PC hangt voor paar seconden

Pagina: 1
Acties:

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-02 21:45
Nadat mijn HDD kapot was heb ik een nieuwe gekregen, alles is nu geinstalleerd (nieuwste drivers etc) en de PC werkt na behoren. Maar, af en toe loopt mijn PC vast voor 2 of 3 seconden en dan gaat die weer vrolijk door, ik merk dit ook in Quake4 heel erg, daar is het soms een drama..Ik dacht dat het aan het spel lag, maar heb dit dus nu ook in Windows..

Ik heb het volgende:

Amd Athlon 3500 64bit
1024 corsair value ram
Maxtor DiamondMax10 160GB SATA
Windows XP SP2
Asus A8V deluxe met nieuwste VIA Hyperion drivers
en Asus V9999GE (6800) videokaart

Heb het nog nooit eerder gehad...Het is niet echt heel erg, maar kan soms hinderlijk zijn, ben er benieuwd wat dit is, heb mobo drivers opnieuw geinstalleerd en alles nagekeken maar alles staat na mijn weten goed..Niet anders dan anders.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Watt voor voeding heb je?
Gescanned voor spy- adware en virussen?

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-01 00:01
ik heb dit ook eens gehad nadat ik xp opnieuw had geinstalleerd en een hele lading drivers had geinstalleerd zonder te booten. is dat misschien bij jou ook het geval?

• Dannydekr
Ik heb geen spyware op men PC, zo dom ben ik nou ook weer niet ;) nee, het kan trouwens ook niet echt komen door dat reboot gedoe..Kan me niet herinneren dat ik extreem veel heb geinstalleerd zonder te rebooten...

En ik heb een Coolermaster 450W voeding

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Check voor de zekerheid ook je harddisk.
De tool die je kan gebruiken kan je hier vinden:
OM FAQ / Beleid

• Dannydekr
pfff, hoop niet dat die weer kapot is zeg...

Naja, ik zal vanavond kijken

Pagina: 1