit gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT heeft 1k+ punten bereikt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 18:25:
GoT'er op 2e plaats van universum :o

hoever ben je stefan? :)
momenteel 10.7.7.11.2.1
onderzoek: energytechniek en verbrandingsmotor afgerond, morgenochtend eerste raids :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die niet voor raiden maar voor productie gaat?

Zit momenteel op 12-9-4-11 , 1x robot fabriek, verder geen werf of onderzoekscentrum
We zullen zien wat de beste tactiek is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Laatst online: 15-09 21:20

Technicality

Vliegt rechtsom...

ff wat vraagjes
Wat is eigenlijk het doel van het spel? (met je alliantie de universe of anders melkweg overnemen?)
In hoeverre kun je wat met de alliantie? kun je grondstoffen ruilen? kun je planeten overdragen?
Wanneer kan ik deutmijnen bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
(jarig!)
Ik zit op 10-8-5-10 alle onderzoeken voor raiden gedaan, behalve verbrandingsmotor 2 die ik morgen doe.
Dan ga ik mijn vloot maken en raiden :)

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kzit nu op 11.8.4.11

heb robot 2
werf en lab op 1
en ben nu bezig met een raket lancering voor het geval ik geraid wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:24
* Snowwie kan wel merken dat ie z'n meeste aandacht toch vestigd op Universum 2 :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toiletman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-08 19:36
Even wat vraagjes die me als oud Planetarion speler een beetje op het verkeerde been zetten:
Het is in ogame gebruikelijk je eigen melkweg aan te vallen?
Kan je je resources saven door op het moment dat iemand je aanvalt iets heel duurs te gaan bouwen en dat na de aanval te cancellen?
Wat is nou precies de tijdseenheid die wordt gebruikt in het grondstoffen scherm?
[extra vraag] Hoe zit het met negatieve energie? dan maakt de computer het 0 door van alles een beetje af te trekken?

Verder hoop ik morgen ook klaar te zijn om te gaan raiden.... misschien dat het pas morgenavond lukt, maar het lijkt mij erg vet!
ik zit nu op 8/8/4/10
Robo 2
Onderzoek naar energietechniek op 1

over 10 mins zit ik op 8/8/5/10 dus hopelijk kan er vannacht wat onderzoek worden gedaan...

[ Voor 9% gewijzigd door Toiletman op 31-10-2005 01:32 ]

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo mezelf ook eens melden hier in het topic. Mijn nederige planeet is druk bezig met een 3-dagen plan om de grondstoffen produktie te verhogen, de stand is nu 6, 4, 4, 7 m'n coordinaten zijn: 1: 429: 7 iemand die in de buurt zit mss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Ik heb iemand van 14 punten in mijn melkweg zitten (dat is het minste), zal hij al defence hebben gebouwd? Ik zit te twijfelen want zonder een light fighter mee te sturen kan ik 3 uur eerder raiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu bezig met 2de raketlanceerder
en wil er toch zo snel mogelijk 3 hebben zodat ik raiders tegen kan houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m.m schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 07:28:
Ik heb iemand van 14 punten in mijn melkweg zitten (dat is het minste), zal hij al defence hebben gebouwd? Ik zit te twijfelen want zonder een light fighter mee te sturen kan ik 3 uur eerder raiden :)
ik denk dat je toch een light fighter mee moet nemen want dan heb je minimaal 3 raketlanceerders nodig en die zijn als beginnenling best wel duur(nu nog wel eigenlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Kijk input van iemand die defensiever speelt dan ik. Dank je, ik ga nu zeker nog een light fighter erbij maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daarom wil ik er een 3 hebben
mochten ze me raiden (of gebeurt dat alleen met niet clan mensen)
gaan hun kapot en niet ik :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Goeie zaak :)

Ik heb alvast mijn omgeving verkend, hier de resultaten:

Stelsel 1.1

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~fransensj/ogame/1.PNG

Stelsel 1.2

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~fransensj/ogame/2.PNG

Stelsel 1.3

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~fransensj/ogame/3.PNG

Stelsel 1.4

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~fransensj/ogame/4.PNG

Stelsel 1.5

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~fransensj/ogame/5.PNG

Stelsel 1.6

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~fransensj/ogame/6.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Verdorie, ik ben deze nacht aangevallen geweest :( Ik dacht dat de kans echt minimaal was maar mij moet het weer gebeuren. :( Ik ga mij nu volledig concentreren op het maken van gevechtschepen. Als hij mij al aangevallen heeft, zal hij dat ook met anderen gedaan hebben. Dus heeft hij zeker grondstoffen genoeg en val ik hem ook aan!

