Toon posts:

Kent iemand Twin Cobra nog?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.

Deze, voor gameland toch wel oudere, freak vroeg zich af of iemand het spel Twin Cobra kent. (heli-game)

Vroeguh, 18 jaar geleden of zo, speelde ik deze op zo'n kast, voor een gulden.

Het lijkt me te gek om dit spel na al die jaren weer ens te spelen op mijn PC of Mac.
Is dit mogelijk en zeer belangrijk, hoe kom ik aan dit spel?

Heb al veel geGoogled, maar tevergeefs.

Anyone? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
w00t.... :)
300 dollar voor een klassieker, das niet veel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2023
ShellGhost schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:20:
w00t.... :)
300 dollar voor een klassieker, das niet veel. :)
+ de kast he en dat heb je makkelijk terug verdient als je dat in je cafe gooit :P

hopen dat die wel euro proof is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
TYNOz schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:23:
[...]

+ de kast he en dat heb je makkelijk terug verdient als je dat in je cafe gooit :P

hopen dat die wel euro proof is :D
Lekker belangrijk... :+
Ding zou dan op m'n zolder kamer komen te staan.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt luitjes, maar die links heb ik zelf ook al bekeken, maar tevergeefs.

Ik weet wat voor spel het is, hoe de kast er uit ziet et cetera...

Ik vraag me af of het mogelijk is om Twin Cobra (a.k.a. Kyukyoku Tiger) op mijn Mac of PC te spelen.

Weet iemand of dit kan en waar deze te verkrijgen is? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:19

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Tuurlijk, ook ik heb me tienerjaren versleten met tienertoers naar alle grote steden en scheveningen om de nieuwste arcades te spelen, en ben hier natuurlijk ook altijd naar op zoek geweest.

Wat je nodig hebt is Mame32 en de rom (die niet legaal zal zijn, maar ook niet onvindtbaar..... 8) )

Dit is een emulator waarin de exacte games gespeeld kunnen worden, zelfs het insert coin zie je staan, zoals op de originele kast, het spel speelt ook precies zo...

zo heeft me broer paar maanden terug Flying Sharks gekocht als arcade machine, wat veel op 1942 lijkt maar wat we samen vroeger op de camping helemaal binnenstebuiten gespeeld hadden en destijds in kwartjes er veel meer ingedouwt dan er pas voor betaald hebben...)

Ikzelf had ze natuurlijk al in me Mame collectie... (4000+, en t ergste is dat ik de meeste ook daadwerkelijk vroeger op arcades gespeeld heb.. :O )

wie kent nu niet :
wonderboy
hyper olympics
1942
operation wolf
Shinobi .. enz

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ondertussen al weer aardig wat gesurfed, en ben op de Mame site.
Ik had het mame bestand mame0101b.zip, gedownload, maar het werkt niet volgens mij. Ik ben wel een digibeet moet ik zeggen (wat doe ik dan op tweakers ja...... :*) )

Maar ik moet dus één v.d. volgende hebben, weet jij welke?:

Win32 compile utilities (0.92-)
MinGW-3.2.0-rc-3.exe 50359 kB MinGW 3.2.0rc3 compile environment for use in Windows. Execute the file to install MinGW.

mingw-over-092.zip 569 kB Other files needed to compile MAME in the MinGW compile environment. Uncompress this over the MinGW directory. Add c:\mingw\bin to your PATH. Compile the Win32 version by typing make.

Win32 compile utilities (0.90-0.91)
mingw_for_mame090.zip 20263 kB MinGW 3.1.0 compile environment for use in Windows. Uncompress and add c:\mingw\bin to your PATH. Compile the Win32 version by typing make.

Win32 compile utilities (0.63-0.89)
MinGW-2.0.0-3.exe 12525 kB MinGW 2.0.0 compile environment for use in Windows. Execute the file to install MinGW.

mingw-over.zip 549 kB Other files needed to compile MAME in the MinGW compile environment. Uncompress this over the MinGW directory.
gcc-3.2.2-20030208-1.tar.gz 7148 kB GCC 3.2.2, required for MAME 0.66 and newer. Uncompress this over the MinGW directory.

dx70_mgw.zip 240 kB DirectX 7.0 headers, required for MAME 0.68 and newer. Uncompress this over the MinGW directory, after mingw-over.zip. Add c:\mingw\bin to your PATH. Compile the Win32 version by typing make.

Wat een lijst!

Hoe installeer ik zoiets dan.
In hun FAQ staat een verwijzing, maar werkte niet met de versie die ik nu heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Trouwens, Wonderboy.....

Wat heeft die veel guldens gekost voor mij B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

tsss, mij kwartjes 8) maar wss nog net zoveel totaal in guldens :X
speelde deze game met 1 credit tot aan 8e reus en was dan al snel ruim een uur of langer bezig, en laat me huidige buurman, een van me beste vrienden sinds begin jaren tachtig daar op de camping, er ook een jeugdsyndroom aan over gehouden te hebben, en samen waren we dus voor 0,50 hollandsche centjes al gauw 2,5uur zoet.

Nu gaat mame dus via me tv out naar me matchline breedbeeld, heb via een ps2 joypad converter een ps2 tabletop joystick voor me op tafel staan, naast een pot bier en een groene rakker en voelen ons Koning te rijk en net zo ruig als we destijds de DJ van de campingdisco vonden... ( tijd van Beat it van Wacko Jacko en China Girl van Bowie, hehe 2 titels die me te binnen schieten van de oude jukebox...)

damn, sain onez pinkt een traantje weg, uit jeugdsentiment...... :/

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

Nou het wil nog steeds niet lukken om dat MAME gebeuren aan de praat te krijgen bij mij.

Is er iemand die een 'dummyproof' uitleg kan geven aan deze digibeet.

Ik weet dat ik iets in de opdrachtpromt moet doen etc, maar het schijnt niet te werken.
Misschien had ik wel het verkeerde progje gedownload.

Weet iemand welke versie van MAME ik moet gebruiken voor XP?

Ik moet Twin Cobra toch aan de gang kunnen krijgen...... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

prutser ;)

tjeck ff me profiel en meld je even in me MSN dan geef je wat links.....

er zijn ook andere vette emulators, waarin je wat ruigere games spelen kan, Tekken(2) , van die sega racers enz.

Pagina: 1