Moet ik over stappen op een andere provider??

Pagina: 1
Acties:

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-11-2025
Mijn huidige internet is van KPN planet ADSL. Ik heb de 8mbit down en 1mbit up abbo voor 80 euro per maand. (dit is dus de snelste die voor dit jaar nog versneld wordt naar 8-12mbit)

Ik haal met mijn internet in de praktijk 750kb/s download en net aan 80kb/s upload. (ik zit iets meer dan 2 kilometer van de centrale af in zoetermeer)

Nu is mijn vraag of het niet verstandig is om over te stappen naar een andere provider, bv zo'n kabel verbinding van 20mbit down en 2 mbit up. En is dit ook zo betrouwbaar als mijn huidige adsl (ik heb nooit echt een probleem gehad in de 4 jaar tijd dat ik het heb)

En wanneer gaat die adsl2+ verbinding in van KPN? en wordt mijn verbinding dan een adsl2+ aangezien ik de duurste heb van 80 euro?

wat raden jullie mij aan? alvast bedank. Greetz, Kappe^

>PC specs<

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10-2025

Jabba

Firkan

Als je het kan betalen waarom overstappen?

als het je te duur wordt zou ik het zeker doen, ben net zelf aan het overstappen van xs4all (79p/maand) naar speedxs (29,95p/maand) en is nog sneller ook.... meer dan 3 tientjes voor een goeie verbinding is niet meer nodig op dit moment

• KappeNou
Jabba schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:07:
Als je het kan betalen waarom overstappen?

als het je te duur wordt zou ik het zeker doen, ben net zelf aan het overstappen van xs4all (79p/maand) naar speedxs (29,95p/maand) en is nog sneller ook.... meer dan 3 tientjes voor een goeie verbinding is niet meer nodig op dit moment
Het gaat niet om het geld.. Het gaat erom dat ik een goede en betrouwbare verbinding wil hebben die sneller is dan die ik nu heb. Aangezien der nu zelfs abbo's zijn van 30 euro die sneller zijn :? En ik voel me genaaid als ik 80 euro betaal en iemand met 30 euro sneller is.. daarom is de vraag zijn die verbindingen echt net zo betrouwbaar als die van mij. En halen ze echt die snelheden? En is het verstandig in mijn geval om over te stappen?

>PC specs<

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 19:27

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Je hebt toch wel begrepen dat in november er weer versnleiingen aankopen op het kpn netwerk, ook adsl 2+ krijg je dan mogelijk. (beetje vaag nog wat het adsl 2+ gebied is van kpn....)

Bel gewoon de helpdesk van xs4all daarvoor zou ik zeggen.

En je had toch wel de bovenste stiky van dit sub-forum gelezen he....

GoT ADSL(2+) Afstand-Snelheids test

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• KappeNou
leuk_he schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:15:
Je hebt toch wel begrepen dat in november er weer versnleiingen aankopen op het kpn netwerk, ook adsl 2+ krijg je dan mogelijk. (beetje vaag nog wat het adsl 2+ gebied is van kpn....)

Bel gewoon de helpdesk van xs4all daarvoor zou ik zeggen.

En je had toch wel de bovenste stiky van dit sub-forum gelezen he....

GoT ADSL(2+) Afstand-Snelheids test
als je mijn verhaal leest wel idd..
Ik ben benieuwd.. ik hoop dat ze mijne gewoon gratis upgraden naar ADSL2+ en dan kijk ik wel wat ik dan haal.. Aangezien adsl2 bij grote afstand meer snelheid verlies maakt :(

>PC specs<