[ Voor 3% gewijzigd door D-Three op 31-10-2005 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, allemaal clan of noob zo te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-08 13:59

TheZoo

Animals Behind Bars

Laagvliegerke schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 08:47:
Verdorie, ik ben deze nacht aangevallen geweest :( Ik dacht dat de kans echt minimaal was maar mij moet het weer gebeuren. :( Ik ga mij nu volledig concentreren op het maken van gevechtschepen. Als hij mij al aangevallen heeft, zal hij dat ook met anderen gedaan hebben. Dus heeft hij zeker grondstoffen genoeg en val ik hem ook aan!
Wat was de schade? En waar zit je ergens?

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
ben ik nu de enige die in Uni3 even inlogt, gebouwte doet en dan geconcentreerd in 2 bezig gaat, daar loopt het nu lekker en in Uni3 duurt het nog wel even.
Me 10
Kr 7
De 5
Zon 11
Robo 2
We 2
Ond L 1
(Enegie 1 Verbran Mo 1)
Je ziet gaat niet echt hard, pas 36 punten en nog lang niet genoeg resources voor verbrandingsmotor 2
Wel al 1 raketlanceerder want er zijn dus mensen die al aan het raiden zijn, hoe doen die dat nou, zitten die elk uur vaaf het begin te kijken of ze iets kunnen upgraden of zo? Hoe krijg je het voor elkaar om nu al 57 unten te hebben of al 19 vloot punten? Vreemd hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

ja lekker :<
ik log ook vanochtend in, huppa aangevallen door 1 KV. Meteen 5000k aan resources kwijt :(

even een vriendelijk mailtje gestuurd of hij dat wilt laten want om meteen onze alliantie in een oorlog te verwikkelen is ook zo lullig ;)

ben benieuwd wat ik terug krijg :P

Meteen maar werf neer gegooid en een Raketlanceerder erbij gebouwd.
[edit]
gelukkig heeft die bijna alleen maar metaal gepakt, iets wat je later in overvloed hebt.

[ Voor 13% gewijzigd door Wiebbe op 31-10-2005 09:49 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

tbh: ASAP gaan raiden...

extra resources voor je (waarmee je je mijnen upgrade etc) en je slachtoffers gaan minder snel vooruit...)

edit: ik denk dat'k vanavond wel m'n eerste raid zal kunnen in gang steken.. ik weet alleen niet of ik nog voor spionage ook zou gaan, of als ik blind zou raiden :|

[ Voor 39% gewijzigd door H!GHGuY op 31-10-2005 09:55 ]

ASSUME makes an ASS out of U and ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Zo het raiden gaat ook weer wat beter :)

De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
Hij steelt
11851 Metaal, 6238 Kristal en 2164 Deuterium

En trouwens waarom is dit topic nog open :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
TheZoo schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 09:25:
[...]

Wat was de schade? En waar zit je ergens?
Aangezien hij rond 2u30 heeft aangevallen en ik vlak voor middernacht nog wat gebouwen gemaakt heb, viel de schade al bij al wel mee. Ongeveer 3500k maar ik had er toch wel op gerekend dus dat is een kleine terugval :( Ik zit in 1:121 en werd aangevallen door iemand uit datzelfde zonnestelsel. Maar blijkbaar zit hij bij een clan dus als ik hem aanval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Laatst online: 13-11-2024
4Real schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 10:03:
Zo het raiden gaat ook weer wat beter :)

Hij steelt
11851 Metaal, 6238 Kristal en 2164 Deuterium

En trouwens waarom is dit topic nog open :?
je zit in het verkeerde topic

dit is voor UNI 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-08 13:59

TheZoo

Animals Behind Bars

Laagvliegerke schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 10:15:
[...]

Aangezien hij rond 2u30 heeft aangevallen en ik vlak voor middernacht nog wat gebouwen gemaakt heb, viel de schade al bij al wel mee. Ongeveer 3500k maar ik had er toch wel op gerekend dus dat is een kleine terugval :( Ik zit in 1:121 en werd aangevallen door iemand uit datzelfde zonnestelsel. Maar blijkbaar zit hij bij een clan dus als ik hem aanval...
3500k? :? 3,5k zul je bedoelen?
Ik zag pas later dat ik ook al rond 6:30 ben aangevallen in 1:41.
Weet niet meer precies, maar rond de 5k kwijt.

