Toon posts:

3X videoaansturing

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de volgende situatie thuis;
PC (mediacenter) met een 9600pro videokaart, centraal in huis,

Deze schermen wil ik aansturen;
LCD tv (DVI of ANALOOG 1366X768) --> 17" monitor (ANALOOG of DVI 1024X768) --> CRT tv (S-VHS ik geloof 1200X800)

Alles werkt, alleen kan ik maximaal 2 schermen te gelijk voorzien van signaal (clone), ik moet dus altijd een scherm uitschakelen om de volgende te kunnen aansturen.
Mijn vraag is dan ook, hoe kan ik deze 3 schermen aansturen zonder dat ik elke keer moet schakelen, dit met behoud van de daarvoor ingestelde resoluties, een hardware aanpassing is ook evt. geen probleem...

Verwijderd

Er zijn niet zo veel "gewone videokaarten" die 3 schermen tegelijk kunnen aansturen.
Je zult er dus altijd maar 2 tegelijk aan kunnen hebben met bijv jouw 9600Pro

Verwijderd

Topicstarter
Is er geen andere optie om de 3 schermen tegelijkerijd aan te sturen, bv met een andere videokaart of iets dergelijks??

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:01

sapphire

Die-hard pruts0r

PCI kaartje erbij prikken ?

Gabriël AM5

• roelke
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-07 09:30
mijn fx5700 heeft een dvi aansluiting een vga aansluiting en een tv out de meeste videokaarten hebben dat tocht
Die kun je dacht ik alle 3 tegelijk gebruiken
Anders een vga splitter bouwen of kopen (weet alleen niet waar :+ )

I've GoT a solution

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-08 23:25
Dan kun je waarschijnlijk het niet clonen over 3 schermen.
roelke schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:54:
mijn fx5700 heeft een dvi aansluiting een vga aansluiting en een tv out de meeste videokaarten hebben dat tocht
Die kun je dacht ik alle 3 tegelijk gebruiken
Anders een vga splitter bouwen of kopen (weet alleen niet waar :+ )
Je kan ze wel alle drie aansluiten, maar tot zo verre ik weet krijg je geen beeld uit alle drie en de TS schijnbaar ook niet.

[ Voor 55% gewijzigd door robbert op 28-10-2005 18:56 ]

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

De Matrox Parhelia kan meer dan 2 schermen aansturen met goede kwaliteit. Hij is niet al te goed in 3D helaas, maar voor de rest is het een prachtkaart.
Pagina: 1