Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Dat probeerde ik eerst, maar daar lijkt hij niet op te reageren. Vervolgens kwam ik een tekst bestand tegen waarin alle leestekens als omschrijving worden genoemt.Pathfinder schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:23:
Het heet toch echt pipe character volgens mij. Kun je in Lirc niet zelf het teken invoeren om uit te sturen?
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Het wil maar niet lukken. Als ik ctrl +alt + \ doe krijg ik zo'n ding ¬
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Shift + \Coldcat schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:57:
Hoe krijg je dat ding eigenlijk??
Het wil maar niet lukken. Als ik ctrl +alt + \ doe krijg ik zo'n ding ¬
Net als alle andere karakters die boven een andere staan.
[ Voor 13% gewijzigd door TwoR op 28-10-2005 15:00 ]
*druk aan het spitten waar ik het gelezen heb.
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
alt indrukken, 124 tikken, alt los laten
[ Voor 57% gewijzigd door D-Three op 28-10-2005 15:04 ]
test | test2
Dat is iets anders dan:
|dQv|
Je kunt het dus over verschillende dingen hebben.
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Zat ik met ook af te vragen. Op mijn toetsenbord staat ¦ op de toets, maar op het scherm wordt het een |fraQ schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:45:
Dat teken wat boven de \ staat heet in het Nederlands toch sluisteken? Of is dat de ¦ ? En wat is het verschil tussen ¦ en | ?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
[ Voor 97% gewijzigd door SinergyX op 28-10-2005 15:58 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Anoniem: 154864
op het scherm staat het eigenlijk ook als 2 apparte streepjes, alleen die staat zo dicht bij elkaar dat je het ziet als 1 streepMarzman schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:55:
[...]
Zat ik met ook af te vragen. Op mijn toetsenbord staat ¦ op de toets, maar op het scherm wordt het een |
tenminste, dit meen ik ergens zo gelezen te hebben
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 154864 op 28-10-2005 15:59 ]
crtl+alt+shift+\ = ¦Marzman schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:55:
[...]
Zat ik met ook af te vragen. Op mijn toetsenbord staat ¦ op de toets, maar op het scherm wordt het een |
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Het ligt misschien aan je toetsenbord indeling, maar op een Qwerty plank is | gewoon shift + \Coldcat schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:00:
Ik dacht toch echt ergens gelezen te hebben dat je het met je ctrl + alt moest doen.
*druk aan het spitten waar ik het gelezen heb.
P183, M4A78T-E, Phenom-II X4 955, OCZ 4GB Platinum 1333Mhz, MSI GTX 960 4GB, Syncmaster 2494HS + PS3 + XBOX360 + Samsung Galaxy S3 + Canon EOS 600D
Dat dat ding er als 2 streepjes uitziet op je toetsenbord stamt nog van vroeger volgens mij (uit de tijd van MSX-en enzo) toen zag dat ding er op het beeldscherm nog zo uit als ik me niet vergis; nu is het gewoon 1 doorgetrokken streepje.fraQ schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:45:
Dat teken wat boven de \ staat heet in het Nederlands toch sluisteken? Of is dat de ¦ ? En wat is het verschil tussen ¦ en | ?
P183, M4A78T-E, Phenom-II X4 955, OCZ 4GB Platinum 1333Mhz, MSI GTX 960 4GB, Syncmaster 2494HS + PS3 + XBOX360 + Samsung Galaxy S3 + Canon EOS 600D
Hoe heet het | teken officieel? > [[lirc] Hoe een pipe ('|') uitsturen? *
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Misschien heb je hier wat aan
hmm, geen unicode hier? nu ja, de "?" moet natuurlijk een verticale lijn waar het midden uit is voorstellen
[ Voor 25% gewijzigd door Daedalus op 28-10-2005 16:17 ]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/