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
(jarig!)
Ik was al verbaasd dat iemand zoveel kon raiden op dit moment. Mijn kv is nu af en over 20 minuten mijn lg ook dus ik kan bijna raiden :).

edit:
Silent7 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 09:32:
ben ik nu de enige die in Uni3 even inlogt, gebouwte doet en dan geconcentreerd in 2 bezig gaat, daar loopt het nu lekker en in Uni3 duurt het nog wel even.
Me 10
Kr 7
De 5
Zon 11
Robo 2
We 2
Ond L 1
(Enegie 1 Verbran Mo 1)
Je ziet gaat niet echt hard, pas 36 punten en nog lang niet genoeg resources voor verbrandingsmotor 2
Wel al 1 raketlanceerder want er zijn dus mensen die al aan het raiden zijn, hoe doen die dat nou, zitten die elk uur vaaf het begin te kijken of ze iets kunnen upgraden of zo? Hoe krijg je het voor elkaar om nu al 57 unten te hebben of al 19 vloot punten? Vreemd hoor.
Ik heb ook 36 punten en dezelfde mijnen als jou maar ik kan wel raiden zometeen, dus zo moeilijk is dat niet. Als ik zaterdagavond niet de hele avond was weggeweest had ik ook vannacht kunnen raiden. Maarja soms heb je ook nog een sociaal leven. btw mijn meeste aandacht gaat ook naar uni2 alleen moet ik daar heel lang wachten voor upgrades.

[ Voor 80% gewijzigd door victenn op 31-10-2005 12:27 ]

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat betekent het ook alweer als er een aantal minuten rechts van een naam staat in het zonnestelsel schermpje? :?

en kan een sterretye (*) ook een aanduiding zijn dat iemand een raket lanceerder aan het bouwen is?

ff voor de zekerheid weten, voordat ik begin met raiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
(jarig!)
Die minuten betekend hoe lang geleden er voor het laatst activteit was.
Dat sterretje weet ik niet zeker.

Eerste aanval is gestart ik heb iemand uitgekozen die niet in een alliantie zit, redelijk in de buurt is en een stuk onder mij staat op de rankings. Toch wel lastig zonder spionage maar ik heb er vertrouwen in dat het gaat lukken.

[ Voor 53% gewijzigd door victenn op 31-10-2005 12:42 ]

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
binnen het uur vind ook mijn eerste raid plaats hoop ik :)

iemand met wat minder punten, maar hopen dat ie geen def. bouwt ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjanC
  • Laatst online: 27-06 16:44
Lijkt me leuk!

heb me ook aangemeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah, komt m'n vlootje bijna aan op een planeet, zie ik opeens een sterretje achter z'n naam

misschien raket lanceerders bouwen :/

voor de zekerheid maar weer teruggetrokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
TheZoo schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 12:07:
[...]

3500k? :? 3,5k zul je bedoelen?
Ik zag pas later dat ik ook al rond 6:30 ben aangevallen in 1:41.
Weet niet meer precies, maar rond de 5k kwijt.
LOL, inderdaad 3k5 natuurlijk! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

bah, ik kan mijn aanvaller er maar niet van overtuigen mij te laten stoppen met aanvallen? Hij vind oorlog best want dan kan die mij altijd blijven aanvallen ofzo :P

Maar ja, 1 raket lanceerder is klaar, 2e moet er zo nog aankomen. 1 is alleen genoeg om 1 KV te stoppen niet met een LG erbij helaas..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
(jarig!)
Ik val aan met 1kv en 1lg dus bij mij mag er verdediging zijn.
Dus ik trek mij niet terug.
Je loopt natuurlijk altijd risico, maar het is maar een spel dus als het mis gaat lekker belangrijk.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

victenn schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:16:
Je loopt natuurlijk altijd risico, maar het is maar een spel dus als het mis gaat lekker belangrijk.
2 raketlanceerders en weg zijn ze :p

ik had ook 1kv en 1lg

2 raketlanceerders kosten 4k metal en dat hebben de mensen ondertussen wel, na een avondje opsparen, terwijl 1kv en 1lg in totaal 5k metaal en 1,5k kristal kost

