Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

betrouwbare webwinkel

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand een betrouwbare webwinkel waar ik een laptop kan kopen ?
zou graag willen betalen doormiddel van een machtiging

mvg

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:15

heuveltje

KoelkastFilosoof

Er zijn 1001 betrouwbare webshops in NL
Kijk gewoon even bij de top10 in de shopsurvey.

Practisch alle winkels accepteren betaling vooraf dmv een machtiging

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:49
De shopsurvey weet dat wel

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-11 08:54

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Heb je al gekeken op tweakers.net, bij de productsurvey?

* Tukk is weer te traag :(

[ Voor 22% gewijzigd door Tukk op 28-10-2005 12:36 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11 08:23

Sebje

Makelaartje

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:34:
weet iemand een betrouwbare webwinkel waar ik een laptop kan kopen ?
zou graag willen betalen doormiddel van een machtiging

mvg
:X te makkelijk hoor....

Verwijderd

Topicstarter
sorry hoor maar ben nog niet zo lang op het internet en helemal niet zo handig met zoeken.

hoe weet ik nou of een winkel een machtiging accepteerd ?

mvg michel

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11 08:23

Sebje

Makelaartje

Stel je vraag eens op http://www.beginnersweb.nl/forum/ site voor beginnende computer/internet-gebruikers..

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:13
Waarom wil je per se per machtiging betalen dan? Wat is er mis met rembours/vooraf betalen/creditcard etc.

Roomba E5 te koop

Verwijderd

Topicstarter
wil geen geld in huis hebben en heb geen creditcard met een machtiging betaal ik ook vooraf

en er word toch zo beweerd dat het kopen op internet zo makkelijk gaat uit je luie stoel !

nou dan wil ik niet eerst nog geld moeten overschrijven en daarom dgn moeten wachten om het te ontvangen.

en de belangrijkste rede is natuurlijk dat het veilig is

mvg michel

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2005 13:30 ]

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:29:
wil geen geld in huis hebben en heb geen creditcard met een machtiging betaal ik ook vooraf

en er word toch zo beweerd dat het kopen op internet zo makkelijk gaat uit je luie stoel !

nou dan wil ik niet eerst nog geld moeten overschrijven en daarom dgn moeten wachten om het te ontvangen.

mvg michel
Machtiging is even "traag" als zelf overschrijven...de ontvangende partij moet toch eerst geld op z'n rekening zien.

Default blanke hetero

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:10

mvg michel
Een machtiging is even "veilig" als gewoon overschrijven. En waarom? Omdat het een eenmalige machtiging is die je niet kan terugdraaien.

Gewoon via internetbankieren overschrijven dus.

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-11 09:20

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

mvg michel
Het werkt nou eenmaal veel op basis van vertrouwen. Kijk in de shopsurvey bij de shops die je wat lijken naar de reacties en scores en bepaal dan of je er zaken mee wenst te doen. 95% levert gewoon zoals het zou moeten hoor.

Ik heb op dit moment een bestelling bij een bedrijf in de US en moet ruim $400,- vooraf betalen terwijl ik nog niets heb en er niet eerder zaken mee heb gedaan. Als je dit niet durft, meot je gewoon in de auto stappen en een winkel bezoeken lijkt me...

I'm not as think as you stoned I am

• RagingR2
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-11-2022

RagingR2

[GeekPride!]

mvg michel
Waarom zou machtigen veiliger zijn dan zelf overmaken?
Overmaken lijkt me het meest veilige; dan heb je de transactie namelijk zelf in de hand.
Zoals er al gezegd wordt: het is niet langzamer, want het geld zal er toch eerst moeten zijn voordat ze spullen opsturen. Misschien is zelf overmaken zelfs wel sneller (afhankelijk van welke banken het over gaat) want dan bepaal je zelf het moment waarop het overgemaakt wordt.
En je hoeft er je luie stoel helemaal niet voor uit; er bestaat immers zo iets als internetbankieren. Ideaal!

P183, M4A78T-E, Phenom-II X4 955, OCZ 4GB Platinum 1333Mhz, MSI GTX 960 4GB, Syncmaster 2494HS + PS3 + XBOX360 + Samsung Galaxy S3 + Canon EOS 600D

• RagingR2
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-11-2022

RagingR2

[GeekPride!]

Ricardo87 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:50:
Een machtiging is even "veilig" als gewoon overschrijven. En waarom? Omdat het een eenmalige machtiging is die je niet kan terugdraaien.

Gewoon via internetbankieren overschrijven dus.
Als ik me niet vergis kun je overboekingen altijd binnen 30 dagen bij de bank terugdraaien hoor, mocht er bijv. ten onrecht iets afgeschreven worden.. :)
Zelfs als je daar zelf voor "gemachtigd" hebt, want kwaadwillende bedrijven (zoals bij abonnementen verlengen) schrijven ook wel eens geld af waar jij zogenaamd voor getekend hebt (als in: je hebt niet op tijd het abonnement opgezegd ofzo). Maar als je meent dat je in je recht staat ga je gewoon naar de bank en zeg je dat die overboeking teruggedraaid moet worden.
De ruzie die je daarna eventueel krijgt met de leverancier is uiteraard voor eigen risico, maar OK, het *kan*.
:)

P183, M4A78T-E, Phenom-II X4 955, OCZ 4GB Platinum 1333Mhz, MSI GTX 960 4GB, Syncmaster 2494HS + PS3 + XBOX360 + Samsung Galaxy S3 + Canon EOS 600D

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:10
RagingR2 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:58:
[...]

Als ik me niet vergis kun je overboekingen altijd binnen 30 dagen bij de bank terugdraaien hoor, mocht er bijv. ten onrecht iets afgeschreven worden.. :)
Zelfs als je daar zelf voor "gemachtigd" hebt, want kwaadwillende bedrijven (zoals bij abonnementen verlengen) schrijven ook wel eens geld af waar jij zogenaamd voor getekend hebt (als in: je hebt niet op tijd het abonnement opgezegd ofzo). Maar als je meent dat je in je recht staat ga je gewoon naar de bank en zeg je dat die overboeking teruggedraaid moet worden.
De ruzie die je daarna eventueel krijgt met de leverancier is uiteraard voor eigen risico, maar OK, het *kan*.
:)
Het is al zovaak gezegd... een eenmalige machtiging kan je NIET terugdraaien! Een automatische machtiging zoals abonnementskosten van een tijdschrift wel.

[ Voor 8% gewijzigd door Spixo op 28-10-2005 14:07 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ricardo87 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:06:
[...]

Het is al zovaak gezegd... een eenmalige machtiging kan je NIET terugdraaien! Een automatische machtiging zoals abonnementskosten van een tijdschrift wel.
Inderdaad.

Voor de rest, dit topic heeft niets te maken met de administratie rond de Buyers Zone en kan dus op slot, en dat heb ik gedaan dus. Als er een goede en betrouwbare shop gezocht wordt, is daar de Shop Survey voor en andere zaken met betrekking tot het bankieren via internet zijn bij de bank wel op te vragen of op internet te vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.