Budget notebook (700 euro)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117772

Topicstarter
Ik ben dus op zoek naar een notebook zo rond de 700 euro.

Mijn oog is gevallen op de Asus Z92U-B072H (1.8 GHz, 512 MB, 40 GB, DVD+/-RW, 15.4" & WLan).
De prijs zit zo rond de 720,- euro en de specificaties voldoen ruim aan mijn eisen.

Alternatieven zijn de Acer Travelmasters, ze zijn iets goedkoper, maar ik geloof dat ik meer positieve dingen over de Asus notebooks heb gelezen dan over de Acers.

Nou ja, mijn vraag is dus, wat zijn eventueel betere alternatieven in deze prijsklasse. Of zou ik gewoon voor die Asus moeten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-05 16:02

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Ik heb helaas zelf nog al wat problemen gehad met Acer laptops. Ik heb er zelf één, waarvan binnen een jaar de hardeschijf problemen begon te geven. Op het moment (na 1.5 jaar) doet het backlight het niet meer en kan hij dus waarschijnlijk weer terug naar Acer. M'n vader heeft ook een Acer laptop en daar heeft de accu kuren van (ondanks zorgvuldig er mee om gaan). Weer van iemand anders heb ik gehoord dat hij binnen een paar weken erg veel dode pixels op het scherm had. Ik zou dus persoonlijk voor de Asus gaan :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117772

Topicstarter
:/

Ligt dat echt aan die Acers of zijn dat algemeen veel voorkomende notebook problemen?
Ik vind het vooral belangrijk dat de service ook gewoon goed en ook daar heb ik niet veel positieve dingen over gelezen bij Acer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05 19:51
Anoniem: 117772 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:57:
:/

Ligt dat echt aan die Acers of zijn dat algemeen veel voorkomende notebook problemen?
Ik vind het vooral belangrijk dat de service ook gewoon goed en ook daar heb ik niet veel positieve dingen over gelezen bij Acer.
ik lees wel dat acer de laatste tijd een stuk beter is geworden. En ik ben ook zeer tevreden met mn nieuwe acer laptop. Garantie heb ik ook al wat goede geluiden over gehoord.

maar asus heeft nogsteeds mijn voorkeur, ze zijn alleen vaak wat duurder. Is een afweging die je moet maken. Ik vond dikke specs aanlokkelijker :)