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Bah, ik log net in en zie dat hij mij weer gaat aanvallen. Even wachten tot op het laatste moment om zoveel mogelijk grondstoffen in onderzoek en bouwwerken stoppen :D Wat kan ik allemaal tegenhouden met een raketlanceerder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laagvliegerke schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:18:
Bah, ik log net in en zie dat hij mij weer gaat aanvallen. Even wachten tot op het laatste moment om zoveel mogelijk grondstoffen in onderzoek en bouwwerken stoppen :D Wat kan ik allemaal tegenhouden met een raketlanceerder?
met 1 raketlanceerder kan je 1 kv tegenhouden
als hij dus komt met 1kv en 1lg, ben je de zak :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

victenn schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:16:
de kans is ook groot dat die persoon z'n resources heeft opgemaakt, als er activiteit op de planeet is, voordat je vloot aankomt

ik trek dus niet alleen terug, omdat ik denk dat hij verdediging heeft, maar ook omdat ik denk dat hij z'n resources heeft opgemaakt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Ah ja. Ik ga toch eentje bouwen :) Als ik dan nog zoveel mogelijk grondstoffen in onderzoek kan steken, zal hij eigenlijk met minder terugkeren. Misschien ziet hij in mij een gemakkelijke prooi en hopelijk schrikt dat hem wat af.

[ Voor 34% gewijzigd door D-Three op 31-10-2005 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:19:
[...]

met 1 raketlanceerder kan je 1 kv tegenhouden
als hij dus komt met 1kv en 1lg, ben je de zak :p
Het was dus inderdaad zo :P Maar veel heeft hij niet mee:
De aanvaller heeft het gevecht gewonnen! Hij steelt 14 Metaal, 404 Kristal en 55 Deuterium
Het bouwen van schepen zal dus nog wat langer moeten wachten. Eerst wat raketlanceerders bouwen en de productie van deut op een laag pitje zetten...

[ Voor 17% gewijzigd door D-Three op 31-10-2005 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe werkt dat als je aangevallen wordt ben je dan alleen recourses kwijt en je verdeding
of ben je je gebouwen ook kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er kan max 30% van je verdediging kapotgemaakt worden en de rest van de gebouwen kunnen niet kapot

daarnaast kunnen je resources gestolen worden als je verdediging niet goed genoeg is en de hoeveelheid die in totaal gestolen wordt, hang af van hoeveel de tegenstander mee kan nemen :p

verbeter me maar als ik het fout heb, ben ook maar n00b 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laagvliegerke schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:49:
[...]

Het was dus inderdaad zo :P Maar veel heeft hij niet mee:
[...]
Het bouwen van schepen zal dus nog wat langer moeten wachten. Eerst wat raketlanceerders bouwen en de productie van deut op een laag pitje zetten...
mooi :)

heeftie 2uur verspild aan dat kleine beetje resources 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Hopelijk laat hij me nu wat met rust :P
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 14:01:
daarnaast kunnen je resources gestolen worden als je verdediging niet goed genoeg is en de hoeveelheid die in totaal gestolen wordt, hang af van hoeveel de tegenstander mee kan nemen :p
Met een maximum van de helft van jouw grondstoffen. Het is dus niet zo dat je alles in 1 keer kan kwijt raken. Maar als op tijd ben om een aanval te zien aankomen, zet je beter alle productie op 0% en stop je net voor de aanval zoveel mogelijk grondstoffen in gebouwen en onderzoek. Na de aanval kan je alles annuleren waardoor je die grondstoffen terug krijgt. Van zodra je vrachtschepen kan bouwen, stop je je grondstoffen in vrachtschepen en stuur je die weg en roep je ze na de aanval terug.

[ Voor 13% gewijzigd door D-Three op 31-10-2005 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laagvliegerke schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 14:05:

[...]
Met een maximum van de helft van jouw grondstoffen. Het is dus niet zo dat je alles in 1 keer kan kwijt raken. Maar als op tijd ben om een aanval te zien aankomen, zet je beter alle productie op 0% en stop je net voor de aanval zoveel mogelijk grondstoffen in gebouwen en onderzoek. Na de aanval kan je alles annuleren waardoor je die grondstoffen terug krijgt.
ohja, dat was ik vergeten 8)7

kheb weer nieuwe target gevonden, nadat de vorige aanval was afgebroken :(

hopelijk komtie niet thuis voordat m'n vlootje aankomt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laagvliegerke schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 14:05:

[...]
Met een maximum van de helft van jouw grondstoffen. Het is dus niet zo dat je alles in 1 keer kan kwijt raken. Maar als op tijd ben om een aanval te zien aankomen, zet je beter alle productie op 0% en stop je net voor de aanval zoveel mogelijk grondstoffen in gebouwen en onderzoek. Na de aanval kan je alles annuleren waardoor je die grondstoffen terug krijgt. Van zodra je vrachtschepen kan bouwen, stop je je grondstoffen in vrachtschepen en stuur je die weg en roep je ze na de aanval terug.
maar dan moet je geen vloot of verdeding bouwen want die kan je niet cancellen

maar laat ze maar komen kheb 2 raket lanceerders klaar staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drgn
  • Niet online
ow ik ben ook aangevallen:
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-31 11:25:02 , toen het tot een gevecht kwam::

