Ik heb sinds een paar dagen last van artefacts onder windows. Hier lijkt het tenminste op.
Het probleem:
Dit is een screenshot van een typisch geval:

Wanneer:
Ik krijg dit soort verschijnselen sinds 3 dagen geleden ongeveer 3 keer per dag.
Ze komen meestal tevoorschijn wanneer ik een venster minimaliseer, en ze verdwijnen vervolgens weer als ik er een ander venster overheen sleep.
Het gebeurt zeer incidenteel, nooit meer dan ongeveer 3 keer per dag, soms minder.
Systeemspecs:
AMD Athlon 64 3500+ winchester
XFX geforce 6800GT + NV silencer 5 (forceware 77.72)
DFI lanparty-ut nf4 ultra-D
Niets is overgeclockt.
Alle temperaturen zijn normaal. (de 3d-kaart is voor een nv-silencer aan de warme kant, (60 graden idle), maar dit is omdat hij boven een passief gekoelde HD hangt). Voor zover ik weet, kan een 3d-kaart deze temperatuur goed aan.
Ik heb nog nooit eerder last van artefacts in welke vorm dan ook gehad, 2d of 3d, terwijl ik deze pc nu al 3 maanden in deze exacte configuratie draai.
Alvast bedankt voor jullie oplossingen / suggesties
edit: de vazige icons heb ik zelf gedaan, horen niet bij het probleem
Het probleem:
Dit is een screenshot van een typisch geval:

Wanneer:
Ik krijg dit soort verschijnselen sinds 3 dagen geleden ongeveer 3 keer per dag.
Ze komen meestal tevoorschijn wanneer ik een venster minimaliseer, en ze verdwijnen vervolgens weer als ik er een ander venster overheen sleep.
Het gebeurt zeer incidenteel, nooit meer dan ongeveer 3 keer per dag, soms minder.
Systeemspecs:
AMD Athlon 64 3500+ winchester
XFX geforce 6800GT + NV silencer 5 (forceware 77.72)
DFI lanparty-ut nf4 ultra-D
Niets is overgeclockt.
Alle temperaturen zijn normaal. (de 3d-kaart is voor een nv-silencer aan de warme kant, (60 graden idle), maar dit is omdat hij boven een passief gekoelde HD hangt). Voor zover ik weet, kan een 3d-kaart deze temperatuur goed aan.
Ik heb nog nooit eerder last van artefacts in welke vorm dan ook gehad, 2d of 3d, terwijl ik deze pc nu al 3 maanden in deze exacte configuratie draai.
Alvast bedankt voor jullie oplossingen / suggesties
edit: de vazige icons heb ik zelf gedaan, horen niet bij het probleem
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2005 23:30 ]