PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
of, chem, te dom?
Oftewel, is het slecht te implementeren of zijn er andere dingen belangrijker op dit moment?
{signature}
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Om daar weer allemaal filters op te gaan toepassen, mjah, lijkt mij niet echt zinvol ?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dat vind jij. Maar als je ziet dat deze vraag steeds weer terugkomt dan denken anderen daar blijkbaar anders over.moto-moi schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 05:10:
Het is je posthistory, dus daar zie je al je postings in, lijkt me toch wel vrij duidelijk ?
Om daar weer allemaal filters op te gaan toepassen, mjah, lijkt mij niet echt zinvol ?
Ook ik zou deze feature graag zien. Ik gebruik deze pagina als uitgangspunt waarbij de Active Topics en mijn Post History de belangrijkste lijstjes zijn.
Het is dan best vervelend dat van die langdurende topics waar je ooit een keer een vraagje in gesteld hebt, tot in lengte van dagen in je Topic History opduiken. Neem bijvoorbeeld Het grote s[poorwegentopic, Welk nummer is dit, Welke film is dit, Hoeveel is dit nog waard, etc. Dat soort topics.
Ik zou het reuze handig vinden als ik met een druk op de knop dit soort topics uit mijn Topic History kon verbergen.
Mja of nog erger zijn veel HK topics zoals "Welke hersenhelft is bij jou het beste ontwikkeld?" en andere soortgelijke "link"-topics. Je krijgt een linkje, leuk, je doet er ook aan mee. Je post je eventuele score/uitslag, en that's that. Daarna hoef ik van de rest van heel GoT niet meer te zien wat voor scores er gepost worden. Het is nou eenmaal niet een basis voor een goede discussieJazzy schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:24:
Het is dan best vervelend dat van die langdurende topics waar je ooit een keer een vraagje in gesteld hebt, tot in lengte van dagen in je Topic History opduiken. Neem bijvoorbeeld Het grote s[poorwegentopic, Welk nummer is dit, Welke film is dit, Hoeveel is dit nog waard, etc. Dat soort topics.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Als er veel van dat soort topics in je PH staan moet je misschien eens wat minder in onzintopics gaan reageren
vwb 'grote' topics - ook die verdwijnen vanzelf na loop van tijd (als er een nieuw deel komt).
Het is misschien een 'nice to have', maar ik denk dat de moeite (devwerk, performance degration) niet opweegt tegen de baten.
Verder ben ik het ook eens met Harm: voor het bijhouden van bepaalde topics zijn de bookmarks bedoelt.
[ Voor 8% gewijzigd door crisp op 28-10-2005 10:44 ]
Intentionally left blank
Klopt, en dat is aan de ene kant ook wel zo. Ik gebruik zelf eigenlijk een combinatie van alle 3;Harm schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:39:
Mjah, wat jullie zoeken is een functie om interessante topics bij te houden. Dat doen jullie nu via de post history in combinatie met active topics, maar daar is de post history dus niet voor bedoeld. Dan kun je wel zeggen dat de post history dan maar aangepast moet worden qua functionaliteit, maar dan ga je dus een goed werkende feature vervangen door iets anders, terwijl hetgeen jullie zoeken al bestaat in de vorm van bookmarks. Dat is de functie die ervoor bedoeld is.
- Topics die ik écht volg zitten in mijn bookmarks.
- Als ik een nieuw topic vind om in de posten, komt dat meestal uit de Active Topics.
- De posthistorie gebruik ik om te controleren of er posts geweest zijn ná de topics waar ik in gepost heb vanuit de Active Topics (klinkt lekker ingewikkeld dit
).
Dit is natuurlijk een afweging die alleen jullie kunnen maken, en daar zullen we ons bij neer moeten leggencrisp schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:43:
Het is misschien een 'nice to have', maar ik denk dat de moeite (devwerk, performance degration) niet opweegt tegen de baten.
[ Voor 13% gewijzigd door Cloud op 28-10-2005 10:45 . Reden: crispie ]
Ik denk dat hier ongeveer de clou ligt.Radiant schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:19:
Je kan natuurlijk ook gewoon alle topics die je wel intressant vind om te volgen even bookmarken en verder niet naar je post history kijken
Ik denk dat veel mensen de post history als een bookmark lijstje gebruiken. Ik doe dit zelf ook, en erger me soms aan hetzelfde fenomeen als de TS.
Waarom doe ik het? omdat het automatisch gaat (de post history that is).
Misschien is het daarom wel een ideetje dat je in je prefs ofzo een vinkje "autobookmark" zou hebben zitten (alle topics waarin je reageert wordt gebookmarkt). En je bookmarks kan je gewoon editten.
[ Voor 4% gewijzigd door mr_petit op 28-10-2005 10:45 ]
"man is not truly one, but truly two,"
Idem, zo gebruik ik het ook.wolkje schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:43:
Klopt, en dat is aan de ene kant ook wel zo. Ik gebruik zelf eigenlijk een combinatie van alle 3;In principe is het dus niet echt een functie om de interessante topics mee bij te houden, tis eerder een functie waarmee we de niet-interessante kunnen verbergen.
- Topics die ik écht volg zitten in mijn bookmarks.
- Als ik een nieuw topic vind om in de posten, komt dat meestal uit de Active Topics.
- De posthistorie gebruik ik om te controleren of er posts geweest zijn ná de topics waar ik in gepost heb vanuit de Active Topics (klinkt lekker ingewikkeld dit
).
En inderdaad, als een aantal users dit handig vindt maar jullie het niet willen implementeren dan zij dat zo. Ik haak wel weer in als deze vraag over een tijdje weer voorbij komt.
Dan heb je gewoon een 2e posthistory met verwijder functie
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()