Aanvaller PowerCow (1:78:6)
Wapens: 0% Schilden: 0% Romp beplating: 0%
Soort K.Vrachtschip
Aantal 1
Wapens: 5
Schilden 10
Romp 400

Verdediger drgn (1:78:10)
Wapens: 0% Schilden: 0% Romp beplating: 0%
Vernietigd

De aanvallende vloot vuurt een totaal van keer met een kracht van op de verdediger. De verdediger zijn schilden absorberen schade punten
De verdedigende vloot vuurt een totaal van keer met een kracht van op de aanvaller. De aanvaller zijn schilden absorberen schade punten

Aanvaller PowerCow (1:78:6)
Soort K.Vrachtschip
Aantal 1
Wapens: 5
Schilden 10
Romp 400

Verdediger drgn (1:78:10)
Vernietigd

Hij steelt
2060 Metaal, 2060 Kristal en 878 Deuterium

De aanvaller heeft een totaal van 0 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 0 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 0 Metaal en 0 Kristal.
En ik maar hopen dat die PowerCow - hangt hier volgens mij ook rond - ook nog bij onze Alliance zou komen :( Beetje naïef misschien ook..

Op naar defensie en een eigen vlootje duzz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon al je resources opmaken en zo min mogelijk opsparen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 16:11

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ik zit serieus te denken om overnieuw te beginnen in Uni3. Speel nu in Uni1 en ben net hard aangevallen door de nr1 daar, Flexie. Dus ik ben flink wat spul kwijt.

Hoe groot is de GoT alliantie in Uni3 nu? :P

offtopic:
PowerCow?! Die ken ik :P

[ Voor 11% gewijzigd door Ultraman op 31-10-2005 14:19 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cybersteef schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 14:19:
Ik zit serieus te denken om overnieuw te beginnen in Uni3. Speel nu in Uni1 en ben net hard aangevallen door de nr1 daar, Flexie. Dus ik ben flink wat spul kwijt.

Hoe groot is de GoT alliantie in Uni3 nu? :P

offtopic:
PowerCow?! Die ken ik :P
#2 met 76 leden atm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drgn
  • Niet online
offtopic:
PowerCow?! Die ken ik
Misschien kun je 'm dan overhalen om bij GoT te komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morbid2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-06 12:28
Ben ook weer van de partij in uni 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
(jarig!)
Heb mijn gevecht helaas verloren, ik wilde nog inloggen voordat ik thuis was maar ik was net te laat en de aanval was al geweest. Maarja als je nu al gaat raiden dat loop je dat risico en dat wist ik.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjanC
  • Laatst online: 27-06 16:44
he, kan iemand me toelaten tot the GoT Alliantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
victenn schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 14:54:
Heb mijn gevecht helaas verloren, ik wilde nog inloggen voordat ik thuis was maar ik was net te laat en de aanval was al geweest. Maarja als je nu al gaat raiden dat loop je dat risico en dat wist ik.
jammer genoeg niet mijn voorbeeld gevolgd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
bah, 2 minuten voordat mijn vlootje aankomt bij iemand, merk ik dat er activiteit plaatsvind op die planeet :(

hopen datie niet al z'n resources opbergt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, production only strategie: ;)
Afbeeldingslocatie: http://img85.imageshack.us/img85/1197/me58jz.png

Ik heb nog geen research center en alleen een werf level 1 (voor verdediging)
Mijnen zijn nu 13-9-6-13 :7

edit: Wat ook leuk is dat GoT nu op nummer 1 staat, dat we Conquer voorbij zijn en dat we al 2k punten hebben samen 8)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
GoT alliantie staat bovenaan met 2k punten!

opeens heeft Conquer 90% van alle leden verloren, hoe komt dat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTIelu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik sta ook op die screenshot van de ranking. De enige zonder alliantie op die screenshot :p is wel irritant, constant van die berichtjes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

woei : zie je djermic? ee? da's mijn alliance :p.. zo ff de rest uitgeven en hoop ook weer imn de top 10 te belanden :D

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
(jarig!)
Tjukkie schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 15:28:
[...]

jammer genoeg niet mijn voorbeeld gevolgd :p
Als ik optijd thuis was geweest had ik dat wel gedaan :'(

Last FM