weet iemand een betrouwbare webwinkel waar ik een laptop kan kopen ?
zou graag willen betalen doormiddel van een machtiging
mvg
mvg
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
[ Voor 22% gewijzigd door Tukk op 28-10-2005 12:36 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:34:
weet iemand een betrouwbare webwinkel waar ik een laptop kan kopen ?
mvg
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2005 13:30 ]
Machtiging is even "traag" als zelf overschrijven...de ontvangende partij moet toch eerst geld op z'n rekening zien.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:29:
wil geen geld in huis hebben en heb geen creditcard met een machtiging betaal ik ook vooraf
en er word toch zo beweerd dat het kopen op internet zo makkelijk gaat uit je luie stoel !
nou dan wil ik niet eerst nog geld moeten overschrijven en daarom dgn moeten wachten om het te ontvangen.
en de belangrijkste rede is natuurlijk dat het veilig is
mvg michel
Default blanke hetero
Een machtiging is even "veilig" als gewoon overschrijven. En waarom? Omdat het een eenmalige machtiging is die je niet kan terugdraaien.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:29:
wil geen geld in huis hebben en heb geen creditcard met een machtiging betaal ik ook vooraf
en er word toch zo beweerd dat het kopen op internet zo makkelijk gaat uit je luie stoel !
nou dan wil ik niet eerst nog geld moeten overschrijven en daarom dgn moeten wachten om het te ontvangen.
mvg michel
Het werkt nou eenmaal veel op basis van vertrouwen. Kijk in de shopsurvey bij de shops die je wat lijken naar de reacties en scores en bepaal dan of je er zaken mee wenst te doen. 95% levert gewoon zoals het zou moeten hoor.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:29:
mvg michel
I'm not as think as you stoned I am
Waarom zou machtigen veiliger zijn dan zelf overmaken?Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:29:
mvg michel
P183, M4A78T-E, Phenom-II X4 955, OCZ 4GB Platinum 1333Mhz, MSI GTX 960 4GB, Syncmaster 2494HS + PS3 + XBOX360 + Samsung Galaxy S3 + Canon EOS 600D
Als ik me niet vergis kun je overboekingen altijd binnen 30 dagen bij de bank terugdraaien hoor, mocht er bijv. ten onrecht iets afgeschreven worden..Ricardo87 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:50:
Een machtiging is even "veilig" als gewoon overschrijven. En waarom? Omdat het een eenmalige machtiging is die je niet kan terugdraaien.
Gewoon via internetbankieren overschrijven dus.
P183, M4A78T-E, Phenom-II X4 955, OCZ 4GB Platinum 1333Mhz, MSI GTX 960 4GB, Syncmaster 2494HS + PS3 + XBOX360 + Samsung Galaxy S3 + Canon EOS 600D
Het is al zovaak gezegd... een eenmalige machtiging kan je NIET terugdraaien! Een automatische machtiging zoals abonnementskosten van een tijdschrift wel.RagingR2 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:58:
[...]
Als ik me niet vergis kun je overboekingen altijd binnen 30 dagen bij de bank terugdraaien hoor, mocht er bijv. ten onrecht iets afgeschreven worden..
Zelfs als je daar zelf voor "gemachtigd" hebt, want kwaadwillende bedrijven (zoals bij abonnementen verlengen) schrijven ook wel eens geld af waar jij zogenaamd voor getekend hebt (als in: je hebt niet op tijd het abonnement opgezegd ofzo). Maar als je meent dat je in je recht staat ga je gewoon naar de bank en zeg je dat die overboeking teruggedraaid moet worden.
De ruzie die je daarna eventueel krijgt met de leverancier is uiteraard voor eigen risico, maar OK, het *kan*.
[ Voor 8% gewijzigd door Spixo op 28-10-2005 14:07 ]
Inderdaad.Ricardo87 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:06:
[...]
Het is al zovaak gezegd... een eenmalige machtiging kan je NIET terugdraaien! Een automatische machtiging zoals abonnementskosten van een tijdschrift wel.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq