Hoi!
Ik ben even m'n pinnacle PCTV stereo kaartje aan het installeren en ik heb nu eindelijk beeld, maar ik krijg maar geen geluid.
Achterop het PCTV kaartje zit een audio uitgang welke ik met de audio ingang (mic ingang) van mijn audigy 2 heb verbonden.
Maar nu krijg ik er geen geluid uit! ik snap niet hoe dat komt (ik ben redelijk nieuw in dit tv kaart gebeuren
) of wat ik er aan kan doen.
Ik gebruik het programma ChrisTV pro en als geluidsbron staat daar bij instellingen "SB Audigy 2 Audio [A000]" geselecteerd (tevens enige optie).
Heb de search gebruikt, maar daar kom ik wel hetzelvde probleem tegen, maar geen oplossingen (die voor mij werken).
Misschien dat iemand weet wat ik verkeerd doe/kan proberen?
geluid in christv staat natuurlijk aan, net als mijn boxen
Systeemspecs (dingen die boeien):
a7n8x deluxe 2.0
Pinnacle PCTV Stereo pci (drivers 5.5a)
Audigy 2 (laatste drivers)
Win xp Pro SP2
Alvast bedankt!
Ik ben even m'n pinnacle PCTV stereo kaartje aan het installeren en ik heb nu eindelijk beeld, maar ik krijg maar geen geluid.
Achterop het PCTV kaartje zit een audio uitgang welke ik met de audio ingang (mic ingang) van mijn audigy 2 heb verbonden.
Maar nu krijg ik er geen geluid uit! ik snap niet hoe dat komt (ik ben redelijk nieuw in dit tv kaart gebeuren
Ik gebruik het programma ChrisTV pro en als geluidsbron staat daar bij instellingen "SB Audigy 2 Audio [A000]" geselecteerd (tevens enige optie).
Heb de search gebruikt, maar daar kom ik wel hetzelvde probleem tegen, maar geen oplossingen (die voor mij werken).
Misschien dat iemand weet wat ik verkeerd doe/kan proberen?
geluid in christv staat natuurlijk aan, net als mijn boxen
Systeemspecs (dingen die boeien):
a7n8x deluxe 2.0
Pinnacle PCTV Stereo pci (drivers 5.5a)
Audigy 2 (laatste drivers)
Win xp Pro SP2
Alvast bedankt!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2005 23:14 ]