[XP] hoe bepaalt Windows de mate van softwaregebruik? *

Pagina: 1
Acties:

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 13:30
ok windows heeft in zijn config scherm een schermpje waar je software mee kan verwijderen, en zegt daar ook in welke mate het programma word gebruikt ... maar gebeurt dit reeel???
ik denk van niet, check dit eens :

Afbeeldingslocatie: http://www.dirco.nl/autocad%20-%20zelden.jpg

en dan te bedenken dat ik bouwkundig tekenaar ben en autocad elke dag 8 uur gebruik ...

mijn pc

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Waarom wil je dit weten? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

pven, op zich snap ik het wel dat een tweaker van alle Windows-functies wil weten hoe het werkt ;)

Maar is je vraag nu of je je werk niet goed genoeg doe, of hoe Windows dat 'zelden' bepaalt? :+

Eerlijk gezegd heb ik op beide geen antwoord, ik heb wel een vermoeden vwb vraag 2 maar spreek die niet uit tot ik tijd vind om dat te bevestigen. Maar ik neem aan dat anderen in WOS wel een antwoord op vraag 2 hebben.
Kijk ondertussen even zelf met Sysinternal's regmon en filemon waar Windows zijn info vandaan haalt.

offtopic:
Trouwens pas ik je topictitel aan. 'software gebruik' is niet duidelijk en voldoet derhalve niet aan de eisen van het WOS policy. Kijk ook eens naar alle andere titels in WOS en bedenk wat er anders is/was ;)
Windows XP gebrukk je toch?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 10:38
Ja, dat heb ik dus ook, is echt een van de slechter werkende features in Win XP :X

Software die ik ooit één keer open heb gehad staat op soms, spul dat meer dan wekelijks wordt gebruikt op nooit of zelden 8)7

Maar enige wat ik kan bedenken is dat hij kijkt naar wanneer je het programma met een gebruikersactie opent?