Toon posts:

[Flash] Flashplayer 7 update naar flashplayer 8 forceren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik maak mn nieuwe flash-elementen in Flash 8. Nu kreeg iemand anders het filmpje niet goed te zien omdat hij nog gebruik maakt van flash player 7. Hij krijgt geen melding dat flash player 8 geinstalleerd moet worden. Kan ik dit vanuit flash (of html) 'forcen'?

thx

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2005 09:14 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-04 12:47

André

Analytics dude

Diegene heeft toch al versie 8? Waarschijnlijk bedoel je 7.

Volgens mij kun je in je object aangeven welke versie je draait, zodat eventuele updates direct aangegeven worden.

Verwijderd

Topicstarter
André schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 08:54:
Diegene heeft toch al versie 8? Waarschijnlijk bedoel je 7.

Volgens mij kun je in je object aangeven welke versie je draait, zodat eventuele updates direct aangegeven worden.
Inderdaad, ik heb het al even geedit, versie 7. Hoe kan je dit juist aangeven? thx

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

The Macromedia Flash Player Detection Kit helps developers implement robust player detection for a variety of deployment environments by providing a set of templates and techniques to successfully detect the version of Flash Player installed on a user’s computer, and, if needed to, then install the latest version of Flash Player. The kit also includes a detailed explanation and sample files for implementing the new, player-based Flash Player Express Install experience.

The scripts in the Flash Player Detection Kit are also incorporated into Flash Professional 8.
Dus even in de help kijken indien je voorzien bent van Flash Pro 8 of anders even op deze pagina

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)