Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[EL] PIC12F629 programmeren?

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views sinds 30-01-2008

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-11 14:23

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Mensen,

Voor een project heb ik 3 PIC12F629's nodig. Deze gaan namelijk zorgen voor een PWM aansturing van een hele hoop LED's. Per PIC 1 kleur (RGB). De code voor deze PIC's is al geschreven. Het probleem is echter dat ik deze PIC's niet geprogrammeerd krijg. De programmer (Wisp628) ondersteund deze wel, en de andere PIC's (16F628, 18F452, etc) lukken wel gewoon. Na een hele hoop gezoek op internet kwam ik erachter dat deze PIC helemaal niet zo makkelijk te proggen is. Mijn vraag nu: weet iemand hoe ik deze PIC12F629 kan programmeren met de Wisp628 (van www.voti.nl)? Of misschien iemand die deze 3 PIC's voor mij wil proggen? Het is de bedoeling dat het geheel via RS232 (computer) aangestuurd gaat worden, maar daarvoor komt er eerst nog een 18F452 aan te hangen als "hoofd-unit". Deze heb ik wel al geprogrammeerd en al ;)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 15:54

AcouSE

Swedish Chef

Ik kan ze wel even voor je proggen. ISP of niet?

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-11 14:23

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
AcouSE schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:09:
Ik kan ze wel even voor je proggen. ISP of niet?
Uhmmm, dat weet ik niet. Iemand anders heeft de software geschreven. De "doelprint" is al klaar, maar daar zit geen programmeer mogelijkheid op. De PIC's zullen dus gewoon "los" geprogrammeerd moeten worden.

Super dat je dat wilt doen :>
Ik stuur een enveloppe met daarin een gefrankeerde enveloppe naar mezelf, plus de 3 PIC's naar jou op. En dan krijg ik ze (vol met code >:) ) retour van jou. Goed?

Als je het goed vind kun je jou gegevens mailen naar vanlumig AT gmail.com

Alvast hartstikke bedankt :)

• AcouSE

AcouSE

Swedish Chef

Stuur me eerst even de code (op het bekende adres), dan kijk ik eerst even of ik hem goed in een 12F629 krijg.

• AcouSE

AcouSE

Swedish Chef

En ik doe deze op slot want dit hoort niet op GoT ;)

Dit topic is gesloten.