Ik heb een Asus EAX600XT/HDTV ( X600 XT ATI )
en heb er sinds dat ik hem heb meer last van dan gemak eigenlijk, ik heb de bijgeleverde software van asus geinstalleerd waaronder smartdoctor. nu zit hier een optie in om de fan terug te regelen aangezien deze echt een lawaai ding is van hier tot tokio
Maar als smartdoctor is ingeladen geeft smartdoctor en alle andere programma's een gemiddelde temp van 40c en regeld die de fan's dus behoorlijk terug. Echter als ik smartdoctor verwijder en weer bij everest kijken wordt het verhaal dat de idle temps 55c zijn. ( als de fan is terug geregeld. ) en zodra ik BF2 ga spelen krijg ik na een poosje artifacts en Boem "Monitor is entering Power Safe Mode in Few Seconds"
Ligt dat nou aan de temp dat smartdoctor niet spoort of heeft iemand een andere oplossing?
dit is de 2e kaart al, de 1e had ook al kuren
( is de X600 serie bagger of ATI of heb ik gewoon pech ? heb namelijk echt nooit problemen gehad met mn MX440SE van Nvidia )
en als ik een nieuwe videokaart wil kopen, graag advies welke?
Systeem specs : http://tweakers.net/gallery/97802/sys
het is een PCI-Express Systeem
Alvast bedankt voor de reacties
Edit: Heb al netjes driver updates gedaan van chipset / vga drivers en gebruik momenteel Catalyst 5.9 kaart is nooit overclocked ( geweest )
en heb er sinds dat ik hem heb meer last van dan gemak eigenlijk, ik heb de bijgeleverde software van asus geinstalleerd waaronder smartdoctor. nu zit hier een optie in om de fan terug te regelen aangezien deze echt een lawaai ding is van hier tot tokio
Ligt dat nou aan de temp dat smartdoctor niet spoort of heeft iemand een andere oplossing?
en als ik een nieuwe videokaart wil kopen, graag advies welke?
Systeem specs : http://tweakers.net/gallery/97802/sys
het is een PCI-Express Systeem
Alvast bedankt voor de reacties
Edit: Heb al netjes driver updates gedaan van chipset / vga drivers en gebruik momenteel Catalyst 5.9 kaart is nooit overclocked ( geweest )
[ Voor 7% gewijzigd door BastiaanN op 28-10-2005 14:02 ]
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)