Ik heb sinds gisteren ADSL (ja,ja, eindelijk) en wil wel af en toe een film gaan downloaden. Hoe, wat en waar kan ik info over vinden. Weet iemand toevallig waar ik films vindt voor kinderen < 5jaar (teletubbies etc)?
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
[Google= films downloaden] legt het in de eerste links precies uit.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Sja.
Aanvulling
Dit is echt niet de manier om van GoT gebruik te maken
We kunnen op geen enkele manier uit de topicstart opmaken wat je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot de vraagstelling danwel het probleem. Je had bijvoorbeeld kunnen aangeven dat je op Google had gezocht naar "films downloaden" en waarom de gevonden resultaten niet voldeden, etcetera.
Herlees eens het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/], zodoende kun je jezelf een beter beeld vormen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten
Aanvulling
Dit is echt niet de manier om van GoT gebruik te maken
Herlees eens het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/], zodoende kun je jezelf een beter beeld vormen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten
[ Voor 99% gewijzigd door BalusC op 28-10-2005 13:43 ]
Films vallen te downloaden via P2P software, nieuwsgroepen of FTP-servers. Ik denk dat je daar al meer dan genoeg resultaten / programma's kunt vinden. Let er wel op dat niet alle p2p-progs volkomen gratis zijn, sommige bieden reclames of installeren malware naast het uiteindelijke programma.
Voor de rest is het puur een kwestie van eigen ervaring met een P2P-prog om te oordelen welke geschikt is voor jou. Omdat ik verder geen inzet zie in je TS sluit ik het topic.
We gaan je overigens verder niet helpen met links naar films, of namen e.d., zie daarvoor Het algemeen beleid #copyright.
edit:
En dus ook wat BalusC zegt
En dus ook wat BalusC zegt
We gaan je overigens verder niet helpen met links naar films, of namen e.d., zie daarvoor Het algemeen beleid #copyright.
[ Voor 3% gewijzigd door pasta op 28-10-2005 13:45 ]
Signature
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()